Gollum schreef: Eerste hondje?

Geeft niet hoor, heel herkenbaar

Heel veel sterkte!
Hier ging ik ook op een gegeven moment bellen (naar een andere fokker niet naar da meer haha) omdat hij aangevallen was en hij een bloedend oor had.. eerste keer aanval was al een behoorlijke rotervaring..grote ridgeback reu die zijn flexje aan gort trok en op Finn dook en Finn terugvocht :N:
Daarna had hij een tennisbal stuk opgevreten... dus zat ik eigenlijk ook bij de da... daarna op advies met spaghetti en gekookt ei gevoerd.. qua afwisseling van de spaghetti 4 eieren gegeven.. kom ik thuis een hond met een bolle buik en ineens buiten janken en verkrampt staan (dacht aan maagtorsie) Bleek uiteindelijk na foto (wilde ook zeker weten dat er geen stuk tennisbal nog zat) gas te zijn van de eieren
Enfin in het begin ook best wel vaak da toch even om advies gebeld als ik twijfelde. En nu vraag ik nog steeds hier ook wel wat als ik ergens mee zit waar ik over twijfel.. (misselijk en diaree wat een paar dagen duurt bijvoorbeeld, of die hap in zijn poot)
Anderen die soortgelijke dingen mee hebben gemaakt kunnen vaak wel dingen goed inschatten, en adviseren.
Wel natuurlijk je hond in de gaten houden, en er niet van uitgaan dat het hetzelfde is natuurlijk en dan wel naar da gaan uiteraard.
Maar bij gat in de voet zat ik ook aan een heel groot gat te denken

en niet een stukje van de voetzool afgeschaafd