Puch reageert te sterk op het vuurwerk nu al (sprong net bovenop mijn schoot van een niet eens zo harde knal) en voordat dit verder uit de hand loopt, wil ik hem vanaf nu Bach rescue geven.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bach rescue
Moderator: moderatorteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Bach rescue
Ik ben het kwijt
Hoeveel druppels ook alweer te geven en was het 3 keer daags?
Puch reageert te sterk op het vuurwerk nu al (sprong net bovenop mijn schoot van een niet eens zo harde knal) en voordat dit verder uit de hand loopt, wil ik hem vanaf nu Bach rescue geven.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Re: Bach rescue
Bob mocht 2 sprays op zijn tong
Ik denk dat dat vergelijkbaar is met 2 druppels
Ik denk dat dat vergelijkbaar is met 2 druppels
En de groeten van de mannen 

- Jacqueline.
- Zeer actief
Je kan eigenilijk geen overdosis geven
Kijk waar hij goed op reageert en geef m dat. je kan ook minder geven en dan langzaam aan opvoeren tot nieuwjaars nacht.
Ik gaf Spike met zijn 92 kilo een om de 4 uur 15 druppels, en oudjaarsdag verhoogde ik de dosis tot ik zag dat hij het hebben kon
Kijk waar hij goed op reageert en geef m dat. je kan ook minder geven en dan langzaam aan opvoeren tot nieuwjaars nacht.
Ik gaf Spike met zijn 92 kilo een om de 4 uur 15 druppels, en oudjaarsdag verhoogde ik de dosis tot ik zag dat hij het hebben kon

22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Het was wel meer, maar ik weet niet hoeveel meer. Iets van 10 druppels ofzo per keer? 3, 4 keer daags?
- Jacqueline.
- Zeer actief
Caro geef m wat en kijk hoe hij er op reageerd. als je denkt dat het te weinig is geef je met de volgende dosis gewoon wat meer.
Zo ontdek je vanzelf hoeveel hij nodig heeft om relaxt te zijn
Zo ontdek je vanzelf hoeveel hij nodig heeft om relaxt te zijn

22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik reageerde op Reny en had jou reactie nog niet gezien Jacqueline 
Ik geef 'm inderdaad maar een druppel of 15 en zie wat er gebeurt. Hij is niet erg bang hoor, maar vorig jaar geschrokken toen net onder een brug vuurwerk afgestoken werd en wij dus op de brug liepen die gewoon aan het schudden was.
Dus uit voorzorg, dat hij niet echt bang gaat worden, wil ik hem wat relaxter hebben.
Dank je wel
Ik geef 'm inderdaad maar een druppel of 15 en zie wat er gebeurt. Hij is niet erg bang hoor, maar vorig jaar geschrokken toen net onder een brug vuurwerk afgestoken werd en wij dus op de brug liepen die gewoon aan het schudden was.
Dus uit voorzorg, dat hij niet echt bang gaat worden, wil ik hem wat relaxter hebben.
Dank je wel
-
Wilm@
Ik heb die spray hier nog ergens liggen, volgens mij al aardig over de datum?, maar bij Barca helpt het niet.
Barca reageert nauwelijks op vuurwerk, ik kan hem gewoon uitlaten. Het scheelt natuurlijk wel dat wij dicht bij een ziekenhuis wonen en hij de sirene's is gewend.
Harde geluiden doen hem niet veel.
Barca reageert nauwelijks op vuurwerk, ik kan hem gewoon uitlaten. Het scheelt natuurlijk wel dat wij dicht bij een ziekenhuis wonen en hij de sirene's is gewend.
Harde geluiden doen hem niet veel.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
gewoon zoveel en zo vaak geven als dat jij je goed bij voelt. Over de datum raken lijkt me ook vrijwel onmogelijk.