Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
drachtig en temperaturen/een lang en zware bevalling/de pups
Moderator: moderatorteam
- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
- Aantal honden: 2
Re: drachtig en temperaturen pfff
Succes met de bevalling... ! 
-
christiane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collies
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
We zijn nu een paar uur later maar nog steeds niets ?............................................................................
-
Amandelgaard
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retrievers en Wetterhoun
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Ik vind het wel een naar idee dat,je steeds "gewoon"naar bed gaat,of zelfs even een uurtje weg gaat,terwijl je hond duidelijk bezig is met de inleiding van haar bevalling....je moet echt bij haar blijven hoor...daarom ook ws de onrust dat ze je 4 x gewekt heeft,toen je naar bed ging.
Maar oke,je zal inmiddels wel bij haar zijn....is de bevalling door gezet en achter de rug?
Maar oke,je zal inmiddels wel bij haar zijn....is de bevalling door gezet en achter de rug?
- *Angela*
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Nou het was zeker een lange nacht en ik ben gewoon al dik 48 uur wakker en er zit verlopig ook geen slaap in.
Kyra begon gister om 14:30 met hijgen en de temp was toen 38.
Om 21:45 werd de eerste pup geboren en teefje helaas al over leden aan een open buikje.
De tweede pup kwam om23:45deze lag in een stuit dus kwam hij vast te liggen met zijn hoofdje ik hen nog voorzichtig proberen mee te helpen maar helaas deze was ook overleden. Ik wist even niet waar ik het zoeken moest zo zou het toch niet bij allemaal gaan?
Daarna werd om 00:05 de derde pup geboren een reutje en gelukkig gezond 331 gram pff gelukkig maar we waren er nog niet de D.A had er vier a vijf gezien dus afwachten maar weer de vierde pup werd om 01:45 geboren een klein teejfe 224 gram maar wel gezond ze ademde wel een beetje moeilijk maar ze ademde tenminste.Kyra heeft toen nog tot 6:45 lopen hijgen met af en toe ook flink persen maar helaas er kwam maar niks uit ik vertrouwde het niet mijn man dacht dat er dan toch maar vier in zaten maar dat kon toch niet ze was nog steeds aan het hijgen en persen.
Dus ik de D.A maar uit zijn bed gebeld ik moest het maar afwachten tot negen uur en dan bij hem de spuiten maar op te halen.
Zo gezegt zo gedaan want er kwam nog steeds niets.
Daar hebben we eerst een echo gemaakt toen bleek ze inderdaad nog een pup te hebben en deze zag er toen ook nog levend uit. ook kreeg ze vier prikken voor ween en een vitamine prik en een schoonmaak prik ook kregen we nog een weeen prik mee naar huis als met een half uur er nog steeds niets was moesten we haar er nog een geven maar de kans op een levende pup werd dan wel steeds kleiner.
Na een half uur te hebben gewacht en kyra te hebben geperst was er nog niets dus de tweede spuit toch maar gegeven hij moest er toch uit komen maar zelf die werkte niet.
Na met de D.A te hebben overlegt besloten we toch maar om die ene pup er met een keizersnee uit te halen dus weer in de auto met de hond arme beesie.
Daar eenmaal bezig met de keizersnede stonden wij klaar om de pup op te vangen he zei de D.A het zijn er twee een teefje en een reutje wat
dachten wij en we hebben net ook nog een echo gedaan.
De assitente gaf ons allebij een pup en zei dat we ruw moesten wrijven om het hartje weer op gang te krijgen maar helaas naar een half uur wrijven nog steeds geen reactie we waren echt helemaal kapot vier van de zes dood waarom?
gelukkig was de operatie zelf wel goed verlopen en mocht kyra direct weer mee naar huis naar haar twee kindjes.
Eenmaal thuis was kyra nog half van de wereld en trilde ook helemaal van de kou. We hebben haar lekker een dekentje om gedaan en haar pups weer bij haar gelegt maar ze kan er nog niet echt veel mee ze is echt helemaal uitgeput .
Eenmaal weer thuis zijn we een klein beetje bekomen van de schrik en proberen er het beste van te maken met kyra en haar twee pups
Kyra begon gister om 14:30 met hijgen en de temp was toen 38.
Om 21:45 werd de eerste pup geboren en teefje helaas al over leden aan een open buikje.
De tweede pup kwam om23:45deze lag in een stuit dus kwam hij vast te liggen met zijn hoofdje ik hen nog voorzichtig proberen mee te helpen maar helaas deze was ook overleden. Ik wist even niet waar ik het zoeken moest zo zou het toch niet bij allemaal gaan?
Daarna werd om 00:05 de derde pup geboren een reutje en gelukkig gezond 331 gram pff gelukkig maar we waren er nog niet de D.A had er vier a vijf gezien dus afwachten maar weer de vierde pup werd om 01:45 geboren een klein teejfe 224 gram maar wel gezond ze ademde wel een beetje moeilijk maar ze ademde tenminste.Kyra heeft toen nog tot 6:45 lopen hijgen met af en toe ook flink persen maar helaas er kwam maar niks uit ik vertrouwde het niet mijn man dacht dat er dan toch maar vier in zaten maar dat kon toch niet ze was nog steeds aan het hijgen en persen.
Dus ik de D.A maar uit zijn bed gebeld ik moest het maar afwachten tot negen uur en dan bij hem de spuiten maar op te halen.
Zo gezegt zo gedaan want er kwam nog steeds niets.
Daar hebben we eerst een echo gemaakt toen bleek ze inderdaad nog een pup te hebben en deze zag er toen ook nog levend uit. ook kreeg ze vier prikken voor ween en een vitamine prik en een schoonmaak prik ook kregen we nog een weeen prik mee naar huis als met een half uur er nog steeds niets was moesten we haar er nog een geven maar de kans op een levende pup werd dan wel steeds kleiner.
Na een half uur te hebben gewacht en kyra te hebben geperst was er nog niets dus de tweede spuit toch maar gegeven hij moest er toch uit komen maar zelf die werkte niet.
Na met de D.A te hebben overlegt besloten we toch maar om die ene pup er met een keizersnee uit te halen dus weer in de auto met de hond arme beesie.
Daar eenmaal bezig met de keizersnede stonden wij klaar om de pup op te vangen he zei de D.A het zijn er twee een teefje en een reutje wat
De assitente gaf ons allebij een pup en zei dat we ruw moesten wrijven om het hartje weer op gang te krijgen maar helaas naar een half uur wrijven nog steeds geen reactie we waren echt helemaal kapot vier van de zes dood waarom?
gelukkig was de operatie zelf wel goed verlopen en mocht kyra direct weer mee naar huis naar haar twee kindjes.
Eenmaal thuis was kyra nog half van de wereld en trilde ook helemaal van de kou. We hebben haar lekker een dekentje om gedaan en haar pups weer bij haar gelegt maar ze kan er nog niet echt veel mee ze is echt helemaal uitgeput .
Eenmaal weer thuis zijn we een klein beetje bekomen van de schrik en proberen er het beste van te maken met kyra en haar twee pups
- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
Jeejtje
wat zonde van de vier pups! En arme kyra...
Had de DA niet eerder in kunnen grijpen ivp pas om 9 uur?!?!?!
Nja Beterschap voor je meisje
en toch nog gefeliciteerd met de 2 pups!

Had de DA niet eerder in kunnen grijpen ivp pas om 9 uur?!?!?!
Nja Beterschap voor je meisje
-
christiane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collies
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
ppf wat een toestanden en dan een DA die zo laat pas gaat reageren
die zou er hier direkt uitvliegen
de onze komt zelfs midden in de nacht en is op 10 a 15 min hier als we hem in noodgeval opbellen
alsnog toch proficiat met de 2 pups
die zou er hier direkt uitvliegen
de onze komt zelfs midden in de nacht en is op 10 a 15 min hier als we hem in noodgeval opbellen
alsnog toch proficiat met de 2 pups

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach... jammer dat er zoveel pups zijn overleden
Hoop dat het met mams en de pups goed gaat komen.... vast wel....
Hoop dat het met mams en de pups goed gaat komen.... vast wel....
-
Wenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 4
Wat een nachtmerrie ... maar toch gefeliciteerd met de twee pups, knuf voor moeders.
Groetjes van Wenda, Coop en Ziva
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
dit is niet mis . niet vergeten te checken of de moeder wel melk geeft en zoja direct proberen aan te leggen. Zo nee, haal dan als de wiedeweerga puppen melk en probeer in ieder geval deze twee te redden.
- Dog Basic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jee, het zoveelste rot verhaal van de week
.
Kan me voorstellen dat jullie moe zijn, en niet alleen van het weinig slapen.
Hoop dat moeder gauw bijkomt en kan genieten van haar twee pupjes.
Natuurlijk geldt dit ook voor jullie!
Kan me voorstellen dat jullie moe zijn, en niet alleen van het weinig slapen.
Hoop dat moeder gauw bijkomt en kan genieten van haar twee pupjes.
Natuurlijk geldt dit ook voor jullie!
Wanneer mensen hun intelligentie gebruiken,
hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ach, wat jammer!
Je dierenarts had echt veel eerder moeten reageren!
Laten we duimen dat deze twee het gaan redden!
Als je foto's hebt stuur je ze maar, ik plaats ze wel even
Je dierenarts had echt veel eerder moeten reageren!
Laten we duimen dat deze twee het gaan redden!
Als je foto's hebt stuur je ze maar, ik plaats ze wel even
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Hè wat een triest verhaal maar toch gefeliciteerd met je 2 pupjes. Wat een waardeloze dierenarts, wilde hij even lekker uitslapen?

- Eastmoor
- Actief
- Contacteer:
O joh wat een nachtmerrie..... gelukkig reageert mijn da wel sneller
Maar goed ga nu lekker genieten van de twee puppies.... die zijn er tenminste.
Groetjes Angela
Groetjes Angela
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie

-
Amandelgaard
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Je hebt een hoop geleerd denk ik van deze dracht en geboorte....veel mensen denken " ik neem"maar eens een nestje,is zo leuk!
En daar bedoel ik nu niet jou mee hoor,maar in het algemeen....
Het is goed dat je je verhaal doet hier op het Forum,zodat mensen lezen dat het allemaal niet altijd "zomaar"gaat,en je wel degelijk de meest nare dingen mee maken...helaas kan ik daar na bijna 20 jaar fokken over mee praten.
Ik wens jullie sterkte het een plekje te geven,en probeer te genieten van de twee pups,verwen mama hond maar lekker,dat heeft ze zéker verdient!
En daar bedoel ik nu niet jou mee hoor,maar in het algemeen....
Het is goed dat je je verhaal doet hier op het Forum,zodat mensen lezen dat het allemaal niet altijd "zomaar"gaat,en je wel degelijk de meest nare dingen mee maken...helaas kan ik daar na bijna 20 jaar fokken over mee praten.
Ik wens jullie sterkte het een plekje te geven,en probeer te genieten van de twee pups,verwen mama hond maar lekker,dat heeft ze zéker verdient!
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat raar dat je zo laat pas bij de dierenarts terecht kon.
Maar wel geluk met de 2 overgebleven pupjes ! Zijn ze niet wat licht voor een rottweiler ???
Gelukkig hadden wij vandaag een goede afloop bij een keizersnede in de praktijk.
Vanochtend (einde van de morgen) kwam er iemand langs van wie zijn kruising Cane Corso gisteren was bevallen en die dacht dat er nog wat in zat maar de hond in kwestie had geen weeën meer gehad. Er is toen ook oxytocine gespoten en meneer heeft de hond weer mee naar huis genomen om te kijken of het nog op gang zou komen.......maar om 14 uur was er niets en er schenen ook geen weeën gekomen te zijn na de prik dus werd het een keizersnee..........resultaat 3 pups waarvan ik er 2 gelukkig goed op gang heb gekregen dus iedereen weer blij...
Maar wel geluk met de 2 overgebleven pupjes ! Zijn ze niet wat licht voor een rottweiler ???
Gelukkig hadden wij vandaag een goede afloop bij een keizersnede in de praktijk.
Vanochtend (einde van de morgen) kwam er iemand langs van wie zijn kruising Cane Corso gisteren was bevallen en die dacht dat er nog wat in zat maar de hond in kwestie had geen weeën meer gehad. Er is toen ook oxytocine gespoten en meneer heeft de hond weer mee naar huis genomen om te kijken of het nog op gang zou komen.......maar om 14 uur was er niets en er schenen ook geen weeën gekomen te zijn na de prik dus werd het een keizersnee..........resultaat 3 pups waarvan ik er 2 gelukkig goed op gang heb gekregen dus iedereen weer blij...
Sandra

- *Angela*
- geregistreerd lid
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties en medeleven.
Vandaag om 13:00 zijn we weer met het teefje naar de DA geweest want het drinken bij haar moeder wou niet goed lukken.
Ze was al erg licht bij de geboorte 224 gram en woog nu nog maar 201 gram dus wel reden om nog maar een keer te bellen.
Ik vertelde dat ze niet goed bij kyra wou drinken en dat het met een flesje ook niet wou dus had ik haar de hele nacht iedere 2 uur met een spuitje wat toegedient waarschijnlijk net genoeg om haar in leven te houden.Ook is ze gistemiddag nadat kyra weer thuis was van de keizersnee tot 2 keer toe weggevallen ik schrok me helemaal dood en heb haar dan ook 2 keer weer terug weten te brengen.
De dierenarts zei dat we direct in de auto moesten stappen met de pup. Ze bleek uitgedroogt en onderkoeld te zijn het had dus ook niet veel langer mogen duren hij zei tegen mij dat ik haar sondevoeding moest gaan geven dat dat haar enige kans nog zou zijn om het te halen ook heeft hij haar flink wat vocht toegedient voor het uitdrogen.Hij zei je moet niet bang zijn en niet in paniek raken want als je wilt dat ze het haalt is dit haar enige kans ze moest ook weer aankomen, Thuis gekomen heb ik metten weer voeding aangemaakt en het sonde slangetje voorzichtig naar binnen geduwt daarna heel voorzichtig de voeding door het spuitje naar binnen laten lopen.
Ik heb haar nu inmiddels 4 keer gevoed en ze weegt nu 223gram en ze beweegt en maakt ook vel meer geluid dus het lijkt de goede kant op te gaan we blijven duimen voor haar voorlopig wordt het voor mij nog een drukke tijd en heb ik mijn bed maar verhuist naar de woonkamer.
Het reutje en moeder kyra doen het gelukkig goed hij weegt nu 391 gram en bij de geboorte 331gram.
Ik heb Marjoleine gevraagd om nog een paar foto's van de pups erop te zetten dus die volgen nog.
Bedankt voor jullie reacties en medeleven.
Vandaag om 13:00 zijn we weer met het teefje naar de DA geweest want het drinken bij haar moeder wou niet goed lukken.
Ze was al erg licht bij de geboorte 224 gram en woog nu nog maar 201 gram dus wel reden om nog maar een keer te bellen.
Ik vertelde dat ze niet goed bij kyra wou drinken en dat het met een flesje ook niet wou dus had ik haar de hele nacht iedere 2 uur met een spuitje wat toegedient waarschijnlijk net genoeg om haar in leven te houden.Ook is ze gistemiddag nadat kyra weer thuis was van de keizersnee tot 2 keer toe weggevallen ik schrok me helemaal dood en heb haar dan ook 2 keer weer terug weten te brengen.
De dierenarts zei dat we direct in de auto moesten stappen met de pup. Ze bleek uitgedroogt en onderkoeld te zijn het had dus ook niet veel langer mogen duren hij zei tegen mij dat ik haar sondevoeding moest gaan geven dat dat haar enige kans nog zou zijn om het te halen ook heeft hij haar flink wat vocht toegedient voor het uitdrogen.Hij zei je moet niet bang zijn en niet in paniek raken want als je wilt dat ze het haalt is dit haar enige kans ze moest ook weer aankomen, Thuis gekomen heb ik metten weer voeding aangemaakt en het sonde slangetje voorzichtig naar binnen geduwt daarna heel voorzichtig de voeding door het spuitje naar binnen laten lopen.
Ik heb haar nu inmiddels 4 keer gevoed en ze weegt nu 223gram en ze beweegt en maakt ook vel meer geluid dus het lijkt de goede kant op te gaan we blijven duimen voor haar voorlopig wordt het voor mij nog een drukke tijd en heb ik mijn bed maar verhuist naar de woonkamer.
Het reutje en moeder kyra doen het gelukkig goed hij weegt nu 391 gram en bij de geboorte 331gram.
Ik heb Marjoleine gevraagd om nog een paar foto's van de pups erop te zetten dus die volgen nog.
-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat een zorgen
Weet je ook hoe het komt dat het teefje niet kan drinken bij moeder? Kan ze wel vaccuum zuigen? Heb je haar gehemelte gecontroleerd?
Weet je ook hoe het komt dat het teefje niet kan drinken bij moeder? Kan ze wel vaccuum zuigen? Heb je haar gehemelte gecontroleerd?
- *Angela*
- geregistreerd lid
Ik denk dat ze gewoon te zwak is want we hebben haar gehemelte gecheckt en dat zag er goed uit.
Ze heeft het ook wel geprobeert maar ze had gewoon niet genoeg kracht om door te zuigen.
Ze heeft het ook wel geprobeert maar ze had gewoon niet genoeg kracht om door te zuigen.
- chocolat
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel / Dashund
- Contacteer:
.. wat triest allemaal.
Hopelijk gaat alles snel goed komen, zodat jullie kunnen uitrusten en genieten.
Hopelijk gaat alles snel goed komen, zodat jullie kunnen uitrusten en genieten.
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat een nachtmerrie zo, ik hoop dat de twee het redden gaan, 
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
och hemel wat een rampverhaal zeg
en die dierenarts
veel
voor mams en de twee kinderen, hopelijk haalt dit kleine teefje het wel...
en die dierenarts
veel
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- heppiedepeppie
- Actief
- Mijn ras(sen): Beagles
Wat een nachtmerrie!
Die dierenarts had ik aangegeven bij de tuchtraad... 4x Oxytocine spuiten terwijl er nog levende pups zitten
Na één keer geen weeën dan helaas maar wel gelijk keizersnede! En niet wachten tot de praktijk open is... Dit zijn nou eenmaal SPOEDGEVALLEN! Daarnaast had je tenminste al in moeten grijpen een uur na de 4e. Wie laat een hond 5 uur lang persen zonder dat er iets komt.
Wat zullen jullie verslagen
zijn geweest. Is dit je eerste nestje?
Nou ja, het is gebeurd... En je hebt gelukkig nog 2 levende pups. Ik hoop van harte dat het goed met ze gaat. Dus nu op naar positiviteit.
Knuffel ze maar veel. En als die kleine onderkoeld was, dan toch een extra kruik in die bak erbij (of warmtelamp e.d.) Door kou gaan ze minder bewegen, wat weer resulteert in minder drinken, wat weer resulteert in minder bewegen (vicieuze cirkel), enz.
Probeer naast de sonde nu ook af en toe aan te leggen.
Heel veel sterkte ermee
Die dierenarts had ik aangegeven bij de tuchtraad... 4x Oxytocine spuiten terwijl er nog levende pups zitten
Wat zullen jullie verslagen
Nou ja, het is gebeurd... En je hebt gelukkig nog 2 levende pups. Ik hoop van harte dat het goed met ze gaat. Dus nu op naar positiviteit.
Knuffel ze maar veel. En als die kleine onderkoeld was, dan toch een extra kruik in die bak erbij (of warmtelamp e.d.) Door kou gaan ze minder bewegen, wat weer resulteert in minder drinken, wat weer resulteert in minder bewegen (vicieuze cirkel), enz.
Probeer naast de sonde nu ook af en toe aan te leggen.
Heel veel sterkte ermee

In loving memory
Wiljean's Branko (28 augustus 1995 - 16 maart 2010)
Geable v/d Oppershoeve (10 mei 2000 - 14 december 2010)
Mary Tudor of Geable's Pride (11 april 2010 - 22 december 2010)
-
Amandelgaard
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Heel veel sterkte met je kleine meisje....blijf haar goed voeden en warm houden,en leg haar veel naast de tepel,misschien krijgt ze wat meer kracht over enkele dagen,zodat ze zelf af en toe kan drinken....maar blijf waakzaam...ze is er nog niet...
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het teefje

Moeder en zoon

En beide kinders

Moeder en zoon

En beide kinders

- Dog Basic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
- Contacteer:
Wat een heerlijk gezicht die drinkende pups
.
Gaat het nu goed met het meisje?
Gaat het nu goed met het meisje?
Wanneer mensen hun intelligentie gebruiken,
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: drachtig en temperaturen/een lang en zware bevalling/de pups
Als ik de foto van het kleine teefje zie in combinatie met het verhaal over slecht drinken en afvallen, dan vraag ik me ernstig af of ze geen open gehemelte heeft. Is dat gecontroleerd?
-
blondie
- Zeer actief
jeetje dat is de andere kant van het fokken, gaat het nu goed met moeder en beide pups?
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Jeetje wat een ramp verhaal ..
Hopelijk gaat het met deze 2 kleintjes helemaal goed komen
Hopelijk gaat het met deze 2 kleintjes helemaal goed komen