Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diebertje is zielig
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Diebertje is zielig
Diebje was gisteravond aan de spuitpoep, ach ja kan gebeuren. Vanmorgen stond ze wat te mutsen met haar eten terwijl ze normaal goed eet. Vandaag zag haar ontlasting er iets beter uit, was geen bruin water meer. Vanavond stond paard met houtduifkarkas op het menu. Ze at het paard als eerste op en liep daarna te mutsen met de duif. Ik dacht nog, ach eerste keer duif ze zal het wel niet lekker vinden dus duif weer weggehaald. Nog geen kwartier later kotste ze het paard uit en liep er meteen van weg. net laatste rondje gedaan en ze poepte weer heel dun. Het meisje ligt nu lekker op bed te slapen.
gelukkig heeft Daan nog nergens last van. Hopelijk voelt ze zich morgen weer een stuk beter, vind haar nu wel sneu.
gelukkig heeft Daan nog nergens last van. Hopelijk voelt ze zich morgen weer een stuk beter, vind haar nu wel sneu.

- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Re: Diebertje is zielig
ach gossie, zo sneu als ze zo beroerd zijn 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
- Aantal honden: 2
Ah wat zielig voor Dieber. Ik hoop dat ze zich vandaag al weer een stukje beter voelt. Beterschap met d'r!
-
kiki78
- Zeer actief
vannacht zijn we om kwart over 5 buiten geweest en toen spoot het er weer uit. Ze heeft nu net wat pens gegeten (zo'n 200 gram ipv 400 a 500 gram). Ze lijkt zich wel iets beter te voelen dus we wachten rustig af.

- heidi66
- Actief
- Mijn ras(sen): teckel, ooit...
Wat doe je eigenlijk wanneer je hond de diarree heeft. Zet je ze dan net als bij mensen even op wat minder moeilijk te verteren voedsel of laat je ze dat zelf bepalen?
-
kiki78
- Zeer actief
vooral snel naar buiten rennen als ze het aangeven en verder wat licht verteerbaar voer. Ik geef ze dan verdeeld over de dag een paar kleine portie's, meestal een beetje pens ed. Zolang de hond verder vrolijk is en geen koorts heeft kijk ik het rustig aan.heidi66 schreef:Wat doe je eigenlijk wanneer je hond de diarree heeft. Zet je ze dan net als bij mensen even op wat minder moeilijk te verteren voedsel of laat je ze dat zelf bepalen?

- Marina
- Zeer actief
heel veel beterschap Diebertje
dikke knuff van hier
dikke knuff van hier

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Beterschap voor Diebertje Kiki 
Rana is ook een paar dagen niet lekker geweest.
Niet willen eten dan bij de volgende maaltijd toch maar wel eten om bij het aanbieden van een kauwstaaf te kreunen en de hele hap er weer uit te gooien.
Na twee dagen ging ze weer eten en nog ruim twee dagen later was de "mest" ook weer normaal
Ze had geen koorts.
Was wel wat sloom en sliep veel.
Maar zij is ook bijna 11 jaar
Niet willen eten dan bij de volgende maaltijd toch maar wel eten om bij het aanbieden van een kauwstaaf te kreunen en de hele hap er weer uit te gooien.
Na twee dagen ging ze weer eten en nog ruim twee dagen later was de "mest" ook weer normaal
Ze had geen koorts.
-
blondie
- Zeer actief
ach hoop dat Dieber snel weer opknapt! 
-
blondie
- Zeer actief
Als het een keer dunne is dan kijk ik het even aan, als het diarree is die met het uitlaten blijft, dan ga ik over op gekookte kipfilet en wat rijst.heidi66 schreef:Wat doe je eigenlijk wanneer je hond de diarree heeft. Zet je ze dan net als bij mensen even op wat minder moeilijk te verteren voedsel of laat je ze dat zelf bepalen?
-
kiki78
- Zeer actief
Na vanmorgen kwart over 5 had ze de hele dag niet meer gepoept tot vanmiddag rond 5 uur. Nog geen echt mooie drol maar er zat toch echt al wat vorm in. Vanavond heeft ze paard gegeten, ging nog niet echt van harte maar tot nu toe is het binnen gebleven. Ze is in huis rustiger dan normaal en slaapt voor haar doen meer. Ze heeft net niet eens geholpen met de was ophangen.ranetje schreef:Beterschap voor Diebertje Kiki
Na twee dagen ging ze weer eten en nog ruim twee dagen later was de "mest" ook weer normaal![]()
Ze had geen koorts.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Als de kinders ziek zijn mag je alles alleen doen, zelfs de was ophangen
Over een of twee dagen helpt ze weer mee
Over een of twee dagen helpt ze weer mee