Ik ben ook van mening dat het fijner zou zijn zonder van die mensen die het voor de rest verzieken. Maar ze zijn er. En zullen er altijd zijn. Deal with it. Ze vermoorden is ziek. Ik vind het alsnog ziek dat je zo iets zégt over iemand. Of je het nou echt wilt doen of niet. Als ik over jou zeg dat ik jou dood wil omdat jij dat zegt, vindt jij dat dan nog leuk? Als zij het hondje van een brug had gegooid en vervolgens op marktplaats had gezegd dan zou ik ook heel erg boos zijn. Maar alsnog, zo iets gaat te ver vind ik.Miranda schreef:Tsja.
Ik roep wel eens "sommige mensen geven je het gevoel dat abortus tot het 40e levensjaar en euthanasie vanaf het 40e levensjaar een uitstekend idee is.....". Of "val dood".
Wil ik die mensen dan daadwerkelijk dood hebben?
Nee.
Ik denk trouwens wel dat de wereld beter af zou zijn zonder die mensen, maar dat terzijde. Is een heel andere discussie.
Een mens zou kunnen hopen dat uitleg dat ik niet alles letterlijk bedoel overbodig zou zijn....maar hé, ik ben ook de beroerdste niet. Ik wil best wel dingen extra uitleggen als het verkeerd begrepen wordt.
Hier komt 'ie:
Niet alles wat ik zeg bedoel ik letterlijk.
De uitspraak: "sommige mensen geven je het gevoel dat abortus tot het 40e levensjaar en euthanasie vanaf het 40e levensjaar een uitstekend idee is....." bedoel ik dus niet letterlijk.
En alhoewel ik er de pest aan heb om voor mijn echtgenoot te spreken, ben ik er vrij zeker van dat hij zijn uitspraak over doodschieten óók al niet letterlijk bedoelde.
Maar als er behoefte aan is wil ik dat best bij hem navragen voor de zekerheid?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sommige'baasjes" zou je toch...
Moderator: moderatorteam
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Re: Sommige'baasjes" zou je toch...

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Sommige'baasjes" zou je toch...
Leuk? Nee. Ook niet niet leuk, trouwens. Jouw mening, waar ik het dan al of niet mee eens kan zijn. In dit geval ben ik het er niet mee eens, dat zul je begrijpenLellibel schreef:Als ik over jou zeg dat ik jou dood wil omdat jij dat zegt, vindt jij dat dan nog leuk?
Maar de dame in kwestie hoeft het ook niet leuk te vinden.
En ik vind dat jij álle recht hebt om mij dood te willen hebben hoor. Wie ben ik om jou je mening te ontzeggen?
Serieus, ik zou me daar dus echt niet druk om maken.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far