rubyred schreef:Gaus is absoluut geen dog whisperer dat is het verschil tussen Gaus en Millan.
wordt je niet eens moe van jezelf?
Moderator: moderatorteam
rubyred schreef:Gaus is absoluut geen dog whisperer dat is het verschil tussen Gaus en Millan.

Ik heb besloten dat Ruby liefde nodig heeft. Heel veel liefde.malinois schreef:rubyred schreef:Gaus is absoluut geen dog whisperer dat is het verschil tussen Gaus en Millan.
gyanty schreef:Ben ik dan de enige die het stukje van de radio helemaal niet zo negatief op pikte? Ik vond hem met lof en respect over Millan praten? Oh even vergeten, we zitten op hondenforum en daar moet je vooral uit alles iets negatiefs halen...... en vooral niet luisteren of lezen wat er concreet gezegd wordt....

die glijdt nu al dagelijks van dr stoel af als ze naar CM zit te kijken.. die heeft liefde zat :N:Strega schreef:Ik heb besloten dat Ruby liefde nodig heeft. Heel veel liefde.malinois schreef:rubyred schreef:Gaus is absoluut geen dog whisperer dat is het verschil tussen Gaus en Millan.
![]()
![]()

Inderdaad, dat onderscheid hem ook denk ik...DebbieZ schreef:Bij Gaus worden honden niet sociaal gemaakt, zoals ze bij Cesar wel sociale vaardigheden leren. Hond-agressieve honden worden voornamelijk handelbaar gemaakt aan de riem door middel van training. In roedels komen ze niet echt terecht.

als het goed is, hoef je op CM's manier er na een tijdje niet meer zo strak op te zitten, de hond weet waar hij aan toe is, zit in een bepaald ritme en is rustig...DebbieZ schreef:Ik heb het boek van Gaus gekocht 'agressie bij honden' en daar zit een dvd bij van een enigszins agressieve rottweiler. Je kunt zo de weken training volgen en dergelijke. Wat mij heel erg bijbleef is dat deze hond innerlijk niet zozeer veranderd, als wel dat je samen met de hond methodes leert om problemen te voorkomen. Ik vond de hond aan het einde van de trainingsperiode nog steeds een bonk dynamiet. Als de eigenaar gaat verslappen in zijn training en omgang met de hond, zal dat weer misgaan. Maar dat is eigenlijk hetzelfde met CM, je kunt niet ophouden met discipline en excercise en dergelijke. Wat mij aan CM bevalt is dat de verandering dieper lijkt te zijn. Het is niet alleen het buitenste laagje, het gedrag, maar ook het gevoel bij de hond (kalmte, spanning).

Hahahaha jij ook al???Joera schreef:Ik irriteer me aan die vent die de hele tijd zit te zemelen.Wat een langdradig gebrabbel.

Pfff houd met moeite mijn ogen open zeg.DesireeK schreef:Hahahaha jij ook al???Joera schreef:Ik irriteer me aan die vent die de hele tijd zit te zemelen.Wat een langdradig gebrabbel.

niet, die is volledig ontspannensamantha! schreef:Nou komt er nog wat van![]()
Die hond vindt het ook saai
Nee, ze hebben altijd meerdere gastenJoera schreef:Pfff houd met moeite mijn ogen open zeg.DesireeK schreef:Hahahaha jij ook al???Joera schreef:Ik irriteer me aan die vent die de hele tijd zit te zemelen.Wat een langdradig gebrabbel.
![]()
Ik kijk ook werkelijk nooit naar zulk soort programmas, daar is een reden voor.
Ik dacht eigenlijk ook dat de hele aflevering over CM en MG zou gaan.
OwjaMachie schreef:niet, die is volledig ontspannensamantha! schreef:Nou komt er nog wat van![]()
Die hond vindt het ook saai
T is wel n blije Goldensamantha! schreef:Owja
Ja dat wel inderdaadMachie schreef:T is wel n blije Goldensamantha! schreef:Owja
Beest is ook keurig opgevoed. Drinkt netjes uit t glas
Mijn vorige hond dronk uit rietjessamantha! schreef:Ja dat wel inderdaad![]()
Mijn honden drinken ook altijd uit een glas![]()
Das handig, dan wordt er niet geknoeidMachie schreef:Mijn vorige hond dronk uit rietjessamantha! schreef:Ja dat wel inderdaad![]()
Mijn honden drinken ook altijd uit een glas![]()
![]()

En even reclame maken voor een nieuw programmaInge schreef:Wat voorspelbaar.
Er werden wat filmpjes vertoont waar Cesar "hard" was en vervolgens werd de methode van Cesar helemaal afgekraakt en het klikkeren maar weer eens opgehemeld. Preken voor eigen parochie.