bennie schreef:Ik heb niet de indruk dat Budkes precies weet waar de rand van de hoed zich bevindt.blondie schreef:Die mag je even uitleggen, ik ben je even kwijt.bennie schreef:Ik vind het een typisch gevalletje 'WC-eend adviseert WC-eend', maar dat zal wel aan mij liggen dan.
En overigens gaat het in dit geval niet om de politie en hoe zij ermee omgaan, maar om de eigenaar van de aanvallende hond en de persoon die geen veilig gevoel meer heeft.
In dit geval is de hond van TS echt behoorlijk toegetakeld, maar dan nog zie ik niet wat een politie er aan kan verhelpen dat het gebeurd is, en wat de politie er aan kan doen om het te voorkomen.
Lees dat die man ook netjes briefjes neerlegd als hij verdelgingsmiddel heeft gespoten, omdat hij niet wil dat er een dier gif binnen krijgt.. dus een man die het allemaal niets interesseert wat zijn hond met andere honden doet lijkt het me dan ook niet![]()
kettinkje op de deur als de hond deuren opent lijkt me al een goede geste die iemand kan doen.. of dat hij dat zelf bedenkt.
Snap volkomen dat als de tegenpartij niet reageert dat je via andere manieren probeert de man te bereiken.
Wat WC eend van doen heeft in je reactie snap ik niet helemaal, ik zeg alleen maar dat ik blij ben dat iemand als Budkes die zelf als hondengeleider bij de politie zit advies wil geven en kan vertellen hoe het soms loopt.
En als iemand anders die het daar niet mee eens is, maar niet van de hoed en de rand weet en over wc eenden gaat praten... tsja
Van de hoed en de rand.