Maar goed, Nilo heeft zn ballen nog en dat willen we zo houden
Dus, er zijn vast meer mensen die zo'n situatie wel hebben. Hoe lossen jullie dit op als de teef loops is? Scheiden, is dat te doen of niet aan te bevelen?
Moderator: moderatorteam
Ja das wel de bedoeling dat hij dekreu word, anders had ik vasectomie ook gelijk overwogen!Denise. schreef:VasectomieOf is Nilo een dekreu? Ik zit nog steeds te twijfelen over een vasectomie bij Kenzo, het lijkt me gevoelsmatig prima maarja het is wel een operatie.
Oh dan is een vasectomie niet zo handigMaeve schreef:Ja das wel de bedoeling dat hij dekreu word, anders had ik vasectomie ook gelijk overwogen!Denise. schreef:VasectomieOf is Nilo een dekreu? Ik zit nog steeds te twijfelen over een vasectomie bij Kenzo, het lijkt me gevoelsmatig prima maarja het is wel een operatie.
Zou je denken?Denise. schreef:Oh dan is een vasectomie niet zo handigMaeve schreef:Ja das wel de bedoeling dat hij dekreu word, anders had ik vasectomie ook gelijk overwogen!Denise. schreef:VasectomieOf is Nilo een dekreu? Ik zit nog steeds te twijfelen over een vasectomie bij Kenzo, het lijkt me gevoelsmatig prima maarja het is wel een operatie.
Schijnt van welMaeve schreef:Zou je denken?Denise. schreef:Oh dan is een vasectomie niet zo handigMaeve schreef: Ja das wel de bedoeling dat hij dekreu word, anders had ik vasectomie ook gelijk overwogen!

Ben benieuwd hoe het Cash afgaat dan de volgende loopsheid!Cash schreef:Ik heb altijd intacte reuen bij mijn intacte teven gehad. En nog steeds met Cash.
Chello was heel gemakkelijk. Die werd alleen op de hoogtijdagen wat pieperig en dan wilde hij wel dekken. Maar ten eerste was het een enorme kluns die een kwartier nodig had om uit te vinden hoe hij dat nou moest doen en ten tweede was een 'HEY!' op zo'n moment genoeg om hem weer te laten stoppen.
Bikkel was een ander verhaal. Die at niet meer, gilde 't halve huis bij elkaar en zat als je niet uitkeek in no time vast op Hera.
In de zomer deden we Bikkel dan gewoon in de tuin , in de winter veel in de bijkeuken.
Ideaal was dat allemaal niet maar 't was wel te doen.
Cash weet ik nog niet. Die heeft nu 1x een loopsheid meegemaakt maar was nog jong (denk 7 maanden) en behalve dat hij die geur wel lekker vond interesseerde het hem verder nog niks.

Maeve schreef:Ben benieuwd hoe het Cash afgaat dan de volgende loopsheid!Cash schreef:Ik heb altijd intacte reuen bij mijn intacte teven gehad. En nog steeds met Cash.
Chello was heel gemakkelijk. Die werd alleen op de hoogtijdagen wat pieperig en dan wilde hij wel dekken. Maar ten eerste was het een enorme kluns die een kwartier nodig had om uit te vinden hoe hij dat nou moest doen en ten tweede was een 'HEY!' op zo'n moment genoeg om hem weer te laten stoppen.
Bikkel was een ander verhaal. Die at niet meer, gilde 't halve huis bij elkaar en zat als je niet uitkeek in no time vast op Hera.
In de zomer deden we Bikkel dan gewoon in de tuin , in de winter veel in de bijkeuken.
Ideaal was dat allemaal niet maar 't was wel te doen.
Cash weet ik nog niet. Die heeft nu 1x een loopsheid meegemaakt maar was nog jong (denk 7 maanden) en behalve dat hij die geur wel lekker vond interesseerde het hem verder nog niks.![]()
Dat verhaal van Bikkel, dat lijkt me niet ideaal maar toch, ook dat is wel te doen toch? Bedoel, ik zou dan gewoon zorgen dat ik dagelijks enorme wandelingen maak met de reu zodat hij daarna gewoon kan slapen boven of in de bijkeuken. En voor drie weken per half jaar, dat moet kunnen. Maar ik denk niet dat hij zo heftig zou reageren. Is afwachten natuurlijk, maar tot nu toe reageert hij ook niet heel extreem op loopse teefjes in de buurt.

Ik ook niet en zeker als het een teef is waar geen fok ambities bij zijn, dan zou ik na de eerste loopsheid gewoon laten castrerenmiekmiek schreef:ik ben niet zo'n tegenstander van het castreren van teven, ik zou voor die optie kiezen.