http://www.youtube.com/watch?v=Tc0hnn9eQwo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rennen in slaap
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Rennen in slaap
Zou hij in een mooi groen weiland achter een konijntje aan zitten?
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Re: Rennen in slaap
Leuk is dat hè? Bij Does merk ik het meestal aan zijn slaapgedrag als we iets extra leuks hebben gedaan of als hij wild geroken heeft of zo, dan rent hij inderdaad ook, blaffen, piepen, kwispelen. Veel expressiever dan hij doet als hij wakker is
.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Sjon doet weleens echte wolvenhuiltjes in zijn slaap. En rennen inderdaad, hele kilometers slaaprennen ze. Met geluidseffecten en alles. Zo schattig. 
- dretje
- Zeer actief
hier ook zo'n hond die in zijn slaap de meest spannende dingen meemaakt..kompleet met blafjes, grommen enz
-
shanty
Ik vind het zo lief he. Bobbie droomt echt heel veel dan is hij echt heel stoer grommen en doen
-
Ήυs
Op het laatst zie je ook dat hij echt enorm zucht! Ik denk dat hij eindelijk had wat hij wilde

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Haha, ja dat herken ik wel van Jack.djow schreef:Op het laatst zie je ook dat hij echt enorm zucht! Ik denk dat hij eindelijk had wat hij wilde![]()
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
haha echt leuk om te zien inderdaad!
Browny doet het vaak als hij een spannende dag heeft gehad in het bos of ergens veel indrukken heeft gehad, dan gaat hij ook rennen en zachte blafjes en grommen in zijn slaap..
sommige mensen vinden het zielig en maken de hond wakker maar ik heb geleerd dat dit verwerkings dromen zijn van de hond en slecht is als je ze wakker maakt..
Browny doet het vaak als hij een spannende dag heeft gehad in het bos of ergens veel indrukken heeft gehad, dan gaat hij ook rennen en zachte blafjes en grommen in zijn slaap..
sommige mensen vinden het zielig en maken de hond wakker maar ik heb geleerd dat dit verwerkings dromen zijn van de hond en slecht is als je ze wakker maakt..

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
Zo mooi is dat!!
Boris kan ook heerlijk dromen. Pootjes, staart, lippen, bekje, alles beweegt. En natuurlijk grommen, piepen, blaffen, zuchten.
Schattig hoor.
Boris kan ook heerlijk dromen. Pootjes, staart, lippen, bekje, alles beweegt. En natuurlijk grommen, piepen, blaffen, zuchten.
Schattig hoor.

- *tweety*
- Zeer actief
Leuk is dat he.
Hier ook pootjes, soms wat piepjes, grommetjes, smakken, kan er altijd wel van genieten.
Hier ook pootjes, soms wat piepjes, grommetjes, smakken, kan er altijd wel van genieten.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Otto doet dat ook, zo grappig om te zien. Gisteravond was het vooral vet snurken 

Groetjes,
Sandra