Kapryno schreef:Hoi Allemaal!
Tja, een weekje is misschien kort maar als je weet dat ik hier thuis mijn hondenkapsalon heb en mijn ouders ook nog eens hiernaast wonen, dan is dit echt geen probleem, mijn zus werkt ook nog bij mij en we kunnen alle tijd aan de pup besteden tussen het verzorgen van de klanten hun hondjes door. Dus, geen zorgen over maken, is allemaal goed uitgepluist. Trouwens ik woon hier midden in het groen en hebben gisterenavond weinig last gehad van vuurwerk. Er is allemaal over nagedacht hoor.
daarom ook dat ik zei, uit je berichtje blijkt niet wat de werksituatie daarna is en hoe het met oudjaar bij je is, gaat dus allemaal helemaal goed komen hoor ik al....
Wat de fokster betreft, het is iemand die gewoon is van af en toe een nest te hebben en ze heeft naar eigen zeggen de raad van beheer gemaild en geen antwoord gekregen en verder weet ik ook niets. Ze is al jaren bezig met dit en elke nest heeft stambomen.
de raad moet je niet mailen, gewoon bellen, krijg je gelijk antwoord

en als ze dus al meer fokt met stamboom heeft ze als het goed ik ook het nummer van haar chipper en had ze die rechtstreeks kunnen bellen
Heb er trouwens 4jaar geleden mijn dwergschnauzer gekocht en die kon weg op 8 weken. Nu had ze me ook verteld dat de chippers eerst de nestjes van grotere rassen gaan chippen tijdens de feestdagen en dat de chippers blijkbaar vertragingen hebben.
ja, oke, kleinere rassen zullen ze idd liever niet met 5/5,5 week al chippen (bij voorkeur dan, alhoewel ik het niet snap, want zo groot is die chip niet en als je ziet hoe klein sommige roofdiertjes hier zijn en die chippen we ook), maar tussen 5 wk en 8 wk en nog niet eens een afspraak hebben zit wel een heel end he....
Wat er ook wel is, er is op dag 44 een broertje van mijn pup laten inslapen omdat het hondje zijn fontanelletje niet dichtgroeide, maar verder open groeide, naar mijn gedacht dus een waterhoofdje. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Heb direct na het horen van dit nieuws naar mijn dierenarts gebeld en die stelde me gerust dat ik geen schrik moest hebben voor mijn pupje.
wat zou dat te maken kunnen hebben met het niet komen van de chipper?
Allé, leuk om te horen dat niemand dit al meegemaakt heeft.
Groetjes,
Nathalie.
vind het allemaal maar een vreemd verhaal van je fokker uit