P.s. Iemand interesse in een lompe golden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lompe golden =zere duim
Moderator: moderatorteam
-
Sita
- Zeer actief
Lompe golden =zere duim
Soms zit het mee en soms zit het tegen. Vandaag met de hondenschool een nieuwjaarswandeling gehad op het strand bij Parnassia. Eerst al een chesapeake bay retriever in mijn knieholtes en daarna zag ik Rowan in volle vaart op mij afkomen en ik was in het volle vertrouwen dat hij wel om mij heen zou lopen. Maar helaas voordat ik het doorhad lag ik gestrekt in het zand. Hierbij heb ik denk ik toch geprobeerd om het op te vangen. Mijn duim is waarschijnlijk dubbel geklapt en is nu twee keer zo dik als normaal. Pijnlijk is die ook en ook begint ie blauw te worden. Twijfel nu toch of ik niet een foto moet laten maken. Iemand hier ervaring mee?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Moos
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Lompe golden =zere duim
Pick me, pick me, pick me
Wilde vroeger altijd een Golden en lomp past prima bij de Boeven hier
Wel lullig voor je, hoop dat de duim snel hersteld
Wilde vroeger altijd een Golden en lomp past prima bij de Boeven hier
Wel lullig voor je, hoop dat de duim snel hersteld
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
Ships Marloes was eerder 
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
- Moos
- Zeer actief
En Vera is Rowans vriendinFrederique schreef:Ships Marloes was eerder

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het lijkt me wel slim om er even naar te laten kijken maar je zou het natuurlijk ook kunnen uitstellen tot maandag bij je huisarts.
Hopelijk heb je snel minder last!
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
maar jij hebt al 2 honden en een leuk blondjeMoos schreef:En Vera is Rowans vriendinFrederique schreef:Ships Marloes was eerder![]()
En naar ons is het ook veel minder ver rijden. Kom maar brengen hoor Yvette
Vergeet ik helemaal beterschap te wensen met je duim, hou het in de gaten want het kan zomaar breken
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
kind vraagt tips over haar zere duim
en jullie denken alleen maar aan jezelf
ik zou het even aankijken , koelen en als het te pijnlijk/dik blijft, ff langs de dokter
ik zou het even aankijken , koelen en als het te pijnlijk/dik blijft, ff langs de dokter
-
Sita
- Zeer actief
Dat is wel een goed idee of het moet nog meer pijn gaan doen.LongFields schreef:Het lijkt me wel slim om er even naar te laten kijken maar je zou het natuurlijk ook kunnen uitstellen tot maandag bij je huisarts.

-
Sita
- Zeer actief
Tenminste nog iemand die aan mij denkt ipv die lompe hondyamie schreef:kind vraagt tips over haar zere duimen jullie denken alleen maar aan jezelf
![]()

- Frederique
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat klopt, op de DoeDag gingen ze al samenwonenMoos schreef:En Vera is Rowans vriendinFrederique schreef:Ships Marloes was eerder![]()
-
Sita
- Zeer actief
Rowan heeft het net goed gemaakt door heel lief bij mij te komen liggen met zijn allerschattigste koppie. Hij mag blijvenduitse herder schreef:maar jij hebt al 2 honden en een leuk blondjeMoos schreef:En Vera is Rowans vriendinFrederique schreef:Ships Marloes was eerder![]()
![]()
Vergeet ik helemaal beterschap te wensen met je duim, hou het in de gaten want het kan zomaar breken

- Maartje
- Zeer actief
Au!
Ik was bijna vandaag ook naar het strand gegaan, maar vlak voordat ik weg wilde kwam ik erachter dat er weer een poging gedaan was in te breken en dat mijn schutting/ poort gesloopt was. Dus toen moest ik ipv. op het strand lopen mijn schutting repareren
En Rowan neem ik morgen wel mee, geen probleem. Gaat best samen met een lompe border.
Ik was bijna vandaag ook naar het strand gegaan, maar vlak voordat ik weg wilde kwam ik erachter dat er weer een poging gedaan was in te breken en dat mijn schutting/ poort gesloopt was. Dus toen moest ik ipv. op het strand lopen mijn schutting repareren
En Rowan neem ik morgen wel mee, geen probleem. Gaat best samen met een lompe border.
- Jeannettebo
- Zeer actief
pijnlijk, ik zou het even aankijken en evt morgen of maandag als je er nog veel last van hebt naar laten kijken.
Als je morgen besluit te gaan doe het dan wel voor het middag uur. meestal is het 's middags drukker ivm alle mensen die naar buiten gaan etc. En het kan zowiezo erg druk zijn voor dit soort dingen op de eerste hulp.
Tis dat je zo ver weg woont anders had je hier wel even langs mogen komen
Als je morgen besluit te gaan doe het dan wel voor het middag uur. meestal is het 's middags drukker ivm alle mensen die naar buiten gaan etc. En het kan zowiezo erg druk zijn voor dit soort dingen op de eerste hulp.
Tis dat je zo ver weg woont anders had je hier wel even langs mogen komen

-
Sita
- Zeer actief
Wat balen Maartje!Maartje schreef:Au!
Ik was bijna vandaag ook naar het strand gegaan, maar vlak voordat ik weg wilde kwam ik erachter dat er weer een poging gedaan was in te breken en dat mijn schutting/ poort gesloopt was. Dus toen moest ik ipv. op het strand lopen mijn schutting repareren![]()
Ben je wel goed verzekerd? Lompe border en golden lijkt mij helemaal een goede combinatie om jezelf niet heel te houden :N:

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Lompe golden ruilen tegen een nog lompere?

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- Maartje
- Zeer actief
Ja hoor ik ben verzekerd. Dat risico durf ik wel te nemenSita schreef:Wat balen Maartje!Maartje schreef:Au!
Ik was bijna vandaag ook naar het strand gegaan, maar vlak voordat ik weg wilde kwam ik erachter dat er weer een poging gedaan was in te breken en dat mijn schutting/ poort gesloopt was. Dus toen moest ik ipv. op het strand lopen mijn schutting repareren![]()
Ben je wel goed verzekerd? Lompe border en golden lijkt mij helemaal een goede combinatie om jezelf niet heel te houden :N:
-
Sita
- Zeer actief
Haha, dan hou ik deze lomperd welMary schreef:Lompe golden ruilen tegen een nog lompere?

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Ik ontvang je golden met open armen
Balen van je duim
Balen van je duim
-
Sita
- Zeer actief
Kom er nu achter hoe vaak je je duim gebruikt. Een fles cola opendraaien is en hele uitdaging 

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
auwwww. Duidelijk weer zo'n onopgevoede golden
Beterschap!
Beterschap!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Sita schreef:Kom er nu achter hoe vaak je je duim gebruikt. Een fles cola opendraaien is en hele uitdaging
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Sita
- Zeer actief
Lysette schreef:auwwww. Duidelijk weer zo'n onopgevoede golden![]()
![]()
Beterschap!
Maar hij is nu in zijn puberteit, dan zijn ze alles weer vergeten toch

-
Sita
- Zeer actief
Ja lach maarAriane schreef:Sita schreef:Kom er nu achter hoe vaak je je duim gebruikt. Een fles cola opendraaien is en hele uitdaging![]()

- Maartje
- Zeer actief
Ik kom er toch op terug. Levensgevaarlijk dat mormel. Dat overleven we hier niet.Maartje schreef:Ja hoor ik ben verzekerd. Dat risico durf ik wel te nemenSita schreef:Wat balen Maartje!Maartje schreef:Au!
Je duim ziet er echt niet zo uit als het hoort.
En Rowan probeerde zomaar mijn lieve, uiteraard volkomen onschuldige, border helemaal levend op te eten. Haar keelhuid was al naar binnen gewerkt en ondertussen maar doen alsof ze aan het spelen zijn
Hij heeft mij bijna laten struikelen en Tess de stuipen op het lijf gejaagd. De engerd
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik wil wel, ik heb nog niks.....
Ik zou, mocht het morgen nog dik zijn, wel even bij een dokter laten bekijken.
Ik zou, mocht het morgen nog dik zijn, wel even bij een dokter laten bekijken.
-
Sita
- Zeer actief
Jaja, volkomen onschuldige borderMaartje schreef:
Ik kom er toch op terug. Levensgevaarlijk dat mormel. Dat overleven we hier niet.
Je duim ziet er echt niet zo uit als het hoort.
En Rowan probeerde zomaar mijn lieve, uiteraard volkomen onschuldige, border helemaal levend op te eten. Haar keelhuid was al naar binnen gewerkt en ondertussen maar doen alsof ze aan het spelen zijnArme Abby is helemaal gesloopt
![]()
Hij heeft mij bijna laten struikelen en Tess de stuipen op het lijf gejaagd. De engerdNee hoor je mag hem houden, af en toe een wandeling is uitdaging genoeg :smile1:
Heb net wat gegeten en de honden liggen lekker te slapen en ik ga toch maar een foto laten nemen. Die duim wordt nog steeds dikker en blauwer en voelt nog steeds niet prettig aan.

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Ik zou het gewoon even aankijken
Die van jou valt nog mee
wil je hem ruilen tegen een dalmaat
Die gaat trouwens graag voor je knieën :N:
- Maartje
- Zeer actief
Ze deed niet eens iets terug toen ze bijna met huid en haar verslonden werd (tot mijn grote verbazing, kan mij niet voorstellen dat ze dat van iemand anders pikt, zelfs niet in spel)Sita schreef:
Jaja, volkomen onschuldige border![]()
![]()
Heb net wat gegeten en de honden liggen lekker te slapen en ik ga toch maar een foto laten nemen. Die duim wordt nog steeds dikker en blauwer en voelt nog steeds niet prettig aan.
Maar heel verstandig dat je er even naar laat kijken. Het is vast niets ernstigs, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.