Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Overgeven
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Overgeven
Dol is niet lekker,gisteravond begon ze met spugen,en vanmorgen weer ze ligt stil op haar plaats maar drinkt wel,nu wil ik er vandaag geen eten ingooien en morgen met kippegehakt beginnen kijken of dat erin blijft,heerst er iets?Of is gewoon haar maag van streek?

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Re: Overgeven
Als een van mijn honden na spugen gewoon trek heeft, geef ik iets wat lichtverteerbaar is. Gekookte kipfilet (met kookvocht) ofzo.
Laten vasten doe ik eigenlijk niet zo snel. Behalve als ze zelf echt niet willen eten.
Laten vasten doe ik eigenlijk niet zo snel. Behalve als ze zelf echt niet willen eten.
Laatst gewijzigd door Rami op 08 jan 2011 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
29996D
Het hoeft niet meteen een groot probleem te zijn. Joe heeft het heel af en toe ook wel, is hij een of twee dagen wat minder en dan gaat het weer over. Het kan ook zijn dat ze iets verkeerds heeft gegeten.
- Pepie
- Zeer actief
Ik heb opdracht gegeven om kippetartaar meetenemen,vanmorgen at ze niks,nu heeft mijn zoon gisteren een antibiotica pil laten vallen en die konden wij nergens meer vindenRami schreef:Als een van mijn honden na spugen gewoon trek heeft, geef ik iets wat lichtverteerbaar is. Gekookte kipfilet (met kookvocht) ofzo.
Zou dat ermee te maken hebben?

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Kan ik me haast niet voorstellen, van één antibiotica pil, maar als je je zorgen maakt bel dan even naar een da met wat je vermoed dat ze op heeft (naam van het medicijn).Pepie schreef: Ik heb opdracht gegeven om kippetartaar meetenemen,vanmorgen at ze niks,nu heeft mijn zoon gisteren een antibiotica pil laten vallen en die konden wij nergens meer vinden![]()
Verder zou ik die kiptartaar even met flink wat water koken (maak er een soort kippensoep van
- Pepie
- Zeer actief
Ik kan het mij ook niet voorstellen ten eerste weet ik niet of ze hem gevonden heb en ten tweede ze weegt over de 50 kilo,Rami schreef:Kan ik me haast niet voorstellen, van één antibiotica pil, maar als je je zorgen maakt bel dan even naar een da met wat je vermoed dat ze op heeft (naam van het medicijn).Pepie schreef: Ik heb opdracht gegeven om kippetartaar meetenemen,vanmorgen at ze niks,nu heeft mijn zoon gisteren een antibiotica pil laten vallen en die konden wij nergens meer vinden![]()
Verder zou ik die kiptartaar even met flink wat water koken (maak er een soort kippensoep van) en kijk of ze dat wil 'slobberen'. Maar goed, als honden echt misselijk zijn eten ze inderdaad vaak een dag of wat niet.
Ik ga dalijk die kiptartaar maken kijken of dat erin blijft,ze heeft wel twee dagen geleden rare pens op die stonk anders dan de andere,was bij een andere slager vandaan misschien is dat het

- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik heb eigenlijk een vraag over overgeven maar om daar een nieuw topic voor te openen terwijl deze er al is..
Wat betekent het als braaksel heeeeeeel erg naar poep ruikt? (lijkt wel diarree dan). Moet ik me daar zorgen om maken?
Wat betekent het als braaksel heeeeeeel erg naar poep ruikt? (lijkt wel diarree dan). Moet ik me daar zorgen om maken?

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Dan zou ik zorgen dat er geen poep meer gegeten kan worden.Laika schreef:Ik heb eigenlijk een vraag over overgeven maar om daar een nieuw topic voor te openen terwijl deze er al is..

- CKS
- Zeer actief
Ja, het kan dan zijn dat je hond een verstopping heeft. Hup naar de dierenarts dus.Laika schreef:Ik heb eigenlijk een vraag over overgeven maar om daar een nieuw topic voor te openen terwijl deze er al is..
Kees
- herejede
- Zeer actief
hee meid hoe is het met dolly, hier geven ze ook wel is over hoor en een daggie wat minder, meestal is dat snel weer over
zeg maar tegen char dat ie zich geen zorgen hoeft te maken om zijn schat
- Pepie
- Zeer actief
Paniek :lol:herejede schreef:hee meid hoe is het met dolly, hier geven ze ook wel is over hoor en een daggie wat minder, meestal is dat snel weer over
Doe jij nou maar een topic openen,want jij ben geen dierenarts
Hij had haar al onder de arm mee genomen hoor,maar ik heb hem kunnen overtuigen,goed he

- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het gebeurt maar zelden dat het braaksel zo erg naar poep stinkt en het is bij beide honden.Casey schreef:Ja, het kan dan zijn dat je hond een verstopping heeft. Hup naar de dierenarts dus.Laika schreef:Ik heb eigenlijk een vraag over overgeven maar om daar een nieuw topic voor te openen terwijl deze er al is..
Kees
Ze eten en drinken goed en de ontlasting is ook goed dus misschien komt het wel doordat ze poep eten.
Maar ik zal toch de da wel ff bellen.. just in case.