we zitten nog een beetje te twijfelen of dat we een pup willen of een leuke herplaatser maar waarschijnlijk een herplaatser
nu heb ik contact met iemand die bemiddelt bij herplaatsingen van Bouviers en we hebben interesse in 2 van de honden. de 1 is een jonge reu van 7 maanden maar daar is al interesse voor en de ander is een reu van 14 maanden. Bij de 2e willen de huidige eigenaren het liefst dat hij op een erf komt dat hebben wij dan niet maar wij doen wel heel veel met de hond (ik werk bij een uitlaat 4 dg inde week en ik train met remy al 3x in de week)
mochten deze 2 niets worden/zijn wil ik wel verder kijken maar wat zijn nou dingen waar jullie op zouden letten bij een herplaatser (of weet evt een herplaatser)??
zowiezo moet de klik er zijn met ons en Remy onze huidige hond (reu gecast)
hij moet met katten kunnen
geent en het liefst gecastreerd/gesteriliseerd (is geen vereiste)
we willen wel een wat grotere hond die rond de leeftijd van Remy is of jonger (3)
ik ben niet zo een fan van kleine hondjes
een robuuste hond die wel tegen een stootje kan (ik ben niet zo een fan van windhonden op de afghaan na)
en we willen dus een hond die nog wel wat te leren heeft en die lekker actief is.
Ik heb wel veel ervaring met honden en durf een iets moeilijker geval ook wel aan maar niet met teveel "problemen" daar vind ik me nog niet klaar voor.
wie o wie heeft tips en/of ideen?