Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden in Leiden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Re: Honden in Leiden

Ongelezen bericht door Ragyo »

Ik ben alweer 3 jaar weg uit Leiden, maar ik vond het redelijk te doen daar wonen met hond. Ik ging vooral in polderpark Cronestijn wandelen en in de stadsparken. In die stadsparken mochten honden niet los maar de meeste liepen er wel los, werd soort van gedoogd. Je kan ook vrij makkelijk met de bus naar het strand, in Noordwijk is een stuk strand waar honden los kunnen. Ik ging ook wel met hem fietsen, kan ook prima.
In woningen van de SLS (studentenhuisvesting) waren 3 jaar geleden geen honden toegestaan, als je wil weten hoe het nu is kan je beste daar informeren. Maar in onze flat werden wel een paar kleine hondjes gehouden en tig katten wat ook niet mocht, en niemand zei daar iets van.
Een woning met tuin vinden zal je denk ik alleen lukken als je veel geld hebt en particulier kan huren, want wachtlijst voor gewone huurwoning met tuin was een paar jaar terug al bijna 10 jaar. Sowieso begin echt op tijd met een woning zoeken want het is niet makkelijk, zelfs zonder hond niet.
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”