Nee, jij trekt het geheel de andere kant op, die hond heeft een hond gepakt dus hij zal ook wel mensen eten, dat is *** om daar geen onderscheid in te maken.bennie schreef:Ik benoem geen experts, de overheid heeft daar specifieke mensen voor. Vooralsnog vertrouw ik daar meer in dan in de zelfbenoemde experts in dit topicS@ndr@ schreef:tja, wat noem jij een expert, ook daar valt nog behoorlijk over te twisten, verder volgende puntje op de agenda
en wat ik kan uitkuren bij mijn hond -dat kun jij of iemand anders zeker niet, dus die expert ook niet, hoe wil je testen dan of hij agressief is, hij zou het er maar net van worden.
kan met die rottie ook wel zo zijn
gewoon eigenaren in de portemonnee pakken, lijkt me test genoeg![]()
daar zou een wettelijke regeling voor moeten komen
ik zie alleen dat gelijk trekken van het een met het ander soort agressie niet zo
-edit: (die zichzelf zo knap vinden dat ze op basis van dit topic kunnen zeggen dat die hond niet mensen agressief is, zonder de hond ooit gezien te hebben)-.
mensen die zomaar dingen aannemen zorgen voor "de enge" roddels in deze wereld
En mijn vertrouwen in de overheid als het gaat om, experts leveren, :N: op het gebied van dieren gedrag.
doe maar even niet, de reputatie is niet al te best over het geheel genomen als het gaat om dieren.