Ik ben inderdaad al aan het oefenen met borstel en kam, maak oogjes schoon en wriemel aan oortjes en bekje.
Hij vindt het allemaal prima
Vandaag is hij mee geweest het stadje in, naar de dierenwinkel, voor nog kleiner speelgoed, en de Hema. Zo handig om aan de kassa af te rekenen met Sancho in één hand
Haha dat vliegend speelgoed kan ik me helemaal voorstellen.Sancho is een kruising cavia/kat

Hij huppelt en hupst door het leven waarmee hij iedereen inpakt en mij steeds naar de batterijtjes laat zoeken. Opladen duurde vandaag wat langer aangezien zo'n uitstapje naar de grote stad extra energie kost.
De reacties van voorbijgangers zijn gewéldig, ik heb de leukste gesprekken gehad vandaag, ben oa een stukje opgelopen met een bejaarde Italiaanse man die zijn levensgeschiedenis vertelde, maar op een hele leuke onderhoudende manier.En een vrouw kwam bij de bakker naar buiten, zag Sancho en zette zomaar de taartdoos op de grond

waarop Sancho dat honoreerde door op de achterpootjes op haar toe te hupsen.
Zelfs Tomas begint te ontdooien maar niet nadat hij Sancho vanmorgen de eerste fysieke correctie heeft gegeven.Volgens het boekje moet ik zeggen

( en wat was ik opgelucht, wat kan ik slecht tegen die voortdurende spanning...

)
Ik heb nog nooit spanning tussen honden onderling gehad dus dit is voor mij ongekend en ik hoop dat het snel over is.