Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
het lijkt me..
Moderator: moderatorteam
-
thianda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooiker
het lijkt me..
Als je 3 dagen per week een hondenuitlater zoekt die je hond (in dit geval pup) uit moet laten en eten geven, dan neem je toch geen hond ??
http://diensten.marktplaats.nl/dieren-h ... laten.html" onclick="window.open(this.href);return false;?
http://diensten.marktplaats.nl/dieren-h ... laten.html" onclick="window.open(this.href);return false;?

Made by: Adjani & Tyson
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: het lijkt me..
Want?thianda schreef:Als je 3 dagen per week een hondenuitlater zoekt die je hond (in dit geval pup) uit moet laten en eten geven, dan neem je toch geen hond ??
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
thianda schreef:Als je 3 dagen per week een hondenuitlater zoekt die je hond (in dit geval pup) uit moet laten en eten geven, dan neem je toch geen hond ??
Als je 3 dagen per week een babysitter zoekt die je kind (in dit geval baby) moet wandelen en eten geven, dan neem je toch geen kind?
-
thianda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooiker
maar zo'n hondje zit die dan de rest van de dag alleen als er eten is gegeven en is uitgelaten ?rubyred schreef:thianda schreef:Als je 3 dagen per week een hondenuitlater zoekt die je hond (in dit geval pup) uit moet laten en eten geven, dan neem je toch geen hond ??
Als je 3 dagen per week een babysitter zoekt die je kind (in dit geval baby) moet wandelen en eten geven, dan neem je toch geen kind?

Made by: Adjani & Tyson
-
tkuijernl
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
als ze daarnaast genoeg met het beessie doen is er niks aan de hand. ik snap het probleem niet...deze mensen zoeken tenminste een uitlaatster er zijn er ook die de hond dan maar de hele dag in de tuin laten lopen of de hele dag in de bench laten en dan nog verwondert zijn dat de bench vies is....thianda schreef:maar zo'n hondje zit die dan de rest van de dag alleen als er eten is gegeven en is uitgelaten ?rubyred schreef:thianda schreef:Als je 3 dagen per week een hondenuitlater zoekt die je hond (in dit geval pup) uit moet laten en eten geven, dan neem je toch geen hond ??
groetjes Tamara
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Als het voor altijd zou zijn en alle dagen van de week zou ik jou begrijpen. Maar dit vind ik nergens om je druk om te maken, als die mensen die hond weg zouden doen en op marktplaats hadden gezet met dit excuus , dan zou ik me pas afvragen waarom ze aan een hond waren begonnen.

- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Helemaal mee eensLellibel schreef:als die mensen die hond weg zouden doen en op marktplaats hadden gezet met dit excuus , dan zou ik me pas afvragen waarom ze aan een hond waren begonnen.
Zo is Lola bij mij terecht gekomen met 4 maanden
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Misschien werkt diegene wel dagen van 10.00 uur tot 14.00 uur
. Het liefst wil je ze natuurlijk helemaal niet alleen laten, maar als het drie dagen in de week een paar uurtjes is... 8 uur vind ik wel echt te lang eigenlijk.
Wat vinden jullie dan eigenlijk van honden die met één of meer andere honden alleen (dus zonder baas) moeten blijven? Gewoon nieuwsgierigheid hoor
.
Wat vinden jullie dan eigenlijk van honden die met één of meer andere honden alleen (dus zonder baas) moeten blijven? Gewoon nieuwsgierigheid hoor
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Het ligt er ook wel een beetje aan hoe oud de pup is. Het lijkt me dat het een wat oudere pup is, anders kun je hem toch niet al een aantal uur alleen laten. Deze mensen zoeken in ieder geval een oplossing voor die dagen dat er gewerkt wordt, dat is meer dan heel veel anderen doen.
Het is voor een hond wel makkelijker "alleen" zijn als er meerdere honden zijn, lijkt me. Maar ook dan hebben ze natuurlijk wel hun aandacht en beweging nodig!
Het is voor een hond wel makkelijker "alleen" zijn als er meerdere honden zijn, lijkt me. Maar ook dan hebben ze natuurlijk wel hun aandacht en beweging nodig!
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Ik vind het alleen maar goed dat ze wat regelen!!
Een volwassen hond kan makkelijk 3 dagen alleen zijn als de andere dagen en de avonden genoeg met hem gedaan wordt.
En ja een pup moet toch eerst volwassen worden. Kan me goed voorstellen dat je geen 4 maanden vrij kan nemen om voor je pup te zorgen.
Natuurlijk kunnen ze kiezen voor een herplaatser, maar daar kan je net zo lang, zoveel werk aan hebben.
Een volwassen hond kan makkelijk 3 dagen alleen zijn als de andere dagen en de avonden genoeg met hem gedaan wordt.
En ja een pup moet toch eerst volwassen worden. Kan me goed voorstellen dat je geen 4 maanden vrij kan nemen om voor je pup te zorgen.
Natuurlijk kunnen ze kiezen voor een herplaatser, maar daar kan je net zo lang, zoveel werk aan hebben.
- Marliez
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
Ik snap de drukte hierover niet zo goed. We zijn ook niet gauw tevreden he?
Ons Floortje moest vanaf jonge leeftijd ook 3 daagjes ( tot uurtje of 2 in de middag) alleen zijn. Wij hebben ook een advertentie op marktplaats gezet, omdat de opvang hier erg vol zat. Hebben een topper van een oppas gevonden, die niet alleen Floor uitliet als pupje, maar ook lekker thuis met dr aan het spelen ging en knuffelen. Als Floor dan weer in slaap viel ging zij weer weg. Tot op de dag van vandaag zijn wij super tevreden over onze oppas.
Floor kan nu makkelijk alleen thuis zijn, heeft nergens geen trauma's van opgelopen. Ik vind het dus een prima advertentie
Ons Floortje moest vanaf jonge leeftijd ook 3 daagjes ( tot uurtje of 2 in de middag) alleen zijn. Wij hebben ook een advertentie op marktplaats gezet, omdat de opvang hier erg vol zat. Hebben een topper van een oppas gevonden, die niet alleen Floor uitliet als pupje, maar ook lekker thuis met dr aan het spelen ging en knuffelen. Als Floor dan weer in slaap viel ging zij weer weg. Tot op de dag van vandaag zijn wij super tevreden over onze oppas.
Floor kan nu makkelijk alleen thuis zijn, heeft nergens geen trauma's van opgelopen. Ik vind het dus een prima advertentie

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Prima als je wat regelt. Maar is dat niet een beetje laat nu?
Van tevoren dit soort dingen op een rijtje zetten lijkt me wel handiger.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Je mag alleen een hond nemen als je hele dagen thuis bent, als je 3 uur per dag minimaal loopt, 1 uur per dag ermee traint en dan ook 2x in de week behendigheid of iets ermee gaat doen.Martijn schreef:Zat mensen donderen hun hond gewoon in huis en gaan alsnog hele dagen weg.
Is dat dan beter?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Hadden ze misschien ook wel gedaan, maar door omstandigheden is er iets veranderdDaisy@ schreef:Prima als je wat regelt. Maar is dat niet een beetje laat nu?
Kan ook nog?
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Amen!!!Marliez schreef:Ik snap de drukte hierover niet zo goed. We zijn ook niet gauw tevreden he?![]()
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Heb jij gelijk in, kan ook nog.ranetje schreef:Hadden ze misschien ook wel gedaan, maar door omstandigheden is er iets veranderdDaisy@ schreef:Prima als je wat regelt. Maar is dat niet een beetje laat nu?
Van tevoren dit soort dingen op een rijtje zetten lijkt me wel handiger.![]()
Kan ook nog?
En nee, ik heb er ook niets op tegen als je zo een oplossing zoekt, beter dan alleen zijn!
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik vind het een perfecte oplossing.
Er zal toch vaak geld op de plank moeten komen.
Ik heb drie labjes, het liefst ben ik de hele dag thuis en ga ik dingen met hun doen.
Maar ik moet eerlijk bekennen als mijn man en ik niet samen gaan werken hebben we ook geen geld dus ook geen honden.
Ik werk 24 uur en mijn man werkt fulltime. Hij werkt in ploegen en ik werk halve dagen en 1 hele dag.
Die hele dag kunnen de honden prima alleen zijn omdat mijn man in ploegen werkt. Zijn ze toch altijd maar een paar uurtjes alleen.
Maar zou mijn man gewoon dag dienst hebben en ik een hele dag moest werken dan zouden ze dat gerust aankunnen om dan een dag alleen te blijven.
maar voor een pup vind ik dit een perfecte oplossing.
Er zal toch vaak geld op de plank moeten komen.
Ik heb drie labjes, het liefst ben ik de hele dag thuis en ga ik dingen met hun doen.
Maar ik moet eerlijk bekennen als mijn man en ik niet samen gaan werken hebben we ook geen geld dus ook geen honden.
Ik werk 24 uur en mijn man werkt fulltime. Hij werkt in ploegen en ik werk halve dagen en 1 hele dag.
Die hele dag kunnen de honden prima alleen zijn omdat mijn man in ploegen werkt. Zijn ze toch altijd maar een paar uurtjes alleen.
Maar zou mijn man gewoon dag dienst hebben en ik een hele dag moest werken dan zouden ze dat gerust aankunnen om dan een dag alleen te blijven.
maar voor een pup vind ik dit een perfecte oplossing.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.