Macho doet (puur omdat hij het geweldig vindt) altijd veel in huis zoals op commando de deur openmaken, deur weer dichtdoen, lampen aan en uitmaken, schoenen aangeven, afstandsbediening aangeven, telefoon aangeven als hij gaat etc.
Nu heeft hij de afgelopen 3 dagen geen lange wandeling of training gehad omdat hij zijn voetzooltjes kapot heeft.
Hij verveelt zich echt gruwelijk en dit uit zich dus in dat hij maar dingen gaat verzinnen om te doen.
Net was hij het even zat en hij ging dus zelf iets verzinnen:
Hij bracht me mijn wandelschoenen, maar ik had niks gezegd dus ik negeerde hem.
Daarna waren de slippers aan de beurt, hup die legde hij ook op schoot.
Stiekem moest ik er natuurlijk best om lachen dus binnen no time lagen alle schoenen/slippers etc op schoot
Nou goed ik alles netjes opgeborgen (gebeurt dat ook een keer
De tussendeur staat hier nooit open en nu toevallig wel dus ineens rent hij naar die deur kabam! hij gooit hem kei hard dicht.
Ik hem wel even beloond want die deur moet hij normaal ook dicht doen.
Na de beloning loopt ie terug naar die deur, maakt hem open en gaat mij aan staan kijken van: zou ik m voor je dichtdoen
Nou goed nog 1 keer commando deur dicht en daarna heb ik m weggestuurd bij de deur anders blijft hij aan de gang.
Toen was mijn telefoon aan de beurt: hij keek erna, keek naar mij en hup hij bracht me de telefoon.
Ik aangepakt, terug gelegd want de telefoon ging helemaal niet en weggestuurd bij de telefoon.
Net ging ik even lekker op de bank liggen en dus mijn slippers even uitgedaan, en hup gelijk weer slippers op schoot
Heel leuk zo'n behulpzame hond die zich verveelt