Zazoe niet echt gewond maar wel in zijn oor gebeten en aangezien dat blijft lekken toch maar even een verbandje gedaan.
Hij is nu wel heel zielig kijk maar eens....

Moderator: moderatorteam

Ach, stomme reuen onder elkaar heSanne!! schreef:We waren in de duinen dus heel veel bergen. En hij rende naar boven. En komt van die berg afgestormd. En hij komt oog in oog met die doberman. Ze bleven elkaar aankijken en dat was fout boel natuurlijk. Zazoe loopt dan heel rustig weg en als ie ver genoeg weg is dan rent ie weg maar u werd ie al gegrepen voor hij weg kon lopen

Zo irritant, mensen die weten dat hun hond vervelend is en toch stug naar een losloopgebied blijven gaan. Heb er zelf ook wel wat ervaring mee..Sanne!! schreef:Ja die man wist volgens mij dat die dober zo vervelend is altijd want ik zei geschrokken hey hij bloed! want er lag allemaal bloed in de sneeuw en die vent pakt zijn hond en loopt weg![]()
Heb Zazoe meteen nagekeken en kon zo gauw niet zien waar het vandaan kwam. Die man ging even verderop staan dus ik dacht als het erg is vraag ik zijn gegevens maja ze liepen allebei op een losloopgebied dus tjah dan heb je weinig te vertellen.
Ik heb wat sneeuw tegen zijn oor aan gedrukt en we zijn naar de auto gegaan. En thuis maar meteen zon verband erom want in de gang lagen allemaal bloeddruppels. En onderweg ook in de sneeuw want dat valt wel op dan....

Ja ik weet niet zeker of die hond altijd zo is he maar aan zijn reactie te zien dacht ik dat wel eigenlijk...Yai schreef:Zo irritant, mensen die weten dat hun hond vervelend is en toch stug naar een losloopgebied blijven gaan. Heb er zelf ook wel wat ervaring mee..Sanne!! schreef:Ja die man wist volgens mij dat die dober zo vervelend is altijd want ik zei geschrokken hey hij bloed! want er lag allemaal bloed in de sneeuw en die vent pakt zijn hond en loopt weg![]()
Heb Zazoe meteen nagekeken en kon zo gauw niet zien waar het vandaan kwam. Die man ging even verderop staan dus ik dacht als het erg is vraag ik zijn gegevens maja ze liepen allebei op een losloopgebied dus tjah dan heb je weinig te vertellen.
Ik heb wat sneeuw tegen zijn oor aan gedrukt en we zijn naar de auto gegaan. En thuis maar meteen zon verband erom want in de gang lagen allemaal bloeddruppels. En onderweg ook in de sneeuw want dat valt wel op dan....![]()
Blijf het maar goed in de gaten houden (dat het niet gaat ontsteken) en voor de rest nogmaals beterschap!

Ik heb hem toen dat verband er net om zat bezig gehouden met dat lange ding van jouYvetteJ schreef:Domme pech zeg voor je ventje... Gelukkig heb je nog wat om hem te verwennen