Maar hoe kun je in hemelsnaam een Kangal los laten lopen...............
Lees dit eens uit de rasbeschrijving:
Verwacht niet dat ze vriendschappelijk zullen omgaan met vreemde honden. Dit geld voornamelijk voor reuen, maar toch ook voor teven. Ze kunnen heftig reageren naar vreemde honden, zeker indien deze vreemde honden tekenen van dominantie vertonen. Houd de kangal uit de buurt van vechtlustige honden, want een aanvaller zal in een gevecht met de kangal altijd het onderspit delven.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk in beslag genomen
Moderator: moderatorteam
- Mack
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Eindelijk in beslag genomen
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor Dagmarmaart schreef:Mijn honden zijn ook niet moeders lieverdjes. Ik heb niets tegen hond-agressieve honden hoorFez liep overigens met muilkorf, net omdat ik wel mijnv erantwoordelijkheid wou nemen.
één die er met zijn pet naar gooit, kun je wel zeggen van het baasje aan te pakken, al goed en wel maar het blijft wél de hond die het gevaar vormt. baasje aanpakken én hond weg lijkt me de meest ideale aanpak.
Alleen was er in mijn geval geen baasje, leuk hé, loslopende ongechipte agressieve honden.
Nu, ik zeg het, de kans dat dit me nog eens overkomt, ligt tegen de 0% aan denk ik. Denk niet dat ik hier de buurt afschuim met kilo's vergif in mijn zakken of elke hond die eens durft te grommen/blaffen/uitvallen 's nachts een gebraden spons aanreik.
Maar ALS het ooit nog eens moest gebeuren, dan ja, dan kan die andere hond mij echt 0,0 schelen. Die moet dood of op zijn minst vér weg uit mij(n honden hun) buurt. éénmaal, maar geen tweemaal.
Daarnaast als je moet kiezen tussen het leven van je eigen hond of die van een ander dan lijkt het mij een logische keuze om voor je eigen hond te kiezen. Hoe dan ook.