Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Werking suprelorin (+foto voor Sanne)
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Werking suprelorin (+foto voor Sanne)
Ik kan morgen de dierenarts bellen maar misschien weet iemand hier het. Hoelang duurt het voor de Suprelorinchip zijn werk gaat doen. Het is nu bij Arie zo'n 4 a 5 weken geleden en we merken er nog helemaal niks van.
Laatst gewijzigd door Carmen op 16 jan 2011 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- tervueren milo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder
Re: Werking suprelorin
Ik had hier bij alle 2 mijn honden met 3 weken al een positief resultaat.
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
effe geen zin in google. ik blijf googlen vandaag. wat is dit voor middel en wqat doet het.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Chemische castratie d.m.v. een implantaatDianavdberkt schreef:effe geen zin in google. ik blijf googlen vandaag. wat is dit voor middel en wqat doet het.

-
Dianavdberkt
- Zeer actief
- krullie
- Zeer actief
dacht 4 tot 6 weken na het inbrengen.
dus moet je ongeveer nu wat gaan merken.
dus moet je ongeveer nu wat gaan merken.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Het kan ook eerst erger worden en daarna zijn werking gaan doen....
HEb je misschien al een foto van die bult??? Ben toch wel benieuwd. Zazoe had van de week zijn APK weer en er werd me verteld dat daar ergens een soort van zwellichaam zit....En dan klopt want het jaar ervoor zei hij ook al dat als hij blij is of opgewonden is dan word dat dik en het word weer normaal als hij rustig is...
Weet niet of het bij Arie ook zo is?
HEb je misschien al een foto van die bult??? Ben toch wel benieuwd. Zazoe had van de week zijn APK weer en er werd me verteld dat daar ergens een soort van zwellichaam zit....En dan klopt want het jaar ervoor zei hij ook al dat als hij blij is of opgewonden is dan word dat dik en het word weer normaal als hij rustig is...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Carmen
- Zeer actief
Ga ik morgen fotograferen voor je, helemaal vergeten.Sanne!! schreef:Het kan ook eerst erger worden en daarna zijn werking gaan doen....
Het wordt ook niet erger trouwens, hij blijft gewoon hetzelfde. Gedrag verandert niet, ballen slinken niet
- Carmen
- Zeer actief
Re: Werking suprelorin (+foto voor Sanne)
Carmen schreef:Ik kan morgen de dierenarts bellen maar misschien weet iemand hier het. Hoelang duurt het voor de Suprelorinchip zijn werk gaat doen. Het is nu bij Arie zo'n 4 a 5 weken geleden en we merken er nog helemaal niks van.
- Carmen
- Zeer actief
Het lukt mij niet zo goed om een duidelijke foto te maken maar hopelijk is dit duidelijk zo. Het os dus een complete verdikking van zijn ballen tot staartaanzet. Is dat hetzelfde bij Zazoe?Sanne!! schreef:Het kan ook eerst erger worden en daarna zijn werking gaan doen....

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Hmm ik zal er van de week ook wel eens een foto van maken.
Zazoe heeft op die plek ook de verdikking maar daar schijnt dus gewoon een soort van zwellichaam te ziten wat op zwelt en slinkt bij inspanning of wat dan ook....
Hij heeft er verder ook geen last van heeft goede ontlasting enzo. Ook geen hernia perinealis.
Zal van de week hier ff een foto zetten oke.
Zazoe heeft op die plek ook de verdikking maar daar schijnt dus gewoon een soort van zwellichaam te ziten wat op zwelt en slinkt bij inspanning of wat dan ook....
Hij heeft er verder ook geen last van heeft goede ontlasting enzo. Ook geen hernia perinealis.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Carmen
- Zeer actief
Bij Arie zijn het o.a. ook zijn zwellichamen alleen blijven ze dus continu gezwollen. Ze zijn als hij staat nog veel dikker dan op de foto.
Sanne!! schreef:Hmm ik zal er van de week ook wel eens een foto van maken.