Ik volg Nanna. Ik ga geen 1000 euro of meer neerleggen voor een rashond om dan een lelijkerd te krijgen die in de verste verte niet lijkt op het ras dat je voor ogen had. Hij moet mooi zijn (voor mij, een anders mening telt niet).Nanna schreef:Mooi en lelijk is natuurlijk ook relatief.
De één kan in katzwijm vallen voor een Mastino en de volgende kan het een verschrikkelijk lelijk ras vinden. Dat houd je toch.
Maar stèl dat ik me een Mastino zou aanschaffendan zorgde ik tóch dat ik bij een topfokker terecht kwam waarvan ik ouderdieren had gezien die mij aanspraken.
Je maakt me nl. niet wijs dat je graag een rashond wilt maar dat het totaal niet rukt hoe hij/zij er verder uitziet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat rukt het eigenlijk of je hond mooi is?
Moderator: moderatorteam
-
LittleBoy
- Actief
Re: Wat rukt het eigenlijk of je hond mooi is?
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ik vrees dat ik dat ook heb.Inge O schreef:kijk, daar geef je nu een voorbeeld in hoeverre het voor mij wel rukt : een centenbak kwam er hier gewoon echt niet, die vind ik zó lelijk, daar kijk ik echt geen heel hondenleven tegenaantwinkeltje schreef: als waren ze scheel met centebakken..
Met een echt schele kromme centenbak loop ik liever niet over straat als er nog 5 andere honden zijn en ik mocht kiezen. Dan laat ik die toch echt aan me voorbij gaan.
Heel hard - maar als andere mensen er dan wel van kunnen genieten prima toch.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Maar stel jij houd een pupje aan uit een nest, in het nest een heel gemiddeld pupje en met een jaar heeft ie een enorme centenbak! Kans zou vast klein zijn, dat je daar dan als pup weinig van ziet maar toch, stel dat! Dan houd je die hond toch?Inge O schreef:kijk, daar geef je nu een voorbeeld in hoeverre het voor mij wel rukt : een centenbak kwam er hier gewoon echt niet, die vind ik zó lelijk, daar kijk ik echt geen heel hondenleven tegenaantwinkeltje schreef: als waren ze scheel met centebakken..
Ik zou ook niet zelf kiezen voor een centenbak, plopogen, koehakkig, zadelrug etc. Maar stel ik kies een pupje uit en blijkt uiteindelijk zoiets te mankeren, dan blijft hij/zij wel lekker
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
ik vind het wel belangrijk dat je een ``klik``hebt met de hond. en dat zal voor 75 procent het karakter zijn. maar ook wel voor 25 procent het uiterlijk.
als iets je vertederd, of je vindt iets mooi of komisch eruit zien. zal je het veel minder erg vinden als het je bankstel heeft gesloopt
zo vind ik Buster mooi. maar iemand heeft ook wel eens gezegd: hij blinkt van lelijkheid``. tja smaken verschillen. hij heeft een bekkie om te zoenen. en het is een echte clown. en dus voor ons heeft hij de X-factor.
zo vind ik Luca niet mooi, als in mooi van mooi gebouwde Jack russel. maar oohh, wat kan dat hondje vertederd kijken, en oohh wat is ze gehoorzaam. zij heeft dus ook echt de X-factor. die blik. . .die ogen. . .
het gaat dus om dat extra`s. en dat kan uiterlijk zijn, maar ook karakter. meestal dus wel een combinatie ervan.
en wat voor de 1 mooi is, hoeft dat voor een ander niet te zijn.
ik vind het leuk, dat mensen verbazend naar Buster kijken. dat ze hem mooi vinden of bijzonder. of dat ze hem eng vinden, vind ik ook leuk. dat Buster een goede persoonlijkheid heeft is wel van belang. een andere hond had al dat starende oogcontact van mensen echt niet gepikt. dus is hier ook wel het lieve karakter van Buster van belang.
als iets je vertederd, of je vindt iets mooi of komisch eruit zien. zal je het veel minder erg vinden als het je bankstel heeft gesloopt
zo vind ik Buster mooi. maar iemand heeft ook wel eens gezegd: hij blinkt van lelijkheid``. tja smaken verschillen. hij heeft een bekkie om te zoenen. en het is een echte clown. en dus voor ons heeft hij de X-factor.
zo vind ik Luca niet mooi, als in mooi van mooi gebouwde Jack russel. maar oohh, wat kan dat hondje vertederd kijken, en oohh wat is ze gehoorzaam. zij heeft dus ook echt de X-factor. die blik. . .die ogen. . .
het gaat dus om dat extra`s. en dat kan uiterlijk zijn, maar ook karakter. meestal dus wel een combinatie ervan.
en wat voor de 1 mooi is, hoeft dat voor een ander niet te zijn.
ik vind het leuk, dat mensen verbazend naar Buster kijken. dat ze hem mooi vinden of bijzonder. of dat ze hem eng vinden, vind ik ook leuk. dat Buster een goede persoonlijkheid heeft is wel van belang. een andere hond had al dat starende oogcontact van mensen echt niet gepikt. dus is hier ook wel het lieve karakter van Buster van belang.
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
Ik heb 3 totaal verschillende honden en ik vind ze alledrie mooi:
Spiky is gewoon überschattig en bijzonder stoer

Sil heeft een heel mooie kop en lieve blik

En Willem
....... wie kan Willem nou weerstaan!

Sil is onze eerste hond, daar maakten we kennis mee toen hij nog niet eens zijn oogjes open had. Mijn man, die nooit een hond wilde, hoe hard wij er ook om zeurden, zei meteen: die is voor ons! Voor de vorm heb ik nog even geprotesteerd, zodat ik de uitlaatbeurten en verantwoordelijkheden even schriftelijk kon vastleggen
, en toen was Sil van ons! Sil is een vuinisbakkie dus hoe hij precies zou worden witsen wij niet. De vader was onbekend (onbevlekt onvangen
?), maar de moeder was een leuke namaaklabrador, dus wij durfden de gok wel aan. Hij is leuk opgedroogd, al zeg ik het zelf
Spiky was een herplaatsertje van een half jaar toen we hem kregen, een broodmager scharminkeltje die we puur op zijn koppie hebben uitgezocht. Toen bij kennismaking bleek dat het een schatje was hebben we hem gelijk meegenomen. Nooit spijt van gekregen; wereldhondje!
En Willem: Willem zag ik per ongeluk staan toen bij iemand hier op het hondenforum in de link onder haar naam naar Mirtos Animal Project verwees. En die foto's daar ben ik toen als een blok voor gevallen, Willem is dus eigenlijk op zijn uiterlijk geselecteerd. Maar oh wat een wereldhond; zelfs zijn weglopen accepteer ik stoïcijns, omdat hij voor de rest zo'n kanjer is.
Voor mij is uiterlijk dus wel belangrijk, ik moet mijn honden wel mooi vinden. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik maar weinig honden echt lelijk vind, en als ze heel erg lelijk zijn, zijn ze vaak weer mooi van lelijkheid
Spiky is gewoon überschattig en bijzonder stoer

Sil heeft een heel mooie kop en lieve blik

En Willem
....... wie kan Willem nou weerstaan!

Sil is onze eerste hond, daar maakten we kennis mee toen hij nog niet eens zijn oogjes open had. Mijn man, die nooit een hond wilde, hoe hard wij er ook om zeurden, zei meteen: die is voor ons! Voor de vorm heb ik nog even geprotesteerd, zodat ik de uitlaatbeurten en verantwoordelijkheden even schriftelijk kon vastleggen
Spiky was een herplaatsertje van een half jaar toen we hem kregen, een broodmager scharminkeltje die we puur op zijn koppie hebben uitgezocht. Toen bij kennismaking bleek dat het een schatje was hebben we hem gelijk meegenomen. Nooit spijt van gekregen; wereldhondje!
En Willem: Willem zag ik per ongeluk staan toen bij iemand hier op het hondenforum in de link onder haar naam naar Mirtos Animal Project verwees. En die foto's daar ben ik toen als een blok voor gevallen, Willem is dus eigenlijk op zijn uiterlijk geselecteerd. Maar oh wat een wereldhond; zelfs zijn weglopen accepteer ik stoïcijns, omdat hij voor de rest zo'n kanjer is.
Voor mij is uiterlijk dus wel belangrijk, ik moet mijn honden wel mooi vinden. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik maar weinig honden echt lelijk vind, en als ze heel erg lelijk zijn, zijn ze vaak weer mooi van lelijkheid

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Inge O schreef:kijk, daar geef je nu een voorbeeld in hoeverre het voor mij wel rukt : een centenbak kwam er hier gewoon echt niet, die vind ik zó lelijk, daar kijk ik echt geen heel hondenleven tegenaantwinkeltje schreef: als waren ze scheel met centebakken..

Zo, helemaal speciaal voor jou om boven je bed te hangen!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Toen Abby ooit net naar de trimster was geweest en ik het 'lekker kort' had laten plukken, kreeg ik van een voorbijganger de opmerking dat dat "Toch ook geen porem..." was.
Toen was ik wel een beetje op mijn teentjes getrapt, moet ik bekennen. 
Ik vind haar zelf ook mooier als het haar wat langer is, maar lelijk...nou nee.
Nog sterker, toen ik haar net had, was ze kaal aan beide zijkanten vanwege de hormonen en de stress. En ik was er helemaal verliefd op.
Ze is gewoon mooi. En wat een ander daarvan VINDT maakt me niet uit, ik WEET dat ze perfect is.
Ik vind haar zelf ook mooier als het haar wat langer is, maar lelijk...nou nee.
Nog sterker, toen ik haar net had, was ze kaal aan beide zijkanten vanwege de hormonen en de stress. En ik was er helemaal verliefd op.
Ze is gewoon mooi. En wat een ander daarvan VINDT maakt me niet uit, ik WEET dat ze perfect is.
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vraag me ook af waar iemand het lef vandaan haalt om iets over jouw hond te zeggen wat dat aangaande. Je zegt toch ook niet tegen iemand dat ie een lelijk kind heeft?Abby schreef:Toen Abby ooit net naar de trimster was geweest en ik het 'lekker kort' had laten plukken, kreeg ik van een voorbijganger de opmerking dat dat "Toch ook geen porem..." was.![]()
Overigens; tegen jouw voorbijganger had ik denk ik ook gemoppeld dat alles beter is dan zijn waffel.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Muk
Vandaag paste ik op een Duitse herder. Mijn man en ik hebben die samen met onze hond uitgelaten. Mijn man met onze hond aan de riem en ik met de Duitse herder. Komen wij mensen tegen en ik wijk netjes uit, omdat ik onvoldoende weet hoe de herder met vreemde mensen omgaat én omdat veel mensen bang zijn voor herders (het vooroordeel). En ja hoor, die mensen zeggen mijn man netjes gedag (die dus niet opzij gaat) en mij dus niet. Ik dacht meteen aan de vooroordelen, dat die niet altijd even leuk zijn als eigenaar van zo'n ras waar die vooroordelen over bestaan.PattyB schreef: Ik maak me er wel druk over. Net zoals dat er over stabij's vaak vooroordelen zijn: dat het kuthonden zijn.
Het is een leuke herder waar niks mis mee is, maar ik ben blij dat ik toch een ras heb waar die vooroordelen niet over bestaan.
-
Marion.
Ik heb niet zomaar voor een Golden gekozen. Wij vinden ze mooi, en we vinden de karakters mooi. En dan zijn er ook nog verschillende lijnen, en beiden houden wij van het grove. Niet die spitse teven-smoeltjes.
We hebben wel degelijk gekeken naar het uiterlijk van vader en moeder (wel ook het gedrag en hun eigenschappen bekeken). Vandaar dat wij heel bewust kwamen op 2 halfzusjes van dezelfde moeder. Niet dat de moeder bloedmooi was, maar ze had het karakter en eigenschappen die wij zochten.
Beide honden lijken qua uiterlijk op hun vader, qua karakter is Saar exact mama en Miep... 'och, dat ding holt wat mee met waar ze mee moet hollen'.
Ik krijg overal commentaar. Maar momenteel ben ik op het punt dat ik ga zeggen "en jouw blaag dan?" als ze mij ongevraagd zeggen dat er eentje dik of stram is.
Resumé. Ik trek me er dus wel degelijk wat van aan. Terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen.
We hebben wel degelijk gekeken naar het uiterlijk van vader en moeder (wel ook het gedrag en hun eigenschappen bekeken). Vandaar dat wij heel bewust kwamen op 2 halfzusjes van dezelfde moeder. Niet dat de moeder bloedmooi was, maar ze had het karakter en eigenschappen die wij zochten.
Beide honden lijken qua uiterlijk op hun vader, qua karakter is Saar exact mama en Miep... 'och, dat ding holt wat mee met waar ze mee moet hollen'.
Ik krijg overal commentaar. Maar momenteel ben ik op het punt dat ik ga zeggen "en jouw blaag dan?" als ze mij ongevraagd zeggen dat er eentje dik of stram is.
Resumé. Ik trek me er dus wel degelijk wat van aan. Terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zo'n lelijk mormel heb ik ook gehad.Eline* schreef:Inge O schreef:kijk, daar geef je nu een voorbeeld in hoeverre het voor mij wel rukt : een centenbak kwam er hier gewoon echt niet, die vind ik zó lelijk, daar kijk ik echt geen heel hondenleven tegenaantwinkeltje schreef: als waren ze scheel met centebakken..
Zo, helemaal speciaal voor jou om boven je bed te hangen!
Alleen geen onderbeet ,maar wel een platte bek.
16 jaar een leuk hondje aan gehad.
Terwijl ik helemaal niet zo van de kleine hondjes was.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Och het maakt me helemaal niks uit wat andere van mijn hond vinden!
Er zijn genoeg mensen die hem gruwelijk lelijk vinden, het ras mops sowieso lelijk vinden dus niet haddock specefiek.
Ik ben gek op hem, ik vind hem echt een heeeele mooie mops! en als andere die mening niet delen, jammer dan!
Er zijn genoeg mensen die hem gruwelijk lelijk vinden, het ras mops sowieso lelijk vinden dus niet haddock specefiek.
Ik ben gek op hem, ik vind hem echt een heeeele mooie mops! en als andere die mening niet delen, jammer dan!
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Zeker let ik wel op uiterlijk. Ik wil graag een Golden; als ik bv een labje had gewild dan had ik wel een labje gekozen...Dus mijn Golden moet zeker het uiterlijk hebben van wat IK vind dat een golden moet hebben. Bij sommige werklijnen is selectie op het uiterlijk helemaal weggevallen; at vind ik net zo min terrecht als de showers welke enkel op uiterlijk letten. Er zijn dus best pupjes in een nest welke ik niet wil; (mede) vanwege het uitelrlijk. Ik zeg bewust 'mede', omdat het natuurlijk wel zo kan zijn dat je toch onverhoopt het meest voor dat specifieke diertje voelt. Maar dat zal wel minder snel gebeuren dan wanneer ik t pupje ook aantrekkelijk vind om te zien. En ik heb nu geluk: Heb 2x de mooiste gevonden. 
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
O ja; een ras dat mij niet aantrekt qua uiterlijk komt er hier ook niet in, al past het karakter nog zo bij mij...Dus geen kortharige honden, sorry... 
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Strálend en breeduit glimlachen, en zeggen "Já, mooi hè!"mwillow schreef:Toevallig vanochtend weer zo'n groots compliment. En dan met name Stanley schijnt enorm mooi te zijn. Weet nooit zo goed hoe daarop te reageren.
Doe ik ook. Ik vind Skadi ook fantastisch mooi, dat helpt.
Al voeg ik er vaak wel aan toe: "Maar dat weet ze zelf ook heel goed.".
Daar moeten de meeste mensen dan weer om lachen
Een welgemeend compliment moet je gracieus in ontvangst nemen, en niet gaan mompelen "Ja, maar gezondheid en karakter vind ik toch veel belangrijker hoor.".
Dat IS ook belangrijker, duh, maar je hond is hartstikke mooi. En als mensen je daar een compliment over geven mag je daar best van genieten hoor
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Eline* schreef: Je zegt toch ook niet tegen iemand dat ie een lelijk kind heeft?
Nee, dan zeg je dat je een LIEF kind hebt (aldus Herman Finkers)
Dus als iemand tegen je zegt dat je echt héle lieve honden hebt weet je genoeg
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Eline, dat is met recht een oerlelijke hond, echt

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- MJ
- Zeer actief
Pcies.Eline* schreef: Maar een ander heeft daar gewoon niet iets van te vinden.)
Mijn honden zijn voor mij de allerknapste en de allermooiste.
Vind je dat niet...prachtig ..maar zeg mij niet wat je er wel van vindt dan.
Toen een mevrouw zei dat Dust maar een lelijk ding was heb ik dr toegesist of ze vanochtend zelf nog in de spiegel gekeken had en of dat ding geen barsten vertoonde.
Oh , en bij Liam. na zijn VS en daardoor zijn scheve koppie, zei iemand al lachend : ut lijkt wel een debieltje.
Ik ga niet eens herhalen wat ik toen gezegd heb. :N:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Maar wel een lief debieltjeMJ schreef: Oh , en bij Liam. na zijn VS en daardoor zijn scheve koppie, zei iemand al lachend : ut lijkt wel een debieltje.
Ik ga niet eens herhalen wat ik toen gezegd heb. :N:
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe kun je dat nou zeggen? Dat is onze lieve Stuart!Jacky schreef:Eline, dat is met recht een oerlelijke hond, echt![]()

(ik zou hem niet boos maken Jacky! :N: )
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Ik vind hem juist schattig (bovendien is de foto raar)Nanna schreef:Ik vind deze lelijker :N:Jacky schreef:Eline, dat is met recht een oerlelijke hond, echt![]()
Daar zou ik met de beste wil van de wereld niet van kunnen houden, van zo'n freak...

- asani
- Zeer actief
Eigenlijk rukt dat wel veel...een hond die in goede conditie is ( voor zijn/haar leeftijd) is mooi.
Wij vallen voor kortharige gespierde honden..en de onze zijn wel heul mooi. Oke..de ene heeft een scheve kop, de andere hangogen en de derde een fikse overbeet...maar ze zijn alledrie in goede conditie, dus erg mooi.
Wij vallen voor kortharige gespierde honden..en de onze zijn wel heul mooi. Oke..de ene heeft een scheve kop, de andere hangogen en de derde een fikse overbeet...maar ze zijn alledrie in goede conditie, dus erg mooi.
- MJ
- Zeer actief
euh...zoiets . Maar dan anders.Marjoleine schreef:Maar wel een lief debieltjeMJ schreef: Oh , en bij Liam. na zijn VS en daardoor zijn scheve koppie, zei iemand al lachend : ut lijkt wel een debieltje.
Ik ga niet eens herhalen wat ik toen gezegd heb. :N:![]()
-
mwillow
Yep, 'dat weet hij zelf ook heel goed' brabbel ik er achter aan. Want hij WEET ook dondersgoed dat het een grote bink is.Miranda schreef:Strálend en breeduit glimlachen, en zeggen "Já, mooi hè!"
Doe ik ook. Ik vind Skadi ook fantastisch mooi, dat helpt.
Al voeg ik er vaak wel aan toe: "Maar dat weet ze zelf ook heel goed.".
Daar moeten de meeste mensen dan weer om lachen
Nou, dat mompelen over gezondheid en karakter en nog een heel arsenaal fokkersjargon uit ik enkel als ik net zoals vanochtend met een werkgoldenliefhebber een onderonsje heb. Dan is het wel kicken dat mijn 'prachtige hond' ondertussen ook leuk kan werken......het showmannetje van inmiddels 9 jaar oud. En ja, daar kan ik dan wel van genieten. Zowieso geniet ik intens van mijn honden, maar niet alleen omdat ze zo mooi zijn.Miranda schreef:Een welgemeend compliment moet je gracieus in ontvangst nemen, en niet gaan mompelen "Ja, maar gezondheid en karakter vind ik toch veel belangrijker hoor.".
Dat IS ook belangrijker, duh, maar je hond is hartstikke mooi. En als mensen je daar een compliment over geven mag je daar best van genieten hoor
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Max vind ik een prachtige sint en hij heeft ook een geweldig karakter.
Ik krijg altijd alleen maar complimenten over hem (ook over dat hij al zo oud is en nog zo fit is) en dat vind ik wel erg leuk.
Maar als mensen hem niet/minder mooi zouden vinden zou me dat niets uitmaken hoor, zolang ik maar blij met hem ben.
Macho vind ik ook prachtig, zowel zijn innerlijk als zijn uiterlijk, hij is echt van het type wat ik het liefste zie.
Innerlijk is natuurlijk belangrijker maar ook van zijn uiterlijk kan ik enorm genieten.
Wat anderen van hem vinden maakt me niets uit, al krijg ik altijd alleen maar complimenten, mensen vinden hem altijd een prachtige lab en ik krijg ook altijd veel complimenten over zijn leuke en lieve karakter.
Ik krijg altijd alleen maar complimenten over hem (ook over dat hij al zo oud is en nog zo fit is) en dat vind ik wel erg leuk.
Maar als mensen hem niet/minder mooi zouden vinden zou me dat niets uitmaken hoor, zolang ik maar blij met hem ben.
Macho vind ik ook prachtig, zowel zijn innerlijk als zijn uiterlijk, hij is echt van het type wat ik het liefste zie.
Innerlijk is natuurlijk belangrijker maar ook van zijn uiterlijk kan ik enorm genieten.
Wat anderen van hem vinden maakt me niets uit, al krijg ik altijd alleen maar complimenten, mensen vinden hem altijd een prachtige lab en ik krijg ook altijd veel complimenten over zijn leuke en lieve karakter.
-
Angelique.
Nanna schreef:Van dit geval zou ik ook niet weten hoe snel ik dat met het grofvuil zou moeten meegeven :N:
Ohw wat erg, dit vind ik echt om te janken...arm dier
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
als je er ooit een aangeboden krijg smijt hem of haar maar niet bij het grofvuil ik kom hem wel halen danNanna schreef:Van dit geval zou ik ook niet weten hoe snel ik dat met het grofvuil zou moeten meegeven :N:

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou met al dat vel kan best handig zijn en scheelt veel in doekjes kopenNanna schreef:Wou je hem als poetslapje gebruikenfrank-bobby schreef:als je er ooit een aangeboden krijg smijt hem of haar maar niet bij het grofvuil ik kom hem wel halen dan

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Oh god ik krijg de neiging om dat beest uit zijn lijden te verlossen.Nanna schreef:Van dit geval zou ik ook niet weten hoe snel ik dat met het grofvuil zou moeten meegeven :N:
Zitten er ook nog ergens ogen.?
:N:
Wat je zegt ben je zelfffff 

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
vast ergens onder de lappen vel maar indd eigenlijk is het ook zielig zo veel velbouvierpoedel schreef:Oh god ik krijg de neiging om dat beest uit zijn lijden te verlossen.Nanna schreef:Van dit geval zou ik ook niet weten hoe snel ik dat met het grofvuil zou moeten meegeven :N:
Zitten er ook nog ergens ogen.?
:N: