Nilo zeurt, piept, klaagt, kwijlt en als hij de kans krijgt, neemt hij een sprint richting het huis van zn grote vriendin die nu loops is
Maar is het nu alweer zo laat? Ik had dit gedrag in het voorjaar pas weer verwacht
Moderator: moderatorteam
Oh god, inclusief dat geschreeuw van ze?Daisy@ schreef:Niet met de honden.
Wel een geile kater en poes in huis....
Chevy is krols. Dodge is een je-weet-wel-kater, maar weet nog goed waar Abraham de mosterd haalt.
Het is hier net een bordeel.....
Dus ik weet wat je doormaakt!![]()

Aan de andere kant van het land mag dat welMoos schreef:Ik heb hier een teef die al een week of 2 bezig is met loops worden, maar het steeds toch maar niet doet. Telt dat ook?![]()
Ze is Jan/Sept/Mei (jaar erop dus, 1 jaar 2 keer, andere jaar 1 keer) loops, dus januari klopt. Alleen ze twijfelt nog volgens mij
![]()

Ohgod :N:Maeve schreef:@ Sjaak: Dat zal wel een familietrekje zijn. Nilo mot gewoon Retrievers of Beagles, geslacht of geaardheid maakt niets uit

Zo makkelijk zijn ze bij mij net niet maar meer dan extra snuffel interesse is het niet. Ik merk het ook altijd wel als er een (bijna) loopse teef op training is b.v. Afhankelijk van hoe leuk ze het teefje t.o. de training vinden geeft dat helemaal geen hinder (b.v. bij behendigheid) of soms ook wel eens flink mijn best moeten doen voor aandacht.Ben hier ook gezegend met twee reuen die zich nergens iets van aantrekken.
Maeve schreef:Of ben ik de enige met een hormoongedreven reu op het moment?![]()
Maar is het nu alweer zo laat? Ik had dit gedrag in het voorjaar pas weer verwachtDus, lotgenoten?
Nilo doet dat ookMiranda schreef:Ik heb hier een teefje van 6 maanden dat hormoontjes begint te krijgen volgens mij. Hoe ik dat weet? Nou, klinkt heel raar, maar eerder als ik menstrueerde reageerde ze totáál niet.
En afgelopen week tijdens mijn menstruatie was ze plotseling hógelijk geïnteresseerd. Ze kon niet ophouden met snuffelen, bijzonder irritant.
Jullie zoiets ook al eens gemerkt?
Dit is pas mijn tweede teef, en de andere was een volwassen herplaatser. Dus ik weet het niet zeker, maar het leek mij de enige logische verklaring.

Oh wacht maar. Voorgaande jaren reageerde Nilo ook amper, maar nu is hij volwassen he![Sandra] schreef:Als ik dit hier zo lees dan valt het met Otto nog mee. Zijn zusje, woont hier twee huizen verderop, zit in haar laatste week loopsheid.
Eind van de middag met uitlaten kwamen we ze tegen. Hij is helemaal gek van haar en had al meer belangstelling dan anders voor hun deur, maar ik dacht eerst dat dat kwam omdat zij sinds kort een pup hebben.
Niet dus. Er was vanmiddag geen beweging meer in te krijgen

Dat valt nog mee. Het kan uren rustig zijn. En dan opeens heeft ze hem weer nodig, of wordt ze geroepen door hem. Dan is het miauwmiauw. En als ze bezig zijn dan hoor ik een berg gekreun.Maeve schreef:Oh god, inclusief dat geschreeuw van ze?Daisy@ schreef:Niet met de honden.
Wel een geile kater en poes in huis....
Chevy is krols. Dodge is een je-weet-wel-kater, maar weet nog goed waar Abraham de mosterd haalt.
Het is hier net een bordeel.....
Dus ik weet wat je doormaakt!![]()