vind haar echt mooie hond!

maja als, als, als hè
Moderator: moderatorteam

volgens mij is dat schaduwwenmart20 schreef:Wooow die aparte tekening op dr kop
leuk beesie
ja, schaduw en zon.sTefaniA schreef:volgens mij is dat schaduwwenmart20 schreef:Wooow die aparte tekening op dr kop
leuk beesie
ze zou vanaf december in nederland zijn staat er en ze heet op de adoptie site animalinneed.com cecile ofzo..sTefaniA schreef:volgens mij is dat schaduwwenmart20 schreef:Wooow die aparte tekening op dr kop
leuk beesie

zit ze dan in een opvanggezin, op de site staat nog niet dat zij geadopteerd isEmma schreef:ja, schaduw en zon.sTefaniA schreef:volgens mij is dat schaduwwenmart20 schreef:Wooow die aparte tekening op dr kop
leuk beesie
zijn het je ogen. . .is het je lach

Ooooh, dat is wel een heel leuke hond. Zou best bij Boyke passen! Ik heb me alleen voorgenomen pas over een tijdje een tweede hond te nemen en dan komen dit soort leukerds voorbij, zucht...bellabeest schreef:ze zit in een opvang gezin daar wordt ze utha genoemd,
ze kan met kleine honden kleine kinderen, loopt al netjes mee, kan zelfs al aan de fiets lopen.
het is een pracht dier, die ondertussen al een poos in het opvanggezin zit.
Vertel eens, wie is Gwen?? Hebben jullie een leukerd op het oogforestmeisje schreef:ohohhhh.. Ik ben een beetje verliefd!! Haar omschrijving is ook geweldig!
Ik ga haar even onthouden! Als gwen niks word ga ik eens bellen om te kijken bij haar!! Denk dat mijn vriend haar ook geweldig vind!!!
Haha Gwen is een poolse meid van 2!! Sinds zondag is zij in Nederland en zondag gaan wij kijken bij haar!!!Flevo Bordertje schreef:Vertel eens, wie is Gwen?? Hebben jullie een leukerd op het oogforestmeisje schreef:ohohhhh.. Ik ben een beetje verliefd!! Haar omschrijving is ook geweldig!
Ik ga haar even onthouden! Als gwen niks word ga ik eens bellen om te kijken bij haar!! Denk dat mijn vriend haar ook geweldig vind!!!

Hoe zo moeilijker bloed? Denk je dat alleen poolhondachtige dit door zouden erven? Zie dat niet meteen in deze hond en zie dus net zo goed mogelijkheid dat die blauwe ogen uit een 'gemakkelijker' ieder willekeurig ander ras kan komen....Emma schreef:eigenlijk zijn vooral die ogen bijzonder. denk er eens een paar donkere ogen op, en het is maar een ``gewone``hond![]()
maar die ogen kunnen duiden op wat ``moeilijker``bloed. laat je niet teveel gek maken door uiterlijk![]()
maar oke, ik geef toe . . . hij IS wel mooi

nee hoor, zeker niet alleen poolhond achtigen natuurlijk. vele andere rassen hebben soms ook blauwe ogen.gyanty schreef:Hoe zo moeilijker bloed? Denk je dat alleen poolhondachtige dit door zouden erven? Zie dat niet meteen in deze hond en zie dus net zo goed mogelijkheid dat die blauwe ogen uit een 'gemakkelijker' ieder willekeurig ander ras kan komen....Emma schreef:eigenlijk zijn vooral die ogen bijzonder. denk er eens een paar donkere ogen op, en het is maar een ``gewone``hond![]()
maar die ogen kunnen duiden op wat ``moeilijker``bloed. laat je niet teveel gek maken door uiterlijk![]()
Ja iets cattle-achtig deed het mij ook aan. Maar een cattle schaar ik toch wel onder pittige honden hoor. Ik vind die kwa karakter bijvoorbeeld echt wel pittiger dan een border collie.Browny schreef:ik zie er cattledog in daar kunnen de blauwe ogen ook vanaf komen, en dat kunnen pittige honden zijn maar hoeft niet perse zo te zijnen zo te lezen heeft deze meid al flink wat geleerd in de korte tijd in Nederland en is ze een leuke huishond
![]()
en de ogen zijn inderdaad erg prachtig, maar ook de vacht en proportie zo ook dat je zou denken dat ze hoge schoft zou hebben maar is een middel slag dacht 40cm
voor mij dus niet alleen de ogen maar het perfecte totaal plaatjeen als ik een goed gevoel heb bij een hond uit asiel, herplaatser of pup, dan klopt deze meestal
![]()

JaaaaaBrowny schreef:ik zie er cattledog in daar kunnen de blauwe ogen ook vanaf komen, en dat kunnen pittige honden zijn maar hoeft niet perse zo te zijnen zo te lezen heeft deze meid al flink wat geleerd in de korte tijd in Nederland en is ze een leuke huishond
![]()
en de ogen zijn inderdaad erg prachtig, maar ook de vacht en proportie zo ook dat je zou denken dat ze hoge schoft zou hebben maar is een middel slag dacht 40cm
voor mij dus niet alleen de ogen maar het perfecte totaal plaatjeen als ik een goed gevoel heb bij een hond uit asiel, herplaatser of pup, dan klopt deze meestal
![]()

voor zo ver ik weet is celeste niet als zwerf hond binnengekomen maar is ze samen met een stuk of 8 galgo's binnengebracht door een jagerEmma schreef:nee hoor, zeker niet alleen poolhond achtigen natuurlijk. vele andere rassen hebben soms ook blauwe ogen.gyanty schreef:Hoe zo moeilijker bloed? Denk je dat alleen poolhondachtige dit door zouden erven? Zie dat niet meteen in deze hond en zie dus net zo goed mogelijkheid dat die blauwe ogen uit een 'gemakkelijker' ieder willekeurig ander ras kan komen....Emma schreef:eigenlijk zijn vooral die ogen bijzonder. denk er eens een paar donkere ogen op, en het is maar een ``gewone``hond![]()
deze hond heeft wel een heel licht masker, dus het zou zomaar kunnen. en zo moeilijk zijn poolhonden ook niet. maar buitenlandse honden zijn soms wel straathonden geweest. en als er dan bijvoorbeeld ook nog poolhondenbloed in zit. kunnen het wel eens honden zijn, die eigenlijk graag hun eigen gang gaan.
ik bedoel alleen : staar je niet blind op uiterlijk.
ik zie ze ook in het totaal plaatje, ik zeg doenStrega schreef:
Ik zie ze best leuk naast elkaar hoor.
Hmm, ik wilde de foto spoileren maar dat werkt hier blijkbaar niet.

Dat is al wat ik zeigyanty schreef:Ja iets cattle-achtig deed het mij ook aan. Maar een cattle schaar ik toch wel onder pittige honden hoor. Ik vind die kwa karakter bijvoorbeeld echt wel pittiger dan een border collie.Browny schreef:ik zie er cattledog in daar kunnen de blauwe ogen ook vanaf komen, en dat kunnen pittige honden zijn maar hoeft niet perse zo te zijnen zo te lezen heeft deze meid al flink wat geleerd in de korte tijd in Nederland en is ze een leuke huishond
![]()
![]()

Flevo Bordertje schreef:Ooooh, dat is wel een heel leuke hond. Zou best bij Boyke passen! Ik heb me alleen voorgenomen pas over een tijdje een tweede hond te nemen en dan komen dit soort leukerds voorbij, zucht...bellabeest schreef:ze zit in een opvang gezin daar wordt ze utha genoemd,
ze kan met kleine honden kleine kinderen, loopt al netjes mee, kan zelfs al aan de fiets lopen.

Haha, jij helpt ook lekkerBrowny schreef:Flevo Bordertje schreef:Ooooh, dat is wel een heel leuke hond. Zou best bij Boyke passen! Ik heb me alleen voorgenomen pas over een tijdje een tweede hond te nemen en dan komen dit soort leukerds voorbij, zucht...bellabeest schreef:ze zit in een opvang gezin daar wordt ze utha genoemd,
jaaaa doendan is nog maatje voor Browny in de buurt
Wat spannend! Ik ga meteen even kijken naar haar foto. Ben benieuwd of ze het gaat worden voor jullie!forestmeisje schreef:Haha Gwen is een poolse meid van 2!! Sinds zondag is zij in Nederland en zondag gaan wij kijken bij haar!!!Flevo Bordertje schreef:Vertel eens, wie is Gwen?? Hebben jullie een leukerd op het oogforestmeisje schreef:ohohhhh.. Ik ben een beetje verliefd!! Haar omschrijving is ook geweldig!
Even zoeken op Gwen van Dutchy adoptions. Heb hier namelijk wel een topic geopend. Zie je ook een foto!
Ze is zooo leuk he!! Ben echt benieuwd naar haar!!!
hahahaha ik ben goed bezig hèBrowny schreef:Haha, jij helpt ook lekkerFlevo Bordertje schreef:jaaaa doendan is nog maatje voor Browny in de buurt
![]()
Nee, ik ben heeeeeel verstandig en wacht rustig af tot het juiste moment daar is.
![]()
Ik vind dat Amy haar moet nemen, dan komt ze toch in de buurt en kunnen we allemaal gaan wandelen