Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
en die derde foto dat heeft Luc vandaag ook nog gedaan. hihihhi
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
krullie schreef:gaaf beest.
jammer dat ze er na 9 maanden opeens achter kwamen
dat ze een kind hadden en dat ze moesten werken.
Denk eerder dat ze onderschat hebben dat je zélfs een labrador moet opvoeden plus dat labradors van die leeftijd ook echt knoertvervelend kunnen zijn haha.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Nou, je zou het haast doen he? Maar helaas, ik weet niet of dat nu echt zo verstandig zou zijn Zouden ze hem nog een halfjaartje voor me kunnen vasthouden mss
Ik vind het ook een schatje, maar ik denk dat het geen goede keuze is voor bij jouw zoontje.... helaas...
Labradors kunnen/zijn ontzettend lomp en een hond van die grote lijkt me dan niet echt handig, als begrijp ik je verliefdheid wel
madred schreef:Ik vind het ook een schatje, maar ik denk dat het geen goede keuze is voor bij jouw zoontje.... helaas...
Labradors kunnen/zijn ontzettend lomp en een hond van die grote lijkt me dan niet echt handig, als begrijp ik je verliefdheid wel
Ja ik weet het... Maar blijf gewoon een beetje dromen
Erg is dat soms he, heb het met een reutje van nog geen jaar wat hier vlakbij in het asiel zit. En hoewel het nu absoluut geen goed idee zou zijn en mijn man het niet wil is het toch leuk om erover te dromen tot zoiets wel een keer kan.