De laatste werd als eerste door de eigenaar opgehaald en kreeg als geboortedatum 17-05-2009. Hond terug en mensen zijn naar huis gegaan.
Een uur ofzo later kwamen de mensen voor de andere hond. Dus ik krijg het boekje en zie een geboortedatum staan. 16-05-2009.
Dan begin je te denken. 2 bruine labs, 1e mensen twijfelden een beetje over de geboortedatum.
Dus ik vroeg al, waar komt jullie hond vandaan? Bij een fokker uit Schijndel werd er gezegd. En ze zagen me denken. Dus ik vertelde van de andere labrador met bijna dezelfde geboortedatum. Die mensen net zo nieuwschierig als ik was. Dus ik heb de andere mensen nog maar even gebeld
Dus de vrouw pakt op. Ik zeg: even een rare vraag. Komt jullie hond toevallig van een fokker uit Schijndel??? Jaaa, zegt ze, hoezo???
Dan heeft het zusje van jullie hond, tegenover hem gezeten. Dus dat was meteen van 2 kanten helemaal enthousiast.
Heb de telefoon maar even aan de mensen gegeven en die hebben ff staan buurten met elkaar.
Hoe groot is nou die kans dat broer en zus uit hetzelfde nest, allebei weglopen en tegenover elkaar in een hok belanden???
Dat had ik nog nooit meegemaakt.
Nou, moest het even delen met jullie, vond het zo apart!
Groetjes Marieta.