renee-uk schreef:ach dat ventje
ik duim hard dat het helpt Maureen
Hij heeft er nu wel last van, het jeukt
Moderator: moderatorteam
renee-uk schreef:ach dat ventje
ik duim hard dat het helpt Maureen
Hopen dat het jeukt omdat het geneest!Elmo/maureen schreef:Hij heeft er nu wel last van, het jeukt
Dan moet Badu even opgemeten wordenBadu schreef:Badu wil met dit weer ook zo'n lekker colletje voor over haar orenYvetteJ schreef:Of zoiets http://www.whippetwear.com/snood.htm
Dit naai je in 5 minuten in elkaar en kun je zo lang en strak maken als nodig is!
Ik hoop ook echt dat het helpt zeg, couperen is wel gelijk een enorme stap om zomaar even te doen!
Dat is dus wat ik in mjn bericht bedoelde !!YvetteJ schreef:Of zoiets http://www.whippetwear.com/snood.htm
Dit naai je in 5 minuten in elkaar en kun je zo lang en strak maken als nodig is!
Ik hoop ook echt dat het helpt zeg, couperen is wel gelijk een enorme stap om zomaar even te doen!

Hij heeft tape en een colletje? Gaat dat niet enorm broeien? Misschien is een colletje voldoende, kan hij in elk geval niet met zijn oren slaan.Elmo/maureen schreef:
De panty was al kapot![]()
Hij heeft er nu wel last van, tenminste het jeukt.
Dat is helaas onbekend. Vasculitis wordt veroorzaakt door immuuncomlexen: antideeltjes + antilichaampjes dus. Die vormen klontjes en die komen vast te zitten in de kleinste bloedvaten, dus vaak in de punten van de oren. Soms wordt dit veroorzaakt door bepaalde medicijnen maar soms is er geen enkele oorzaak aan te wijzen. Als dit niet snel over gaat zou ik je dus aanraden een biopt te laten nemen.Elmo/maureen schreef:Hoop ook dat het geneest Yvette![]()
@Casey ik weet niet of de da een biopt heeft genomen. (Vriend heeft Elmo opgehaald, en die vraagt dan niet meer info.) Maar hoe zou hij aan vasculitis komen dan?

Ik ben ook benieuwd :N: Toen ze hem de vorige in had getaped, hadden ze ook wat leukeplast op zijn poot voor het infuus. Dat wilde ik er af halen, maar wilde mijn vriend doen. Daar was hij het niét mee eens :N: hij was aan het brommen :N: Ik heb toen met lauw water het nat gemaakt, Elmo hielp meeLongFields schreef:Ik ben benieuwd hoe ze het er dinsdag af gaat krijgen, daar heeft ze vast een trucje voor denk ik. Anders trek je volgens mij de hele boel weer open.
Nog een paar daagjes zo rondlopen voor Elmo dus. Het staat hem best leuk.
Je hebt speciale spray waarmee je pleisters kan oplossen. Nou oplossen, het word natter en kleeft niet meerLongFields schreef:Ik ben benieuwd hoe ze het er dinsdag af gaat krijgen, daar heeft ze vast een trucje voor denk ik. Anders trek je volgens mij de hele boel weer open.
Nog een paar daagjes zo rondlopen voor Elmo dus. Het staat hem best leuk.
.jpg)