Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede brok voor langharige teckel
Moderator: moderatorteam
- teckelron
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Langharige Teckel
Goede brok voor langharige teckel
Hallo mensen,
Ik ben aan het kijken voor mijn lieve trouwe viervoeter naar een goede brok (geen vers of iets dergelijks)
Heb al een premium brok geprobeerd...hills maar dit was voor m'n viervoeten niet echt gunstig voor haar ontlasting.
de laatste tijd zit ze op de topbrok van de c1000 (geen super merk maar ja)..wat ik merk met deze brok voor de rest prima trouwens dat haar vacht wel wat lichter word.
Dus hierbij een oproep aan langharige teckel gebruikers..wat is een goede brok ook in prijs/kwaliteit/beschikbaarheid verhouding..liefst met weinig tot geen granen want dat hoort natuurlijk niet in een hondendieét...
DIkke lieve poot
Lies en Groetjes van Teckelron
Ik ben aan het kijken voor mijn lieve trouwe viervoeter naar een goede brok (geen vers of iets dergelijks)
Heb al een premium brok geprobeerd...hills maar dit was voor m'n viervoeten niet echt gunstig voor haar ontlasting.
de laatste tijd zit ze op de topbrok van de c1000 (geen super merk maar ja)..wat ik merk met deze brok voor de rest prima trouwens dat haar vacht wel wat lichter word.
Dus hierbij een oproep aan langharige teckel gebruikers..wat is een goede brok ook in prijs/kwaliteit/beschikbaarheid verhouding..liefst met weinig tot geen granen want dat hoort natuurlijk niet in een hondendieét...
DIkke lieve poot
-
29996D
Re: Goede brok voor langharige teckel
Als je geen granen wilt kun je dan geen kvv proberen? Dat hoeft ook niet duur te zijn.
- Else
- Actief
- Mijn ras(sen): dwergteckeltje langhaar
Ik heb voor Joy een poosje Acana gehad. Ze kon er helaas niet tegen (voedselallergie), maar ik was er wel heel tevreden over.
Er zitten geen granen in.
JOY

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Waarom moeten het brokken zijn?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- asja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
- Aantal honden: 2
-
Mojuan
- Zeer actief
Kijk eens op http://www.zooplus.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar staan vele merken op met een uitgebreide beschrijving en ook de ingredienten staan erbij.
Zelf voer ik voornamelijk vers, maar een dag of twee in de week krijgen ze hier brok van het merk Taste of the Wild.
Dit bevalt me echt prima, totaal graanvrij en de prijs is ook acceptabel.
Daar staan vele merken op met een uitgebreide beschrijving en ook de ingredienten staan erbij.
Zelf voer ik voornamelijk vers, maar een dag of twee in de week krijgen ze hier brok van het merk Taste of the Wild.
Dit bevalt me echt prima, totaal graanvrij en de prijs is ook acceptabel.

- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
- Aantal honden: 1
teckelron schreef:Hallo mensen,
DIkke lieve poot
wat is een langharige teckel gebruiker??? waar gebruik je die voor???
Laatst gewijzigd door saskia en sjaak op 17 jan 2011 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
haha staat er wel erg raar ja denk dat hij of zij bedoelt langharige tekkel eigenarensaskia en siem schreef:teckelron schreef:Hallo mensen,
DIkke lieve poot
wat is een langharige teckel gebruiker??? waar gebruik je die voor?????

- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
- Aantal honden: 1
zou kunnen, nu nog weten waarom ze droge brokken wel hondenvoer vind met of zonder graan.frank-bobby schreef:haha staat er wel erg raar ja denk dat hij of zij bedoelt langharige tekkel eigenarensaskia en siem schreef:teckelron schreef:Hallo mensen,
DIkke lieve poot
wat is een langharige teckel gebruiker??? waar gebruik je die voor?????

-
Joke
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Shih-Tzu
Sem krijgt Acana brokjes.
Daar doet hij het prima op......hij lust ze heeeeel graag!!
((EN......ook nog 100 gram KVV van Tinlo de LAM.))
Sem is een uit de kluiten gewassen Shih-Tzu van 8.7 kilo.
Daar doet hij het prima op......hij lust ze heeeeel graag!!
((EN......ook nog 100 gram KVV van Tinlo de LAM.))
Sem is een uit de kluiten gewassen Shih-Tzu van 8.7 kilo.
-
Tulp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
In Meradog Kalkoen & Aardappel zitten ook geen granen.
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
-
S@ndr@
- Zeer actief
sorry, maar wat een raar bericht, jij was er tevreden over, "ondanks dat je hond er niet tegen kon"Else schreef:Ik heb voor Joy een poosje Acana gehad. Ze kon er helaas niet tegen (voedselallergie), maar ik was er wel heel tevreden over.
omdat er geen granen inzitten, lees ik dat nu goed
- Ody
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Taste of the Wild of Doglovers gold
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik denk dat ze bedoelt dat ze het in theorie een goede brok vindt (mbt de ingredienten).S@ndr@ schreef:sorry, maar wat een raar bericht, jij was er tevreden over, "ondanks dat je hond er niet tegen kon"Else schreef:Ik heb voor Joy een poosje Acana gehad. Ze kon er helaas niet tegen (voedselallergie), maar ik was er wel heel tevreden over.
Er zitten geen granen in.![]()
omdat er geen granen inzitten, lees ik dat nu goed
Maar dat desondanks haar hond er niet tegen kon, dus ze ermee gestopt is.
Ons teefje kan trouwens ook niet goed tegen Acana, ze gaat ervan aan de dunne.
Taste of the Wild gaat juist heel erg goed, geen enkele klacht.

- teckelron
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Langharige Teckel
Hallo iedereen het is al opgelost 
ze zit nu sinds een week op farmfood fresh (kvv) en echt die hond ik echt blij geworden...meer energie..de vacht is binnen een week van doffig naar glans gegaan...enigste van farmfood is wel dat het wat prijzig is maar voor de rest mijn hond en ik zijn bij
ze zit nu sinds een week op farmfood fresh (kvv) en echt die hond ik echt blij geworden...meer energie..de vacht is binnen een week van doffig naar glans gegaan...enigste van farmfood is wel dat het wat prijzig is maar voor de rest mijn hond en ik zijn bij
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
Idd, ik zou ook eens een ander merk kvv proberen.
Smuldier is zelfs vrij makkelijk verkrijgbaar in de supermarkt.
Smuldier is zelfs vrij makkelijk verkrijgbaar in de supermarkt.