van de vorige(die dus nooit gebruikt is) had ze ook al schrik, die is dus nooit gebruikt geweest...
Vroeger toen ze klein was sliep ze in de bench in de keuken, geen probleem(met deurtje van de bench open).
Maar toen de bench weg was en de mand in de plaats stond was ze er heel erg bang van.
We hebben ook al geprobeerd terug met de bench te werken maar dit werkt ook niet meer zonder open deurtje.
nuja, ze heeft zowat schrik van alles wat beweegt en niet hoort te bewegen
ze houdt ervan om op het tapijt te liggen, maar als je die tapijt eens opheft of verlegt dan is ze enorm bang
zo is ze bijvoorbeeld ook bang van haar voederbak, ze at er eens van en duwde met haar neus de voederbak naar voor en de voederbak is nu een angstaanjagend iets.
Ze gaat er wel uit eten maar als ze eet bibbert ze van de schrik en gaat er zo ver mogelijk van weg staan met haar poten en reikt ze met haar hals. Of ze vult haar bek en gaat ergens anders gaan kauwen.
wat mij enorm stoort is dat ze dus nooit in haar mand slaapt en gewoon op de vloer 's nachts(ook niet op een dekentje die we in de plaats leggen)
ik leg er dan snoepjes in enzo maar die liggen er dan de volgende morgen nog
en ze is echt gek op die snoepjes...
Misschien heeft het te maken dat ze vroeger de kleinste was van het nest?
Hoe kan ik dit verhelpen of op zijn minst de angst voor deze dingen te verminderen?
Dank bij voorbaat
Laurens