Sinds kort speelt er een idee in mijn hoofd, maar ik twijfel nog steeds of het een goed idee is of niet, dus... help!
Ik zit al een tijd thuis i.v.m. problemen met mijn zicht en flinke hoofdpijnen en concentratieproblemen als gevolg. Op het moment lijkt het erop dat het nog een tijdje gaat duren, voor ik weer fulltime kan gaan werken. Dat betekent... veel thuiszitten, wandelingen maken (bij gebrek aan andere uitvoerbare hobby's
Ik wil al tijden een hond, maar we wonen op een driekamer-appartement, hebben op het moment niet veel extra geld (aangezien ik thuis zit) en ik hoop weer fulltime te kunnen werken als mijn ogen het toelaten, dus... niet bepaald de ideale situatie.
Nu zag ik echter op een forum een topic van iemand die opvanggezin was van honden die op adoptie wachten, waarbij DA-kosten en andere kosten vergoed werden en waarbij de honden van enkele weken tot een paar maanden in het opvanggezin bleven. En tja, toen begon het te kriebelen... ik heb immers de tijd en als ik straks weer kan beginnen met een paar uur per week te werken, is mijn vriend ook nog redelijk veel thuis. Weer lekker kunnen wandelen met een hond is ook
Maarrr... we hebben ook 3 katten (allen een hond gewend, dat wel), waarvan eentje nog ongeveer een week in de bench moet zitten om te herstellen van een schouderoperatie...
Dus... ik twijfel dus nog steeds of dit wel een goed idee is :M: Wat denken jullie ervan? Goed idee of niet? Alvast bedankt voor jullie inzicht