We werden verliefd op de boston terrier, maar bij nader inzien weten we niet zo zeker of dit ras echt bij ons past.
22 januari gaan we bij fokkers kijken.
Samen vonden we het ook wel mooi om een buitenlands hondje een 2e kans te geven.
Zelf wil ik dit al jaren, en vriendlief was het hier wel mee eens.
En zo ging ik rondneuzen en kwam ik Gwen tegen bij Dutchy Adoptions.
Opslag verliefd, wat een lief koppie.
De omschrijving is geweldig, en we hopen dat dit ook werkelijk zo is!
( Karakter: Gwen is een makkelijke hond in de omgang. Ze is vriendelijk, sociaal en staat vol in het leven. Ze is ieders vriend. Ze geniet van aaien en aandacht. Gwen is super in de omgang met kinderen en speelt graag met ze. Ook is ze prima in de omgang met katten en andere honden, ze speelt graag met honden. Gwen is een geschikte gezinshond. Ze is altijd zachtaardig en heel 'charming'. )
16 januari (zondag) komt zij naar nederland en gaat zij naar haar opvang gezin in Papendrecht.
Ze mocht ook direct naar ons komen, maar wij willen Gwen graag eerst zien, kijken of er een klik is, of ze bij ons past en wij bij haar. En of het goed gaat met Haddock. Dus mag ze eerst bijkomen in Papendrecht en gaan wij waarschijnlijk 23 jan (mits zij haar draai gevonden heeft) kijk bij haar!! Haddock gaat mee. En als het klikt en beide partijen hebben er een goed gevoel over dan komt zij binnenkort bij ons wonen!
Gwen is een teefje van ongeveer 2 jaar oud.
Dit is haar:

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Dutchy Adoptions?