Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Physique Croc van Denkadog
Moderator: moderatorteam
- Irma10
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Boxer
- Contacteer:
Physique Croc van Denkadog
Omdat onze Amy nogal aktief is (nouja eigenlijk wij met haar), denken we dat het verstandig is haar een voedzame en energierijke voeding te geven.
Nu stuitten we op Physique Croc van Denkadog. Analyse -> http://www.denkadog.nl/nl/consum/tabel/ana_prem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is er iemand die dit voert en ervaringen wil kan delen? Of vanaf het tabelletje kan zeggen of het ook daadwerkelijk goed voer is? Ik vind het altijd zo lastig om een goede keus te maken. Dat ze het graag eten of het er goed op doen, wil i.m.o. niet echt zeggen dat het ook werkelijk gezond is.
Nu stuitten we op Physique Croc van Denkadog. Analyse -> http://www.denkadog.nl/nl/consum/tabel/ana_prem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is er iemand die dit voert en ervaringen wil kan delen? Of vanaf het tabelletje kan zeggen of het ook daadwerkelijk goed voer is? Ik vind het altijd zo lastig om een goede keus te maken. Dat ze het graag eten of het er goed op doen, wil i.m.o. niet echt zeggen dat het ook werkelijk gezond is.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Physique Croc van Denkadog
nou dat vind ik wel het belangrijkste eigenlijk...Irma10 schreef:Dat ze het graag eten of het er goed op doen, wil i.m.o. niet echt zeggen dat het ook werkelijk gezond is.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
ik zou naar het ingredientenlijstje kijken en bedenken dat je hond een carnivoor is en het beste om kan gaan met dierlijke eiwitten, qua maag- darmstelsel.
- Irma10
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Op korte termijn mss, maar op lange termijn?malinois schreef:nou dat vind ik wel het belangrijkste eigenlijk...Irma10 schreef:Dat ze het graag eten of het er goed op doen, wil i.m.o. niet echt zeggen dat het ook werkelijk gezond is.Daar kijk ik naar...
En dierlijke eiwitten.... daar wil ik idd wel naar kijken. Maar wat houdt dan 'ruw eiwit' in ?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook op lange termijn...Irma10 schreef:Op korte termijn mss, maar op lange termijn?malinois schreef:nou dat vind ik wel het belangrijkste eigenlijk...Irma10 schreef:Dat ze het graag eten of het er goed op doen, wil i.m.o. niet echt zeggen dat het ook werkelijk gezond is.Daar kijk ik naar...
Mijn honden hebben een hele hoge energiebehoefte dus moeten goed eten, ze moeten daarnaast ook voldoende binnen krijgen zodat hun behoefte bevredigd wordt....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Irma10
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik ook,malinois schreef:nou dat vind ik wel het belangrijkste eigenlijk...Irma10 schreef:Dat ze het graag eten of het er goed op doen, wil i.m.o. niet echt zeggen dat het ook werkelijk gezond is.Daar kijk ik naar...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Smuldier en lupo op dit moment. Pup alleen SmuldierIrma10 schreef:En wat krijgen jouw honden?

- Flo'ke
- Zeer actief
Mijn dogo staat op die brok