Je laat wel sectie verrichten over wat voor vergiftiging het was?
nee dus mijn dierenarts zegt dat het niet te vinden is als ze niet weten waarnaar ze moeten zoeken. Het rattengif verhaal is mijn idee en mijn gezoek op internet dat zijn de symptonen wat ze zondag ochtend had. In het braken heb ik geen rare dingen gezien alleen brokken.
"Als uw dier rattengif, wat bijvoorbeeld in de garage lag of in de tuin gestrooid is, heeft opgegeten, zien we meestal de volgende symptomen: braken, speekselen, hoesten en benauwdheid. Er bestaat geen specifiek antidoot. Er kan geprobeerd worden het dier te behandelen met een middel dat vochtafdrijvend werkt, waardoor het uittreden van vocht in de longen, en daardoor de benauwdheid, zoveel mogelijk wordt verminderd. Helaas is de behandeling slechts zelden succesvol."
Hayfa is dus aan het infuus gegaan en is gespoeld maar tijdens dat spoelen over leden.
Vind het vervelend om nu te lezen dat het waarschijnlijk wel mogelijk was, alleen zijn beide hondjes al gecremeerd. Ben dan wat terleurgesteld in mijn dierenarts, want ik had het graag willen weten dan kan je gerichter zoeken. Heb wel politie gebeld en de buurt ingelicht