Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Havanezer en overige bichonachtigen.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Re: Havanezer

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Marie-Josée schreef:Sil en Denise, ik denk dat jullie allebei gelijk hebben, je moet zo'n uk zeker als een gewone hond behandelen anders raakt hij verknipt, maar van de andere kant moet je wel degelijk rekeing houden met de kwetsbaarheid van een pup. Groot of klein, maakt niet uit, maar een pup van welk ras dan ook wat een erg nare ervaring oploopt door een volwassen hond wordt daar qua karakterontwikkeling ook niet beter op. Je moet daar zelf per situatie een evenwicht in vinden is mijn idee.
Oftewel, Sil: dit dus.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Nou Sil, ik denk dat jij en ik er gewoon anders tegen aan kijken, en dat kan :ok:
Ik vind een volwassen hond die pups niet leuk vind helemaal niet raar, en ik vind een Drentse patrijs die een buurtende reu pakt ook niet ontspoord. Sommige honden hebben gewoon geen behoefte aan contact. Niet dat ik het dan goed praat dat zo'n hond een andere hond bijt hoor, maar het is aan de baas van de Drent om te zorgen dat er niks gebeurd.
En Kenzo klapt niet bovenop pups om ze te bijten, maar aanstormende pups die soms ook nog eens blaffen of tegen hem aan rennen krijgen toch echt een fikse snauw :S: Hij vindt dat niet prettig en gelijk heeft ie :pffff: En soms kom je dan zo'n plaat voor de kop pup tegen die maar door blijft gaan met op hem in beuken, en dat soort pups worden wel omgegooid. En ik zoek pups niet op hoor, ik ontloop ze juist, maar je hebt van die baasjes die hun pups bij elke hond losgooien en zeggen Ga maar kijken! Heel soms is er een beleefd pupje die rustig komt snuffelen, en dat mogen ze best van Kenzo, maar voor de meeste pups is Kenzo niet leuk.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Volgens mij bedoelen we nog steeds allemaal hezelfde :wink:
Ik ben wel erg benieuwd hoe ik alles in de praktijk ga brengen.Zal jullie op de hoogte houden van mijn angsten en frustraties :mrgreen:
Sil
Zeer actief
Mijn ras(sen): maltezer

Ongelezen bericht door Sil »

Marjoleine schreef:
Sil schreef: Denise, je moet toch wat beter lezen hoor.
Nou, ik zet er nog heel beleefd een krabbende smiley neer, maar ik ben het met denise eens.
Ik vond je toon buitengewoon irritant en ik kreeg sterk de indruk dat je het nodig vond mij als eigenaar van een mini-hond op belerende toon op mijn plek te zetten en op mijn plichten te wijzen.

Je schrijft je stuk alsof je ervan uit gaat dat zowel denise als ik zo omgaan met onze mini-hond. Alsof we niet snappen dat een kleine hond ook een hond is.
Laat ik je wat zeggen: als Kenzo "uit het niets" op een pup klapt is er niks mis met die hond, maar met ons waarnemingsvermogen. Want er zijn dan heus wel signalen geweest, alleen hebben wij die niet gezien.
Ik vind er ook niets mis mee dat een hond niet van puppen houdt en die afsnauwt. Ik heb er hier ook zo een. En dat is een uitstekende moeder maar puppen van een ander wil ze niet.
En dat mag, dat is haar recht.
Aan mij om daar op te letten en aan mij om op te letten of een vreemde hond misschien ook zo is.

Een kleine hond is gewoon letterlijk eerder stuk, klaar.

Dat belerende was absoluut niet mijn bedoeling. Sorry :roos: ! Ik zie nu ook dat ik de verkeerde post geciteerd heb vóór jou krabbende smiley. Ik had willen citeren waar Denise zegt dat haar hond heus wel een echte hond is ondanks dat ze hem op tilt. Daar geef ik ook antwoord op. Ik denk dat we er zo ongeveer hetzelfde over denken alleen probeer ik uit te leggen waarom ik er zo over denk en dat valt verkeerd. Als we aan het praten waren dan had ik al pratende bij kunnen sturen maar dat kan zo nu eenmaal niet. Ik vind het ook prima dat een hond een pup een snauw geeft. Dat staat letterlijk in mijn stukje. Er direkt opklappen daar heb ik meer moeite mee maar misschien heb je gelijk en zijn er waarschuwingen geweest die wij niet gezien hebben, alhoewel ik ook denk dat er honden zijn (los van Kenzo) die niet sporen, of verpest zijn door ons mensen net zoals er mensen zijn die niet sporen. Dat ik zeg dat Denise beter moet lezen klinkt idd wel mutsig maar ze haalt er twee keer achter elkaar een stukje uit en zet dat in een verkeerd verband waardoor ze zich aangevallen voelt en ik het recht moet zetten. Schiet niet op.
Ik lees net dat Denise weer wat gepost heeft.
Wij kijken er echt niet zo verschillend tegen aan Denise. Als je goed leest en even vergeet dat mijn toon jullie niet aan stond, dat was een vergissing. Kenzo MAG PUPS NIET LEUK VINDEN. Harley ging altijd rustig snuffelen, (als ik de hond kende of oogkontakt had gehad met de baas) en soms kreeg hij een snauw van een oudere hond of een hond die er gewoon geen zin in had, heel soms twee, maar dan was hij weg. En hij heeft geleerd om een super sociaal hondje te worden.

Waar ik op doel met mensen die het in mijn ogen helemaal fout doen zijn bijv de Duitsers met twee shih-tzu's die ik een keer tegen kwam. Ze liepen niet los in het losloopbos. Zaten aan een flex-lijn en tuigjes. Kwamen luid keffend op Harley af. Werden als vissen naar binnen gehengeld, boven Harley vast gehouden, ze mochten naar beneden kijken en maar keffen, grommen en tekeer gaan. Nou, waar ben je dan mee bezig! Even later was ik Harley kwijt. Was de dochter van het spul achter Harley aan gaan rennen omdat ze dacht dat hij weg liep, ja, toen rende hij er van door. Vlak vóór de openbare weg had ze hem te pakken, en ik maar zoeken naar m'n pup die toen nog altijd vlak bij me bleef. Of die vrouw met keffer aan de flex, schattig jasje aan met prachtig weer, die ook als een bezetene tekeer ging terwijl Harley rustig langs liep. Ja, zegt het mens, het is een pup he, die moet hij corrigeren :denken: .
Dat zijn wat mij betreft verknipte hondjes die niet als normale honden behandeld zijn.

En, een serieuze vraag, waarom vind jij die Drentse Patrijs niet ontspoort als hij een buurtende reu pakt, bijt en schudt? Wat ik gelezen heb wb hondengedrag zit het van nature in een hond om een gevecht uit de weg te gaan. Dat honden vaak verkloot worden door ons is wat anders, maar dan sporen ze dus niet meer. Ik vind een grommende waarschuwing prima, maar uit het niets pakken... :denken:. Behalve als er dus een subtiele waarschuwing is geweest maar Harley is bij het minste of geringste echt weg en heeft nooit bonje met andere honden, zelfs niet met moeilijke honden (zoals het voorbeeld met het angstig/aggressieve hondje) dus dat lijkt me sterk.
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Nou het ligt vast aan mij maar ik volg het niet helemaal meer :mrgreen:
Ik voel me trouwens helemaal niet aangevallen hoor :wink:
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Ik heb mijn hondjes nooit opgetild, maar ik laat ze ook nooit zomaar op een andere hond af gaan. Als je twee honden bij je hebt dan is optillen vaak ook geen optie. Wel ontloop ik sommige honden.
Afbeelding
gevni havanezers
Sil
Zeer actief

Ben toevallig gisteren én vandaag een Havanezer tegen gekomen. Zo zie je ze nooit en zo zie je ze elke dag :D . Wat zijn ze leuk! Wat is eigenlijk een normaal gewicht voor een Havanezer? Het is moeilijk te vinden maar ik lees van 3 tot 6 kilo. De Maltezer wordt in Amerika veel kleiner gefokt dan in Europa. Is dat soms met de Havanezer ook zo en staan er daarom zulke grote verschillen op het internet?
lunayvita
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lunayvita »

Mijn Luna van 12,5 jaar is 3,5 kilo en een lichtgewichtje maar met de goede hoogte.
Benthe is 4 jaar en 7,5 kilo
Lynn (dochter van Benthe)1,5 jaar, ik denk ook al 7 kilo.

Vroeger stond er in de rasstandaard een max gewicht van 6 kilo maar dat is niet meer. Nu gaat het meer om de hoogte.

De fokkers hebben verschillende smaken, de een fokt wat kleinere havies en de ander houdt van de wat zwaardere. Ik vind mijn Benthe een mooie maat.
Op een zomermarkt mag ze wel fijn zelf lopen want met bijna 8 kilo zeulen poeh..... en Luna tillen we vaker op.

@Sil, ik zag dat je je ook aangemeld hebt op het havanezeronline forum welkom!

Op happy havanezer heb je een gratis periode maar na een tijdje moet je betalen en je mag niks over je hondje vertellen (sluik reclame :denken: :neenee: )
Afbeelding
Sil
Zeer actief

lunayvita schreef:Mijn Luna van 12,5 jaar is 3,5 kilo en een lichtgewichtje maar met de goede hoogte.
Benthe is 4 jaar en 7,5 kilo
Lynn (dochter van Benthe)1,5 jaar, ik denk ook al 7 kilo.

Vroeger stond er in de rasstandaard een max gewicht van 6 kilo maar dat is niet meer. Nu gaat het meer om de hoogte.

De fokkers hebben verschillende smaken, de een fokt wat kleinere havies en de ander houdt van de wat zwaardere. Ik vind mijn Benthe een mooie maat.
Op een zomermarkt mag ze wel fijn zelf lopen want met bijna 8 kilo zeulen poeh..... en Luna tillen we vaker op.

@Sil, ik zag dat je je ook aangemeld hebt op het havanezeronline forum welkom!

Op happy havanezer heb je een gratis periode maar na een tijdje moet je betalen en je mag niks over je hondje vertellen (sluik reclame :denken: :neenee: )
Bedankt voor je welkom! Ik ga ze met de dag leuker vinden die havies. M'n Maltezer heb ik als eerste gekozen op de maat en toen ben ik gaan lezen op gedrag. Ik heb toen puur een Maltezer gekozen omdat die qua gedrag het gemakkelijkste was, zijn uiterlijk was bijzaak. Nu zie ik de Havanezers en die lijken eenzelfde karakter te hebben maar die kleurtjes en vollere vacht vind ik wel errug leuk. :I: Harley is 5 kilo (te groot voor een Maltezer) maar zo iets of iets kleiner zou ik prima vinden als tweede hondje (Havanezer dus! :D ).
Marie-Josée
Erelid

Sil schreef:Harley is 5 kilo (te groot voor een Maltezer) maar zo iets of iets kleiner zou ik prima vinden als tweede hondje (Havanezer dus! :D ).
Je hebt het virus dus ook te pakken :smile:
Volgens mij is een Havanezer groter dan de gemiddelde Maltezer?
Rinne Roos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Rinne Roos »

Fien weegt bijna of net 5 kilo. Op de clubmatch afgelopen najaar zagen we wel dat Fien best klein is, ik denk dat veel Havies ong. 6 of 7 kilo zijn. Niet alleen reuen, ook veel teefjes.
Ze is niet te mager, genoeg spek op de ribbetjes, 't is gewoon een tenger poppetje. Ze is nu 15 mnd, misschien wordt ze nog iets zwaarder, kan natuurlijk ook.
Sil
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
Sil schreef:Harley is 5 kilo (te groot voor een Maltezer) maar zo iets of iets kleiner zou ik prima vinden als tweede hondje (Havanezer dus! :D ).
Je hebt het virus dus ook te pakken :smile:
Volgens mij is een Havanezer groter dan de gemiddelde Maltezer?
Oh, ik heb het zo zwaar te pakken! Het is helemaal erg nu ik er een paar in het echt gezien heb. Het lezen en de foto's was al leuk maar nu.... :cheer:
Het teefje wat ik gisteren tegen kwam leek zelfs kleiner dan Harley, maar het is natuurlijk moeilijk te zien met zo'n bos vacht er om heen. Harley's vacht is heel wat sluiker. Het was een schatje :I: . Donker, met en een roze strikje in, waar ik eigenlijk helemaal niet van hou maar het stond toch wel heel leuk omdat ze er niet zo "barbie-achtig" uit zien als Maltezers. Het ziet er wat wilder en ondeugender uit.
Nu moet m'n man nog om! Ik ben binnenkort jarig en ik heb echt echt echt gelijk waarom het beter is om er nu nog een hondje bij te nemen. :pffff:
Marie-Josée
Erelid

Sil schreef:Oh, ik heb het zo zwaar te pakken! Het is helemaal erg nu ik er een paar in het echt gezien heb. Het lezen en de foto's was al leuk maar nu.... :cheer:
Het teefje wat ik gisteren tegen kwam leek zelfs kleiner dan Harley, maar het is natuurlijk moeilijk te zien met zo'n bos vacht er om heen. Harley's vacht is heel wat sluiker. Het was een schatje :I: . Donker, met en een roze strikje in, waar ik eigenlijk helemaal niet van hou maar het stond toch wel heel leuk omdat ze er niet zo "barbie-achtig" uit zien als Maltezers. Het ziet er wat wilder en ondeugender uit. Nu moet m'n man nog om! Ik ben binnenkort jarig en ik heb echt echt echt gelijk waarom het beter is om er nu nog een hondje bij te nemen. :pffff:
Dat was ook een van de redenen dat ik van mijn geloof gevallen ben wat klein langharig spul betreft.
Martin was trouwens blij verrast toen hij ze in het echt zag, hij dacht dat ik een heel klein tuthondje ging nemen.Hij was heel snel om, ik hoop dat jou dat ook lukt.
Twee honden zijn gewoon leuker en als je ooit afscheid moet nemen van een, dan heb je de andere als troost. Niets troost zo goed als een hond.....
lunayvita
Actief
Contacteer:

Ja alleen haar hondjes zijn op de allerjuiste manier gefokt en haar kindje was te vroeg geboren en alleen maar medelijden mag je tonen maar als je een nestje toont dan wordt je geband want dat is stiekem verkooptrucje.
De fokker van haar hondjes zit ook op het forum en die is de beste en alle andere fokker is niks.
Het zou me niet verbazen als ik binnenkort een mail krijg over deze uitspraken want ze zit ook over al op of anders wel haar " vriendinnen".

Ik laat me zeker niet me mond snoeren en ben er dus met nog een tegensputster eraf gedonderd :engel: :tongue:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Fien is vreselijk woest en ondeugend :mrgreen:
Ze is trouwens 5,5 kilo, maar dan nog is ze behoorlijk klein vergeleken met bv haar moeder.
Ze heeft praatjes alsof ze 55 kilo weegt overigens :smile:

Ik vind haar zeldzaam makkelijk: ze luistert erg goed, is nooit zoek, is heel erg slim en altijd vrolijk.
En ze is een enorme clown met een eindeloze trukendoos :engel:

Mir wilde wat kleins en een Hava leek haar wel leuk, en stom toevallig deed ik een interview met een fokker.
Ik vond ze uit de verhalen gewoon leuk, maar toen ik ze voor het eerst in het echt zag was ik meteen verkocht! :Q:
En tot Mirs verbazing was ik toen degene die thuis kwam en zei: We nemen een Hava! :pffff: :mrgreen:

Afbeelding

lunayvita
Actief
Contacteer:

Wat voor een interview?
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Inge O schreef:
lunayvita schreef:
een hondenforum waar je niks over je hond mag vertellen :N: :jank: ?
Nu begrijp ik waarom ik nog steeds zit te wachten op toelating. Die willen mij daar niet :Q: :F:
Marjoleine schreef: Ik vind haar zeldzaam makkelijk: ze luistert erg goed, is nooit zoek, is heel erg slim en altijd vrolijk.
En ze is een enorme clown met een eindeloze trukendoos :engel:
Je maakt het aftellen wel heel erg moeilijk :wink: :cheer: :cheer:
Sil
Zeer actief

lunayvita schreef:Ja alleen haar hondjes zijn op de allerjuiste manier gefokt en haar kindje was te vroeg geboren en alleen maar medelijden mag je tonen maar als je een nestje toont dan wordt je geband want dat is stiekem verkooptrucje.
De fokker van haar hondjes zit ook op het forum en die is de beste en alle andere fokker is niks.
Het zou me niet verbazen als ik binnenkort een mail krijg over deze uitspraken want ze zit ook over al op of anders wel haar " vriendinnen".

Ik laat me zeker niet me mond snoeren en ben er dus met nog een tegensputster eraf gedonderd :engel: :tongue:
Ik ben toch wel benieuwd over wie jij het hebt? Is dat ook een Havanezer fokker of is zij de beheerder van "Happy Havanezer" waar ik ook nog niet op mag (of allebei)? Jammer trouwens dat je "happy havanezer" eerst tegen komt als je een zoekfunktie gebruikt. Tenminste, dat was bij mij zo.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik hoor van sommige mensen dat het nogal blaffers zijn, is dat zo?
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Pemba schreef:Ik hoor van sommige mensen dat het nogal blaffers zijn, is dat zo?
Men zegt over het algemeen van niet. Ik hoop ook van niet, maar ik ga er wel op letten dat hij het niet aanleert.Tomas blaft als de bel gaat, dat vind ik wel makkelijk en dat zal Sancho beslist overnemen. Maar verder hoop ik dat het geen k**keffer wordt :mrgreen:
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

lunayvita schreef:Wat voor een interview?
Voor Hondenwereld ;)
Pemba schreef:Ik hoor van sommige mensen dat het nogal blaffers zijn, is dat zo?
Ik vind het erg meevallen.
Ze blaft wel, maar een "uhuh :neenee: " is voldoende.

Afbeelding

mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

Marie-Josée schreef:
Men zegt over het algemeen van niet. Ik hoop ook van niet, maar ik ga er wel op letten dat hij het niet aanleert.Tomas blaft als de bel gaat, dat vind ik wel makkelijk en dat zal Sancho beslist overnemen. Maar verder hoop ik dat het geen k**keffer wordt :mrgreen:
Ik krijg steeds meer het idee dat blaffen een aangeboren eigenschap is. Onze pup ( een heel ander ras hoor :wink: ) blafte al met de 7 weken, ze is erg vocaal zal ik maar zeggen...ze blaft om te waken maar ook uit onzekerheid ( aanblaffen)
We letten hier van dag één heel scherp op, en buigen het zoveel mogelijk om maar het zit echt in het aard van het beestje.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

mariaa schreef: Ik krijg steeds meer het idee dat blaffen een aangeboren eigenschap is. Onze pup ( een heel ander ras hoor :wink: ) blafte al met de 7 weken, ze is erg vocaal zal ik maar zeggen...ze blaft om te waken maar ook uit onzekerheid ( aanblaffen)
We letten hier van dag één heel scherp op, en buigen het zoveel mogelijk om maar het zit echt in het aard van het beestje.
Nou, met rassen die er echt op gefokt zijn is dat wel erger volgens mij.
Ik denk dat bv een Tibetaanse spaniel erger is en een IJslander ook. Omdat die ook geacht worden te blaffen dus.

Maar stabijs staan ook bekend als erg waaks en onze honden hoor je echt amper.
Natuurlijk staan ze wel eens te stuiteren langs de heg maar dat is echt niet tien keer per dag, hooguit twee keer per week.
En als je ze binnenroept is het meteen klaar.
Het is volgens mij, tenzij in bepaalde rassen misschien, echt erg goed te sturen.

Afbeelding

Marie-Josée
Erelid

Het zit natuurlijk ook wel voor een deel in de aanleg en daarbij ook nog in het individuele karakter.
Tomas blaft veel meer dan vorige honden en een langhaar is toch geen waakhond. Hij heeft het wel deels van Bruno overgenomen, die blafte bij onraad en als de bel ging, maar stopte dan meteen. Tomas gaat gewoon door en stopt pas als het bezoek hem aangehaald heeft :oeps:
Bij hem is dat vooral onzekerheid en juist daarom zo moeilijk te stoppen.
Ik roep hem meteen bij me als hij aanslaat en dat werkt voor hem het beste.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Ook de Cotons staan bekend om het blaffen maar hier twee die goed daarin te sturen zijn. Ze kunnen hier via de bank of stoel naar buiten kijken en als er dan een andere hond langs komt dan moet er geblaft worden. Even een uh en zij zijn stil. Op wat piepen na. Buiten is het wel even anders. We hebben een hoekhuis met een stoep direct langs onze tuin. Tja dan wordt er wel geblaft hoor. Maar volgens mij doen bijna alle honden dat?? Vind het namelijk gewoon honden gedrag als er een andere hond langs loopt dat er dan even geblaft wordt. :19:
Afbeelding
gevni havanezers
mariaa
Zeer actief

Marjoleine schreef:
mariaa schreef: Ik krijg steeds meer het idee dat blaffen een aangeboren eigenschap is. Onze pup ( een heel ander ras hoor :wink: ) blafte al met de 7 weken, ze is erg vocaal zal ik maar zeggen...ze blaft om te waken maar ook uit onzekerheid ( aanblaffen)
Nou, met rassen die er echt op gefokt zijn is dat wel erger volgens mij.
Ik denk dat bv een Tibetaanse spaniel erger is en een IJslander ook. Omdat die ook geacht worden te blaffen dus.

Maar stabijs staan ook bekend als erg waaks en onze honden hoor je echt amper.
Natuurlijk staan ze wel eens te stuiteren langs de heg maar dat is echt niet tien keer per dag, hooguit twee keer per week.
En als je ze binnenroept is het meteen klaar.
Het is volgens mij, tenzij in bepaalde rassen misschien, echt erg goed te sturen.
Dat denk ik ook :ok: maar het is daarnaast ook zeker individueel bepaald (wat ik van te voren niet zo goed wist :wink: ) Austalian shepherd uit de werklijnen zijn "normaal gesproken" niet echt blaffers maar Sybil blaft echt veel, wat niet zomaar met een ssst te stoppen is. Het zit er bij haar echt in, het hele nest is zo terwijl haar ouders en grootouders vrij stil zijn :19:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Dagen aftellen blijkt toch niet zo'n goed idee. Ik had gehoopt dat we hem de 15e zouden kunnen ophalen ( dan is hij 7 weken) maar de controleur van Hubertus moet nog komen en die loopt achter met z'n werk.De kans is groot dat het een week later wordt :ugh:
Als troost krijg ik te horen dat hij door de eigenaar van de reu goedgekeurd is, hij schijnt een hele mooie bouw te hebben.
En dat hij het verder ook prima doet, er komen weer foto's mijn kant op.
mariaa
Zeer actief

Wat een tegenvaller :roos: Wachten kan soms zó lang duren :wink: Nog even.....
succes
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Ik heb Frenk ook nooit opgetild, ook niet toen hij nog maar een frummeltje was. Hij is echt wel een stuk groter en steviger uiteindelijk dan Fien, maar zeker als pup was hij natuurlijk ook 3x niks.
De kaninchen van mijn zusje is ieniemienie met een kilo of 3 aan gewicht. Mijn zusje heeft ook de neiging om haar op te tillen en daar wordt ze niet leuker van ;) Als ik met haar loop laat ik haar altijd staan. :19:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Marie-Josée schreef: Als troost krijg ik te horen dat hij door de eigenaar van de reu goedgekeurd is, hij schijnt een hele mooie bouw te hebben.
En dat hij het verder ook prima doet, er komen weer foto's mijn kant op.
Nou, wie weet is het ooit een leuke verloofde voor Fien ;)
Ik vind het hoofdje in elk geval mooi en de combinatie ook trouwens!

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”