Ik wil hem binnenkort overzetten op FF maar ik wacht nog even tot zijn darmpjes wat beter ontwikkeld zijn.
Normaal meng je dan het nieuwe voer door het oude, maar gaat dat ook bij de overgang van Eukanuba naar Farm Food?
Moderator: moderatorteam
Hoeveel kvv geef je per kg, staat dat op de verpakking?yamie schreef:ik zou persoonlijk direct stoppen met eukanuba en eerst een weekje alleen KVV voeren, daarna gewoon FF brok erbij ( of een ander geperste brok, cavom, prins bv)

Inderdaad, ik voer mickey of eukanuba boxer of royal canin boxer met een klein beetje goedkope brok erdoor omdat ze juist iets wil wat meer ruikt, ik vindt het zelf niet overdreven stinken maar ruiken doe je het wel.empyree schreef:Dat het stinkt lijkt mij niet normaal........
Ik voer al jaren Eukanuba en vind juist dat andere merken vaak meer geur hebben (ik wil niet direct zeggen dat het stinkt) maar Eukanuba staat er juist om bekend dat het niet echt (aantrekkelijk) ruikt en dat honden het daarom soms minder graag eten dan een goedkope brok wara ze juist een lekker luchtje voor de hond aan toevoegen om het graag te eten.....
Fijn verkooppraatje zeg ;-( En dat doe je je honden wel aan?empyree schreef: Eukanuba staat er juist om bekend dat het niet echt (aantrekkelijk) ruikt en dat honden het daarom soms minder graag eten dan een goedkope brok wara ze juist een lekker luchtje voor de hond aan toevoegen om het graag te eten.....
Ja, licht er aan hoe je het ziet, ik doe het mijn honden niet aan een brok te voeren die lekker ruikt maar die een minder goed effect heeft op hun groei dus krijgen ze een brok die niett ruikt naar iets wat er niet in zit.Rosita Compagner schreef:Fijn verkooppraatje zeg ;-( En dat doe je je honden wel aan?empyree schreef: Eukanuba staat er juist om bekend dat het niet echt (aantrekkelijk) ruikt en dat honden het daarom soms minder graag eten dan een goedkope brok wara ze juist een lekker luchtje voor de hond aan toevoegen om het graag te eten.....

Die heb ik ook, is misschien 100 gram uit in die 2 maandenMissDorien schreef:Ik had op de Winner een gratis zak meegekregen. Alleen gebruikt als beloningskoekjes. Vies vettig stinkspul vond ik het.
voor een pup 5% van het lichaamsgewicht... kijk anders even op http://www.barfplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Marie-Josée schreef:Hoeveel kvv geef je per kg, staat dat op de verpakking?
Misschien is degene die jij hebt een andere dan wij hier in Frankrijk kopen want ik heb namelijk alleen de Large Breed puppy en junior en die is wellicht anders van geur.Marie-Josée schreef:Ik heb het wel over het puppyvoer hè.Het ruikt echt heel erg sterk, de zak voer in de bijkeuken is dicht en nog ruik je het.Sancho heeft die lucht ook bij zich. Ik vind het ook best vettig.

Ja, Beuk vond het wel lekker. Maf beest. Ding is net op, maar komt er echt niet meer in. Hij had er ook af en toe diarree van.Valerie schreef:Die heb ik ook, is misschien 100 gram uit in die 2 maandenMissDorien schreef:Ik had op de Winner een gratis zak meegekregen. Alleen gebruikt als beloningskoekjes. Vies vettig stinkspul vond ik het.Ik vind het ook vettig en stinken.