Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

overgeven

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

estherchip
Actief
Mijn ras(sen): beauceron

overgeven

Ongelezen bericht door estherchip »

ik had toch zo te doen met jolietje vanochtend :( zet haar brokken neer en ze rent naar de bank, toen haar bench in dus zag al dat ze moest overgeven dus haar snel naar buiten gedaan.
eenmaal buiten gaat ze overgeven en valt zo met haar neus in haar eigen kots :( vond het echt zo zielig, toen wilde ze weglopen viel ze zo om op haar zij... bleef ze liggen!! dus ik roepen roepen (na het verhaal van bianca haar 2 honden schrok ik me natuurlijk helemaal dood) gelukkig reageerde ze maar het leek wel een klein meisje die moest huilen... ik hield het ook bijna niet droog :cry:
m n lieve meisje, maar even heel goed in de gaten houden!

overigens heeft ze daarna wel gegeten (heb haar wat minder gegeven en uit m n hand laten eten )
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: overgeven

Ongelezen bericht door Marina »

jeetje das verschrikkelijk. Dat overgeven is ook vervelend maar tja dat kan wel is gebeuren.
Maar dat omvallen is toch erg raar

heel veel beterschap
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Even opletten of dat omvallen na het spugen niet vaker gebeurd. Ik heb er hier ook 1 die niet kan kotsen zonder om te vallen (gelukkig niet altijd) maar je schrikt je een ongeluk de eerste keren.
Vasovagale syncope of collaps is de medische term voor mijn hond. Als je daar op zoekt kan je er wat meer over lezen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
estherchip
Actief
Mijn ras(sen): beauceron

Ongelezen bericht door estherchip »

dank jullie wel allemaal, het gaat gelukkig goed nu, misschien toch per ongeluk iets geks gegeten?

gelukkig is ze weer de oude en chrico ik zal even googlen!
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”