Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bach bloesem???
Moderator: moderatorteam
- Liselore
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 6
Bach bloesem???
Timo is een ongelofelijke fiepert als het op 'medische handelingen' aankomt. Ik kan geen oren schoonmaken, geen tekendruppels toedienen, helemaal niets. Nu heeft hij kapotte voetjes, en volgende week gaat hij mee naar Duitsland, maar dat wordt zo helemaal niets. Gisteren geprobeerd om zijn pootjes in te smeren, pure paniek. Zelfs een kalmeringstablet helpt niets.
Ik ben een beetje ten einde raad. Nu zat ik te denken, zou ik hem met iets van Bach bloesems rustig kunnen krijgen? We hebben het niet over een beetje tegenstribbelen, zelfs met kalmeringstabletje moeten we er met twee volwassenen aan te pas komen, en dan lukt het nog niet . . .
Iemand een tip?
Ik ben een beetje ten einde raad. Nu zat ik te denken, zou ik hem met iets van Bach bloesems rustig kunnen krijgen? We hebben het niet over een beetje tegenstribbelen, zelfs met kalmeringstabletje moeten we er met twee volwassenen aan te pas komen, en dan lukt het nog niet . . .
Iemand een tip?
-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
- Aantal honden: 2
Re: Bach bloesem???
Je zou een keertje met hem naar een bach bloesem therapeut gaan om te kijken welke geschikt is voor hem.
-
huisdieracupunctuur
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Alle rassen
- Contacteer:
Heb je Phytonics Strezz al eens uitgeprobeerd?
groet Brenda
groet Brenda
-
huisdieracupunctuur
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
groet Brenda
groet Brenda
-
huisdieracupunctuur
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
groet Brenda
groet Brenda
-
huisdieracupunctuur
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
groet Brenda
groet Brenda
-
huisdieracupunctuur
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
sorry ergens bleef er iets haken:-) mijn excuus. Maar ik kan het niet meer verwijderen zo te zien.
- CKS
- Zeer actief
En als dat bij je hond dan niet werkt kun je het in ieder geval nog zelf nemen. Kijk maar wat er in zit:huisdieracupunctuur schreef:Heb je Phytonics Strezz al eens uitgeprobeerd?
groet Brenda
Als je er maar genoeg van neemt gaat het nog werken ook:- Natrium muriaticum; een verdunning wordt ingezet bij verdriet en teleurstelling.
Dat laatste gebruik ik altijd bij verdriet en teleurstelling :lol:Samenstelling: Verdund extract van Arnica montana, Carbo vegetabilis, Dulcamara, Gallium aparine, Gnaphalium polycephalum, Hypericum perforatum, Ignatia amara, Lycopodium clavatum, Saffraanbloesem, Viburnum lantana. Natrium muriaticum, Zincum metallicum. Montmorilloniet, Himalaya zout. Alcohol 33%.
Kees
- Liselore
- Zeer actief
Dat gaan we eens even googelen!huisdieracupunctuur schreef:Heb je Phytonics Strezz al eens uitgeprobeerd?
groet Brenda
Het is echt gewoon heel lastig. Het gekke is, ik kan er mijn vinger niet helemaal achter krijgen wat het nou is. Het zal op de een of andere manier wel een vertrouwenskwestie zijn. Gisteravond ook: ze mogen nu even niet naar buiten omdat hun pootjes helemaal kapot zijn. Dus ze zijn in huis iets drukker. Timo staat Mika een beetje uit te dagen, en glijdt ineens onderuit (en hard ook). Dan vliegt hij daarna zijn bench in, en zelfs voor een snoepje is hij er niet uit te lokken. Helemaal over de rooie. Het leek wel alsof hij dacht dat wij hem onderuit geschoffeld hadden.
Ik heb voor Mika schoentjes besteld (we gaan volgende week naar Duitsland), maar voor Timo heeft dat helemaal geen zin, die krijg ik echt niet aan. Wordt voor hem een minder leuke week volgende week denk ik . . . Maar goed, daar komt hij wel overheen. Ik vind het gewoon erg dat hij me schijnbaar niet helemaal vertrouwt, en waarom? Geen idee . . .
- Liselore
- Zeer actief
Het zit bij Timo ook wel in zijn karakter denk ik. Hij is altijd vrij schrikkerig en snel onder de indruk geweest. Met Mika erbij (die werkelijk nergens bang voor is) is het wel iets beter geworden, als Mika het voortouw maar neemt. Ik laat hem nu maar even met rust, laat de stress-levels maar weer even zakken.
Meestal komt hij naar mij toe als hij schrikt (ik bevestig hem dan niet in zijn angst / schrik), maar 'ben er gewoon even voor hem' en doe verder alsof er niets aan de hand is. En dat zou hij toch ook niet doen als hij mij niet vertrouwt?
Meestal komt hij naar mij toe als hij schrikt (ik bevestig hem dan niet in zijn angst / schrik), maar 'ben er gewoon even voor hem' en doe verder alsof er niets aan de hand is. En dat zou hij toch ook niet doen als hij mij niet vertrouwt?