Hij pak niks hard aan, hij is duidelijk en consequent dat is niet hard.ramoon schreef:ik vind dat ie iedere hond "hard" aanpakt hij doet bij allemaal hetzelfde, ik heb gehoord datjohan1969 schreef:Laat ik beginnen met te zeggen dat ik Cesar Millan een heel goede hondentherapeut vind.
Het is beter om een hond soms 'hard' aan te pakken ipv hem te laten inslapen.
er rechtzaken tegen deze mnr lopen ivm met dood trekken van een hond?
verder vind ik het jammer dat wat er geplakt en geknipt is zie je niet, misschien is ie wel hele dag of twee
met een hond bezig, doordat deze mnr het doet voorkomen dat je in een half uurtje het probleem oplost
willen andere mensen dit ook. want zo gaat het toch als een hond trekt moet er een pilletje voor komen of iig
iets waardoor het heel snel over is en je er weinig aan moet doen.
als je hond bang is roep je deze mnr of je trekt m een truitje aan.
Ik heb zoveel gehoord, weet jij wat er van waar is, waar mensen centjes verdienen zijn anderen jaloers... zeker amerikanen qua rechtzaken, als er je valt over de kiezel van de buren kun je al miljonair worden aan claims...
Daarnaast weet ieder weldenkend mens dat dit niet in 5 min. gebeurd, tijd staat er bij en hij zegt ook dat hij laat zien hoe de hond kan zijn... nu de eigenaar zelf nog dit voor elkaar zien te krijgen.