Alphadirato future brand

Laguna dios ranger supreme

En Elmo natuurlijk

De teven moet ik nog even opzoeken!
Moderator: moderatorteam
Inge O schreef:
van deze 3 vind ik elmo met stip de mooiste.
In het vorige topic hierover, hier, heb ik niet één van mijn hondjes laten zien, maar dit keer wel. Eén van de mooiste kooikerhondjes die ik ooit gezien heb, mijn Benteladybird schreef: Mijn eigen honden plaatsen vind ik echt complete onzin. Voor mij zijn ze toch de mooiste en ik weet ook hun mindere punten.
Ja en dus? Ik zeg toch dat ik het zelf nooit zou laten doenheidi66 schreef:iedereen gaat gillen hier wanneer iemand zegt zijn hond bij de nekval te pakken maar worden blij van gecoupeerde oortjes. Gatver!
Dat is zeker een leuke blue merle!*Charlotte schreef:Een leuke blue merle: Coedwig's Silversmith at Beitshemesh
En deze blijft altijd favoriet: Blondie's Noble Man
Nog een mooie reu: Larchmonts Auspicious
En niet te vergeten Foster: Dragonpatch Big Papa Foster
Een mooi teefje: Floatin' Helen Heilin
Nog eentje dan: Phi-Vestavia Goody Goody
Die daar rechts heeft pas een kort modelletjeJacksel schreef:
Hoewel ik zw/wit en puppyclip leuker vind
Lin-C schreef:Dat ben ik niet met je eens want ik vind dit hondje niet op een Pincher lijken. En toch he, dit soort type Chihuahua's bestaan (ook mét stamboom) dus dat jij zegt dat wat ik beschrijf geen Chihuahua is, is niet waar. Dat jij het niet mooi vind en het niet helemaal voldoet aan de rasstandaard is weer iets anders.sjm schreef:Misschien moet je dan een Pinchertje nemenLin-C schreef:Ik vind bij Chihuahua's dit echt mooi:
Ik hou niet van plop-ogen, korte snuitjes en te dikke lijfjes. Ik vind dat het hondje op deze foto echt een mooi hoofd heeft.![]()
![]()
Wat jij beschrijft is gewoon géén chihuahua. Isa en Keeffer hebben beide geen overdrijvingen en voldoen aan de rassenstandaard. Ze zijn beide érg goed gelukt.
Ik heb trouwens een beetje het idee dat Tring en jij zich een beetje aangevallen voelen? Dat was niet de bedoeling, ik heb alleen gezegd en laten zien wat ik mooi vind.
Brigitte schreef:En is dan wel mijn eigen hond en niet helemaal perfect maar wel een hond naar mijn AmBull hart.
Ch. Allbulldogsaint's Bunker.
En? Ik vind het goor dat je zoiets mooi kan vinden. Hoe kan je het een los zien van het ander?ladybird schreef:Ja en dus? Ik zeg toch dat ikheidi66 schreef:iedereen gaat gillen hier wanneer iemand zegt zijn hond bij de nekval te pakken maar worden blij van gecoupeerde oortjes. Gatver!
het zelf nooit zou laten doenIk vind oren couperen pure mishandeling. Maar het mooi vinden en zelf laten doen zijn 2 hele verschillende zaken.
Ja klopt, een Standaard typeasja schreef:
Ik vind jouw hond heel mooidat is dus een american bulldog?
Deze 2 vind ik inderdaad praktisch perfect zoals ik ze zou willen zien.Dalmarieke schreef:Een van de mooiste dalmatenteven vind ik:
Ch.Jillocs Joyride......daar vind ik het plaatje helemaal van compleet en wordt ik helemaal happy van
Ch.Bell a Mir elegant envoy, een hond die de standaard zeer dichtbij komt, met een fantastische beweging.
Dalmarieke schreef:Een van de mooiste dalmatenteven vind ik:
Verder zijn er wel eerder reuen die ik erg ok vind, ook verschillend in type.....gelukkig is het jasje niet het belangrijkste bij fokken
Dat zijn inderdaad héle mooie Goldens.Sita schreef:Mooie Golden reu
En een prachtig teefje
Mooi inderdaad!josefiep schreef:De Hollandse Herder, liefste korthaar.
Random geGoogled... maar ik vind ze prachtig!
rankere types zijn er steeds minder, mensen hebben nog vaak een wat ouderwets beeld bij de dalmaat: rank, slank en hoogbenig.LéonieHonden schreef:Ik vond die van jou ook wel leuk hoor, maar 1 had (zo leek het) nogal een steile achterhand hebben. En beetje hoeking is nooit fout.
Ben zelf verder wel van de rankere honden hoor, deze reu hoeft van mij ook echt niet breder zeg maar.
Prachtig, hoeft geen strikje omheen (voor het puppymodelletje zorg ik dan zelf welLongFields schreef:Qua Harlekijn Koningspoedels vind ik deze honden helemaal het einde (ook omdat ik ze heel goed ken):
Dalmarieke schreef:rankere types zijn er steeds minder, mensen hebben nog vaak een wat ouderwets beeld bij de dalmaat: rank, slank en hoogbenig.LéonieHonden schreef:Ik vond die van jou ook wel leuk hoor, maar 1 had (zo leek het) nogal een steile achterhand hebben. En beetje hoeking is nooit fout.
Ben zelf verder wel van de rankere honden hoor, deze reu hoeft van mij ook echt niet breder zeg maar.
De Scandinavische invloeden hebben ervoor gezorgd dat er meer bone in het ras is gekomen en verandering van type.
Het laten zien van honden is natuurlijk een kwestie van smaak....en zeker van foto`s soms lastig af te zien.
Al deze honden ken ik real life en dan zijn ze nog beter als op de foto`s, je moet eigenlijk het totaalplaatje zien wat ze zo mooi maken et hun uitstraling. Veel mensen die al niet al te bekend zijn met het ras kiezen al sneller voor een hond met standaard mooie bevlekking, dat is dan ook het enigste wat ze zien. Vaak vragen mensen ook over het showen als eerste dat het toch belangrijk is dat de stippen goed zitten??:S
Klopt. Ach vind beide typen wel wat hebben, maar teveel bone moet nooit. Elmo hier is wel een goed voorbeeld. Prachtige reu, maar hoeft van mij niet méer bone dan dat.Dalmarieke schreef: rankere types zijn er steeds minder, mensen hebben nog vaak een wat ouderwets beeld bij de dalmaat: rank, slank en hoogbenig.
De Scandinavische invloeden hebben ervoor gezorgd dat er meer bone in het ras is gekomen en verandering van type.
Het laten zien van honden is natuurlijk een kwestie van smaak....en zeker van foto`s soms lastig af te zien.
Al deze honden ken ik real life en dan zijn ze nog beter als op de foto`s, je moet eigenlijk het totaalplaatje zien wat ze zo mooi maken et hun uitstraling. Veel mensen die al niet al te bekend zijn met het ras kiezen al sneller voor een hond met standaard mooie bevlekking, dat is dan ook het enigste wat ze zien. Vaak vragen mensen ook over het showen als eerste dat het toch belangrijk is dat de stippen goed zitten??:S