Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Foto gemaakt, gelukkig niet gebroken. De bandjes van de gewrichten zijn ingescheurd en verder is ie zwaar gekneusd. In principe gewoon rust en als de zwelling weg is en er nog bewegingsbeperking is, dan naar de fysio. Valt dus gelukkig mee.
Sita schreef:Foto gemaakt, gelukkig niet gebroken. De bandjes van de gewrichten zijn ingescheurd en verder is ie zwaar gekneusd. In principe gewoon rust en als de zwelling weg is en er nog bewegingsbeperking is, dan naar de fysio. Valt dus gelukkig mee.
Moet je er nog iets omheen of gewoon niet gebruiken?
Sita schreef:Foto gemaakt, gelukkig niet gebroken. De bandjes van de gewrichten zijn ingescheurd en verder is ie zwaar gekneusd. In principe gewoon rust en als de zwelling weg is en er nog bewegingsbeperking is, dan naar de fysio. Valt dus gelukkig mee.
Moet je er nog iets omheen of gewoon niet gebruiken?
Door de zwelling kan er niets om heen, dus proberen niet te gebruiken.
Vind het genoeg !
Ik ook hoor.
Duim schijnt ooit wel gebroken te zijn, zat een mooi genezen breukje. Nooit geweten dat ie ooit gebroken is
Maartje schreef:Gelukkig valt het enigszins mee. En nog bedankt lompe golden. Is erbij gezgd hoelang zoiets kan duren?
Zwelling moet na een week wel weg zijn en na twee/drie weken moet ik alles weer kunnen.
MJ schreef:Huh ? Dat had je dan toch moeten voelen ..een gebroken duim lijkt me nu niet jetje ! :N:
Ga zo mijn ouders eens bellen of zij het weten. Heb ook wel mijn pols gebroken, dus misschien dat toen ook mijn duim gebroken is geweest. Maar dat is al wel lang geleden.
Gelukkig valt het mee en hopelijk heb je er over 2/3 weken geen last meer van. Breng Rowan maar een weekje hier dan leert Bo hem dat lompe gedrag wel af
Hoewel het bij Kaya ook nog niet helemaal gelukt is
Ik heb een keer mijn middelvingen de verkeerde kant op dubbel geklapt gehad. Toen ook niet mee naar de dokter geweest.
Als je er aan de bovenkant op kan tikken en je gaat niet door de grond issie niet gebroken...
Edit: Zie dat je hem gebroken had. Kneuzen doet vaak zeerder zeggen ze altijd dus ik kan dat best geloven!
Balen zeg, maar gelukkig ben je er met twee drie weken weer af. Misschien je duim ooit gebroken toen je jong was, dan geneest alles nog zo snel. Kan me daar wel iets bij voorstellen dat je dat niet gemerkt hebt.