Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geslaagde jaarwisseling

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Aantal honden: 1

Geslaagde jaarwisseling

Ongelezen bericht door Yai »

Vannacht was het een zeer geslaagde jaarwisseling voor Boris.

Om 12.00 uur toen het vuurwerk begon lag Boris lekker te slapen. Dus ik blij (vorig jaar vond hij vuurwerk niet heel vervelend, maar hij bleef toen toch redelijk alert het huis doorlopen). Bij de eerste paar knallen en lichtflitsen werd hij wakker en rende hij naar het raam.
In plaats van wat ik verwachtte dat hij weer alert door huis zou gaan ijsberen, begon hij te piepen en ontzettend te kwispelen. En niet omdat hij het zo eng vond, maar puur uit blijdschap. :19:

Eerst heeft hij een tijd achter het gordijn staan kijken en bij elke flits in de lucht ging hij harder kwispelen. Later heeft hij met veel moeite de gordijnen opzij geschoven zodat hij het beter kon zien. En vlak daarna heeft hij zijn mand naar het raam gesleept en is daar heerlijk in gaan liggen om weer bij elke vuurpijl helemaal blij te gaan kwispelen en soms mij aan te kijken of ik ook wel keek.

Moet zeggen dat ik eerst wel twijfelde of hij niet per ongeluk toch bang was en op deze manier zijn angst maskeerde of iets dergelijks. Maar gezien zijn blije hoofd en hoe enthousiast hij zijn mand naar het raam toe sleepte ben ik eigenlijk wel overtuigd dat hij het oprecht leuk gevonden heeft.

Rare hond toch. :U:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Geslaagde jaarwisseling

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat fijn zeg :D !!!
Hier is de jaarwisseling ook heerlijk verlopen.
Er was heel veel vuurwerk maar de honden hadden het veel te druk met onze toastjes bewaken toen wij vuurwerk gingen afsteken :F: ze waren dus ook totaal niet bang gelukkig.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Yai »

samantha! schreef:Wat fijn zeg :D !!!
Er was heel veel vuurwerk maar de honden hadden het veel te druk met onze toastjes bewaken toen wij vuurwerk gingen afsteken :F: ze waren dus ook totaal niet bang gelukkig.
Ja, ik was er ook heel blij mee! En het is natuurlijk ook super om een paar uur naar een ontzettend blije hond te kunnen kijken, enkel omdat er buiten vuurwerk wordt afgestoken. :ok:

Fijn trouwens dat jou honden er ook geen last van gehad hebben. Scheelt toch een hoop stress voor zowel de honden als voor jou.
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Yai schreef:
samantha! schreef:Wat fijn zeg :D !!!
Ja, ik was er ook heel blij mee! En het is natuurlijk ook super om een paar uur naar een ontzettend blije hond te kunnen kijken, enkel omdat er buiten vuurwerk wordt afgestoken. :ok:

Fijn trouwens dat jou honden er ook geen last van gehad hebben. Scheelt toch een hoop stress voor zowel de honden als voor jou.
Ja dat is zeker fijn om te zien!

Ik ben ook erg blij dat mijn honden er geen last van hadden.
Mijn tante had haar hondje meegenomen (die wel erg bang is) en die leek ook wel wat steun bij onze honden te vinden, ze ging lekker tussen ze in zitten :D
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Nika vond het ook altijd geweldig, die stond ieder jaar piepend bij de achterdeur. Als ik die dan open deed rende ze de tuin in en maar omhoog kijken en springen. :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Wat leuk zeg, dat je hondje er zo vrolijk op reageerde :ok:

Frenk kijkt niet op of om bij vuurwerk (ook heel fijn hoor :-D ), maar mijn vriend is met de kinderen een stuk gaan lopen vannacht (naar andere familieleden) en Frenk mocht mee, dat vond hij wel heel erg leuk. En dan al die drukte op straat, veel te zien en veel te ruiken, dat is ook :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”