naast 5 honden heb ik ook nog wat katten..

jack sinds april bij mij..door zijn fokker teruggehaald bij eigenaars in duitsland. leefde buiten , was kaal en woog nog 1 kilo...fokker vroeg of ik het wilde proberen want hij was zwaar getraumatiseerd. na een heftige tijd van angst. bijten en hele kleine stappen is hij nu een geweldige lieverd en prachtig,..

Boris... er stond op marktplaats wie wil deze poes redden en hier uit het dorp.. was aangereden.. staart geamputeerd en sluitspier beschadigt daardoor incontinent voor ontlasting.. hij geniet intens en is veel buiten en zijn incontinentie gaat ook beter...

Puma net als Jack een selkirk rex ook een herplaatser... als kitten is een oogvlies niet open gegaan is 3 keer geopereerd en niet gelukt .. zij is een lieverd van jewelste..

Xinix, een sphynx.. als kitten een oog verloren , ik heb haar gekregen van de fokster.. een kadootje van jewelste... .. het kleinste hier in huis.. maar het grootst in klieren...

roos de oudste poes... 15 of 16 is zij.. zij haatte honden en katten. maar is nu dement denk ik en ligt heel de dag tussen of bij de dieren.. en is nu een binnenkat en een gezelligheids dier..