Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iarik heeft een flinke bult op zijn achterpoot. Het lijkt op een papilloma maar de bult is zacht.
Volgende week maandag wordt de bult weggehaald en ter onderzoek opgestuurd.
Ik ben er nu al misselijk van.
Laatst gewijzigd door EstherK op 17 jan 2011 15:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Ik neem aan (hoop) dat de kans groot is dat het goedaardig is. We willen geen enkel risico nemen en daarom laten we het onderzoeken. Pas over een week het bultje weghalen vind ik eng, narcose vind ik eng, daarna een week wachten op de uitslag vind ik eng.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Gatver ik weet precies hoe je je voelt. donderdag ga ik met Cujo naar de DA om 4 bulten te laten aanprikken. Ze had er eerst een en binnen 2 maanden zijn dit er al 4 1 ervan groeit ook behoorlijk hard, de ander op haar knie zit echt op een rot plek en die andere 2 zitten heel diep. Ik vind het echt ook doodeng
Sterkte met Iarik!!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Oh wat vervelend!!
Bultjes zouden ze moeten verbieden...
Je kijkt er toch elke dag wel een paar keer naar en tot je meer weet en het weg is zit je toch te piekeren..I know...
Succes met wachten
Vandaag bij de DA geregeld dat ze ons volgende week vlak voordat hij aan de beurt is bellen en dat we dan met Iarik komen. Ik kan er bij blijven tot hij onder zeil is.
gemini6 schreef:Kon het niet aangeprikt worden om te kijken of het een vetbult is?
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af..
Nou je kan hem al weer bijna ophalen denk ik, hopelijk is alles goed gegaan en is het geen eng iets
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Iarik is weer thuis. :smile1: De operatie is goed verlopen en hij ligt nu lekker te slapen.
Het was een vrij grote bult, een soort paddenstoel zeg maar. Het weefsel wordt opgestuurd en volgende week krijgen we daar de uitslag van.
en nu maar wachten . lijfje heeft ook 3 bulten, die laat ik volgende week even zien aan de dierenarts. die wil ik aan laten prikken om te kijken of het geen vetbulten zijn.