Deze week gingen we naar afspraak ziekenhuis en hier voor onze Bunker alle kranten etc weggenomen maar waar we geen erg in hebben gehad waren de pijnstillers van mijn man !!!!!!!
We kwamen thuis en mijn hart ging te keer toen ik zag dat er een bijna lege stip Ibuprofen op de grond lag...er zaten er 8 in en nu nog 2 !!! heb er nog 1tje in kruimels gevonden en toen ik bunker uitliet ging hij braken en kwam er nog een halfje te voorschijn...maar de rest ??????????? waarschijnlijk al in zijn bloedbaan want hij ging wankelen en door de pootjes zakken.
Na een kwartiertje nog wat braken en toen ging hij in zijn bedje slapen.
Ik gelijk gebeld naar de DA en die zeiden me dat er nu op het moment weinig aan te doen was dan enkel de roes uitslapen en hem in de gaten houden.
Dit alles speelde donderdag-ochtend en tot donderdag nacht heeft hij alles uitgebraakt wat hij at (wel trek dus).
Maar nu sinds vannacht plast hij in huis !! en drinkt ontzettend veel ! Ik ben zo bang voor nierfalen
Heb vandaag 2x naar de DA gebeld en die hoopt dat het een natuurlijke lozing van het vergif is...dat hoop ik dus ook !! Voor de rest wel allert maar erg rustig en slaapt veel...ik kan hem wel porren voor een kort speelkwartiertje...dat wel.
Ik moet het aanzien nog een paar dagen maar wil morgen toch voor alle zekerheid een bloedonderzoek doen...Duimen voor Bunkertje dus....Ik ben zo bang...hij is nu 6 maand...zou er gek van worden mocht het niet goed komen met hem...
Duimen