De poot moet na alle inspanningen toch geamputeerd worden.
Echt zo ontzettend balen en ik ben heel bang voor wat er nog komen gaat ivm zijn heupen evt e.d.
Wie heeft zoiets meegemaakt en advies voor me?
Groetjes Yvonne
Moderator: moderatorteam

Suzanne123 schreef:Ik kan je geen tips geven behalve dat ik nog 's heel dringend wil meegeven dat er heel goed moet worden opgelet bij de narcosemiddelen; honden algemeen, maar zeker collies kunnen eraan sterven.
Vraag na over MDR1-gen-defect, of de opererende DA daarmee bekend is en wat hij voorstelt te gaan doen met narcose!
Suzanne
Dankjewel, bedankt voor de moeite!!wendy71 schreef:Oei, dat is niet mis..![]()
Sterkte, ik heb wat voor je opgezocht:
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... hilit=timo" onclick="window.open(this.href);return false; amputatie
Inge O schreef:op youtube staan er heel veel voorbeelden van - eens een hond eraan gewend is kan het heel erg meevallen. dit zijn er twee voorbeelden van (die blonde was nog niet zolang geopereerd, dat zie je aan zijn kale bil) :
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja ik heb al contact met haar gehad zowel via de mail als telefonisch en daar heb ik zeker wat aan gehad, superfijn!!lieke schreef:Als het goed is, heb je al contact met de persoon van wie ik je de gegevens al heb doorgegeven. Ik hoop dat je wat hebt aan haar verhaal.
En verder, heel veel sterkte met het revalidatieproces van Mexx!