De hondjes v.l.n.r. Jara, Senna, Ushi, Ouzo, Konah, Pasha, Narda, Zazou, Henkie en Cena
Pasha was ook van de partij natuurlijk
Moderator: moderatorteam
Ja, heerlijk dier!SannePP schreef:Ja he!!!!![]()
![]()
Precies wat Veertje zegt! Het was ook zulk geweldig wandelweer! Maar fijn dat het zo leuk was, en prachtige foto's!veertje schreef:Wat een leuke foto's! Alle series trouwens!Zo te zien hebben jullie en de hondjes veel lol gehad in de sneeuw. Ik vond het erg jammer dat ik niet mee kon
He, zeg!Inge O schreef:jara heeft vlooien zie ik?
hahaha...ik doelde niet op de honden op de foto's....daar waag ik me veiligheidshalve niet aan, doelde meer op mijn "algemene kennis" dat ik dat soort rassen over het algemeen nog wel herkenInge O schreef:en zelfs zover kom je niet....de golden is namelijk geen golden maar een blonde hovawartHumvee schreef: (ok ok golden retriever, labrador, yorkshire..zover kom ik nog![]()
.
Konah is een Tamaskan, is nog een erg nieuw ras in ontwikkelingIk ben helemaal niet thuis in de verschillende hondenrassen (ok ok golden retriever, labrador, yorkshire..zover kom ik nog maar dan houdt het al snel op) maar ik neem aan dat Konah (zie er hier al een heleboel hartjes bij ontstaan hahahaha)...de wolfachtige hond is (nogmaals bedoel dit niet beledigend (al zou ik het zelf als compliment opvatten ) maar zou niet weten hoe ik het anders moest omschrijven)? Ik had namelijk willen vragen welk ras dat is
Simy schreef:Wat een heerlijke foto's zeg.
Had het ook leuk gevonden om mee te gaan maar helaas andere verplichtingen die dag.
Daarom vandaag even geweest.
Volgens mij hebben jullie het pad helemaal tot ijs getrapt gisteren![]()
Was af en toe echt een glijbaan op sommige stukken.
SannePP schreef:Simy schreef:Wat een heerlijke foto's zeg.
Had het ook leuk gevonden om mee te gaan maar helaas andere verplichtingen die dag.
Daarom vandaag even geweest.
Volgens mij hebben jullie het pad helemaal tot ijs getrapt gisteren![]()
Was af en toe echt een glijbaan op sommige stukken.Dat waren wij niet!
Dat waren de sleetjes!!!!
![]()