Nanna schreef:Daar hoef je je maar 1 seconde aan te ergerenJaap* schreef:Persoonlijk erger ik me nogal aan zelfmoordterroristen. Maar dat heeft er ook niet zoveel mee te maken.
Ik erger me aan scheve petjes dragende jongetjes met sjekkies in hun stoere smoel die boenkeboenkeboenkende met Golfjes iedereen op de opnbare weg de schrik op het lijf jagen...
Ik stel het afnemen der cojones voor, kijken of ze dan normaler kunnen doen
Oooooooooooooh dat doet me denken aan een Petje met een Golf, een heul stoere trui mét capuchon die ging tanken bij zo'n zelftankstation.
Jongeman stapt uit zijn super Golf, opent de kofferbak, haalt daar twee vrij nieuwe werkhandschoenen uit. Doet alle handelingen om te gaan tanken (pasje in de gleuf etc) en trekt dan die enorme werkhandschoenen aan. Pakt de slang en gaat tanken, houder en slang houdt hij stevig vast met zijn blinkende werkhandschoenen. Regelmatig checkt hij of de tank niet al bijna vol is, tuut eruit, kijken, kan nog wat bij etc. Okee, volgens hem is de tank vol en hangt de slang terug, het eerste wat hij daarna doet is van die 'keuken'papieren pakken om zijn Golf rondom de tankdop schoon te maken.
Ik heb echt een heel ander beeld gekregen van petjesvolk

Een herdershond idd