Nu is het nog niet allemaal rozengeur en maneschijn, want ze heeft heel erg veel moeite met de overgang. In het asiel kon ze al moeilijk aarden. Daar zat ze nu ruim een week en begon net wat te wennen, en nu komt ze natuurlijk weer in een heel andere omgeving. Ze loopt dus al sinds gisteravond de hele tijd naar de achterdeur en weer de kamer in, en ze hijgt ontzettend veel. Buiten (we hebben een eigen omheind terrein waar ze lekker kan hobbelen) voelt ze zich prettig, maar ze komt ook wel weer naar de schuifpui dat ze naar binnen wil. En, ook een ouwe-hondjes-kwaal; ze blaft ontzettend veel als ze onrustig is. Kortom; het was een hele hele korte nacht
Ik heb nu net wel alprozalam gehaald bij de dierenarts, want het ziet er niet naar uit dat ze herstelt (ondanks rescue niet voldoende in elk geval). En om een ouwetje van 14 jaar nu continu te laten lopen met maar twee uurtjes slaap op een dag, lijkt me niet zo goed. De natuurlijke middelen om haar te ondersteunen zijn onderweg (cholodin en ginko) en als dat niet helpt gaan we desnoods selgian gebruiken. Net als dat ik haar op een pijnstiller wil zetten, om te kijken of ze daar wat verlichting van krijgt. Maar eerst moet ze de rust krijgen om te wennen. Hoop dat de alprozalam zijn werk doet. Ze slaapt nu gelukkig, as we speak!
Foto's volgen