Hoi,,
Ik wilde hier een oproepje doen in de hoop dat iemand mij kan helpen.
Mijn kleine oude sokkie,, is sinds kort weer aan het modderen met zijn gezondheid.
Antibiotica slaan niet aan,, en er zijn dus weer pancreas problemen.
Nu heb ik het altijd in de vriezer omdat ie het al eerder heeft gehad,en daar ben ik nu weer mee aan de gang gegaan.
Hij weegt van zijn 4,5 kilo nog maar de helft, tis echt een wandelend skeletje.
Maar mijn schijfjes zijn op, en mijn verkooppunt heeft twee dagen terug de laatste 20 kilo verkocht, de man in kwestie is aan komen rijden zonder te bellen en heeft de volledige 20 kilo meegenomen.
Ik heb al bij het andere punt wat hier sinds kort zit geinformeerd, maar zij is net begonnen en heeft alle varianten maar geen pancreas.
Carnibest is dicht, en het kan besteld worden maar dat word dan pas begin januari,,zo lang heb ik niet ben ik bang voor, en mijn hondje zeker niet.
Dus mijn vraag , is er hier iemand op het hondenforum, wat niet al te ver weg is bij ons vandaan(heb op de dag geen auto tot mij beschikking)
Die bereid is een worst(je) af te staan,, al is het maar een van 250 gram.
Bedankt vast,
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hulp gevraagd ivm Carnibest Pancreas!
Moderator: moderatorteam
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Hulp gevraagd ivm Carnibest Pancreas!
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Re: Hulp gevraagd ivm Carnibest Pancreas!
Wat balen! Zijn er in je omgeving niet meer verkooppunten? Duck heeft ook pancreas vers vlees, misschien dat je daar wel aan kunt komen?
- szervusz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hoi Amber,
Ik heb nog 1 worst Carnibest Pancreas in de vriezer liggen, die mag je zo hebben. Ik heb een korte poos gevoerd om dat mijn reu verdacht was van EPI, bleek gelukkig niet het geval te zijn. Heb zijn darmen met Glucamine op orde gekregen, echt super spul.
Ik woon in Goch (Duitsland), maar de worst zou eventueel morgen in Oss af te halen zijn. Mijn man moet morgen werken in Oss, het bedrijf waar hij werkt zit midden in Oss bij het station.
Als het een optie is, dan laat maar even weten.
Ik heb nog 1 worst Carnibest Pancreas in de vriezer liggen, die mag je zo hebben. Ik heb een korte poos gevoerd om dat mijn reu verdacht was van EPI, bleek gelukkig niet het geval te zijn. Heb zijn darmen met Glucamine op orde gekregen, echt super spul.
Ik woon in Goch (Duitsland), maar de worst zou eventueel morgen in Oss af te halen zijn. Mijn man moet morgen werken in Oss, het bedrijf waar hij werkt zit midden in Oss bij het station.
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
szervusz schreef:Hoi Amber,
Hoi, Heeel erg bedankt voor het meedenken,,, vind ik super.
Maar ik ben net gebeld door een verkooppunt van Carnibest, ze hebben het zelf niet,, maar ze gaan het voor mij bij weer een ander verkooppunt ophalen, en dan haal ik het bij hun op vanavond.
En nu maar duimen dat ie het vol blijft houden..
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay