gister hebben we in de sneeuw gespeeld en is mij niks opgevallen. gisteravond heeft ze lang liggen slapen en toen ze opstond en naar mij toekwam begon ze tot 2x toe verschrikkelijk te gillen
sam probeerde haar te pakken beide keren, maar gelukkig heb ik hem weg kunnen schreeuwen (naar je plaats verdomme!
sam toen naar boven gedaan zodat lola alle rust had.
verder niks meer behalve een heel tamme lola die liever gewoon bleef zitten.. ik heb haar op haar kussen kunnen lokken en een dikke deken over haar heen gelegd om haar rug warm te houden. ze ging ook niet meer de bank op etc.
bij haar beneden gebleven vannacht en vanochtend at ze niet maar liep wel voorzichtig naar buiten om net buiten de achterdeur te plassen en weer om te draaien.
om 1 uur weigerde ze nog op te staan, keek heel zielig maar at wel de brokjes die ik haar aanbood en toen heb ik de DA gebeld waar we om 14 uur terecht konden.
een hernia dus. alle wervels zitten weer goed maar bij 1 voelde ze een verdikking wat waarschijnlijk een zwelling is omdat die wervel waarschijnlijk gister in de sneeuw verschoven is en weer teruggeschoten is.
ze heeft een spuit gehad tegen de pijn en de zwelling en die werkt 3 dagen, misschien moet ze dan nog zo'n spuit of het is dan weer gewoon goed. we hebben vakantie dus kunnen haar goed in de gaten houden..
germ meiske. we zijn zo op sam gefocust dat als lola iets heeft wij ons kapot schrikken. sam ligt lekker naast haar nu en ze is rustig.